Tuunausketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla oli kaapissa tunika jota en enää tykännyt käyttää ja Ikean kassista löytyi vanha kirpparilta mukaan tullut pitsiverho...ne yhdistyi ja siitä syntyi....VillaNanna: Tunika ja verhot yhdistyy

Toi pitsiverhoidea on aika kiva. Kun luin tuon postauksen, aloin heti kiroamaan sitä, ettei mulla ole lainkaan pitsiverhoja. Mutta jospa moiset tulee joskus kirppiksellä vastaan, niin saatan mäkin sitten pitsiverhoja tuunata :)

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Toi pitsiverhoidea on aika kiva. Kun luin tuon postauksen, aloin heti kiroamaan sitä, ettei mulla ole lainkaan pitsiverhoja. Mutta jospa moiset tulee joskus kirppiksellä vastaan, niin saatan mäkin sitten pitsiverhoja tuunata :)

En edes ymmärrä miksi menin ostamaan ne verhot mutta vissiin työstin tuota asiaa sitten tietämättäni...Itse ainakin tykkään lopputuloksesta ja paljon.

Sun päälläsi se näyttääkin kivalta. Mulle tuo malli ei kertakaikkisesti sopisi, koska se suurentaisi niin paljon tätä ennestään...noh, melko runsasta vartaloa :D :D

heheh, tuommoisen helman voi tehdä vaikka T-paitaan, helmaa leikkaa vyötärölle ja rypyttää vähän pitsiä siihen. Nyt kun on niin muotia nuo röyhelöhelmat.

Miehen farkuista mulle kivat shortsit
IMG_5015_zpsdf9f41ad.jpg

IMG_5016_zpsb2821147.jpg

Pitkästä aikaa voisin laittaa muutaman tekeleeni tänne.
Kaveri sai minulta lahjaksi jotain kivaa joka oli tehty vanhasta pöytäliinasta ja tapetista
VillaNanna: Pikainen kierrätyslahja ystävälle

Koti tarvitsi myös tunnelmavaloa pimeyteen
VillaNanna: Tunnelmaa

Tylsä kirpparilöytö muuttui pirteämmäksi kun käytin tilkkuja sun muuta ylijäämää
VillaNanna: Hattu ja ruusuke

Olen hurahtanut myös Costo Kombai lippahattuihin
VillaNanna: Costo Kombai lippahattu
VillaNanna: Vanha takki lippahatuksi

Mielipiteitä ;)

Yhteistyössä