Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla oli kaapissa tunika jota en enää tykännyt käyttää ja Ikean kassista löytyi vanha kirpparilta mukaan tullut pitsiverho...ne yhdistyi ja siitä syntyi....VillaNanna: Tunika ja verhot yhdistyy
Toi pitsiverhoidea on aika kiva. Kun luin tuon postauksen, aloin heti kiroamaan sitä, ettei mulla ole lainkaan pitsiverhoja. Mutta jospa moiset tulee joskus kirppiksellä vastaan, niin saatan mäkin sitten pitsiverhoja tuunata![]()
En edes ymmärrä miksi menin ostamaan ne verhot mutta vissiin työstin tuota asiaa sitten tietämättäni...Itse ainakin tykkään lopputuloksesta ja paljon.
Sun päälläsi se näyttääkin kivalta. Mulle tuo malli ei kertakaikkisesti sopisi, koska se suurentaisi niin paljon tätä ennestään...noh, melko runsasta vartaloa![]()
![]()
heheh, tuommoisen helman voi tehdä vaikka T-paitaan, helmaa leikkaa vyötärölle ja rypyttää vähän pitsiä siihen. Nyt kun on niin muotia nuo röyhelöhelmat.
Juu, mutta kun juuri se runsaus tuossa vatsan ja varsinkin lantion seudulla on se, mitä mun tulee välttää. Viimeiseen saakka
Eli ei mitään krumeluureja niille main![]()
Sitten laitellaan tuohon rinnan kohdalle![]()

Ihana idea!Miehen farkuista mulle kivat shortsit
![]()
![]()
Ihana idea!
Mä tein just miehen vanhoista farkuista pöllökassin. Kiva kun on ne taskut, niin jos vaan on ehjät niin keksii kaikkea kivaa käyttöä.KiitosVielä olisi laatikollinen farkkuja. Pitäisi varmaan tehdä jokin iso säkkituoli teinille tai jotain...
Mä tein just miehen vanhoista farkuista pöllökassin. Kiva kun on ne taskut, niin jos vaan on ehjät niin keksii kaikkea kivaa käyttöä.