Rakastajattarelta kysymys vaimoille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sahaan omaa oksaani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aapee";28903257]En minä muuta halua. Vain hyvää seksiä, ja sitä saan. Eli parhaat palat saan.[/QUOTE]

keep dreaming :D jos se mies osaisi hyvän seksin, sitä olisi myös vaimon toiveesta huomattavasti enemmän eikä rakastajattaria tarvittaisi. tod.näk.vaimolla itsellään on oma, nuorempi rakastaja.

[QUOTE="aapee";28903266]Ei tässä seksittömyys ole syynä. Mies saa kotoa seksiä. Mies saa vaimonsa syttymään. Ongelma on se, että vaimo haluaa vain yhdellä tavalla.[/QUOTE]

Ja sinä uskot... :O

[QUOTE="aapee";28903266]Ei tässä seksittömyys ole syynä. Mies saa kotoa seksiä. Mies saa vaimonsa syttymään. Ongelma on se, että vaimo haluaa vain yhdellä tavalla.[/QUOTE]

koska mies ei saa häntä syttymään sen enempää. heidän suhteessa seksi= velvollisuus. No, vaimo saa nyt parhaat palat = vipinää omasta rakastajasta ja kunnon seksiä, ja silti kaikki avioliiton tuomat edut. Ja sä tyydytät kivasti sen jo hieman rupsahtaneen ukkelin.

Niin, sen kipinän ylläpitämiseen tarvitaan yhä edelleen molemmat. Muuten siitä juurikin tulee kaavamaista jyystöä. Ongelma on siis yhtä lailla miehessä.

No, ei se sinulle ihan sama ole, kun kerran avauksesi teit. Nimimerkkisikin aloituksessa kertoo jotain siitä, mitä tosiasiassa ajattelet. Tunnut epävarmalta sen suhteen mitä teet, vaikka viesteilläsi todistelet ihan muuta.

Ai miksikö mies valehtelisi? Voevoe. Siihen miksi mies valehtee voi olla tuhat ja yksi syytä. Päällimmäisenä voi olla se, että haluaa olla sulle mieliksi ja varmistaa, että pysyt siinä käytettävissä. Hänellehän tuo on optimaalinen ratkaisu, vaikka hän saakin pelätä, että joku päivä rakastut häneen ja menet paukauttamaan kaiken vaimolle. Senkin takia kandee olla sulle mieliksi. :O

Ei miehen tarvitse pelätä, että rakastuisin häneen. Minulla on oma puoliso, jota rakastan ja josta en halua erota. Enkä ikimaailmassa lähtisi rikkomaan lapsiltani perhettä. Uusperhekuviot ovat vihoviimeisiä asioita, joihin lapseni laittaisin. Minä tässä enemmän pelkään, että mies menee vahingossa jäämään kiinni vaimolleen. En halua saada kiukkuista vaimoa niskoilleni.

Sen verran olen miestä oppinut tuntemaan, etten haluaisi hänen kanssaan parisuhteeseen. Olemme muuten aivan erilaisia. Seksi kuitenkin toimii ja se on pääasia.

Mä olen ollut monen ukkomiehen kanssa ja kyllä siellä yleisesti valitetaan sitä seksin puutetta/liian kilttiä seksiä/ ei saa toteuttaa itseään jne.
Mikä siinä on niin vaikeaa käsittää että jos ei ole tytyväinen seksielämään niin helposti sitä haetaan muualta ja kyllä mun panot on ollu mukavia, kohteliaita miehiä ja niitä varmasti on oikeassa elämässäkin.

Tuntuu että yleensä se ongelma on puhumattomuus. Seksi ei miellytä ku ei saada aiheesta asiallista keskustelua. Sit on vaan helpompi tyytyä siihen mitä saa ja mahdollisesti lähteä vieraisiin ku kuunnella sitä miten toinen loukkaantuu jo aiheen esiinottamisestakin...

[QUOTE="vieras";28903275]koska mies ei saa häntä syttymään sen enempää. heidän suhteessa seksi= velvollisuus. No, vaimo saa nyt parhaat palat = vipinää omasta rakastajasta ja kunnon seksiä, ja silti kaikki avioliiton tuomat edut. Ja sä tyydytät kivasti sen jo hieman rupsahtaneen ukkelin.[/QUOTE]

Sittenhän tässä ei ole mitään ongelmaa. Eli sekä minä että rakastajani vaimo saamme molemmat parhaat palat. Kaikilla on hyvä mieli.

Rakastajani on minua useamman vuoden nuorempi, ei mikään rupsahtanut ukkeli.

[QUOTE="aapee";28903293]Ei miehen tarvitse pelätä, että rakastuisin häneen. Minulla on oma puoliso, jota rakastan ja josta en halua erota. Enkä ikimaailmassa lähtisi rikkomaan lapsiltani perhettä. Uusperhekuviot ovat vihoviimeisiä asioita, joihin lapseni laittaisin. Minä tässä enemmän pelkään, että mies menee vahingossa jäämään kiinni vaimolleen. En halua saada kiukkuista vaimoa niskoilleni.

Sen verran olen miestä oppinut tuntemaan, etten haluaisi hänen kanssaan parisuhteeseen. Olemme muuten aivan erilaisia. Seksi kuitenkin toimii ja se on pääasia.[/QUOTE]

Jaha, jätitkin jotain ihan oleellista kertomatta :D. Arvasin, että jokin palanen tästä nyt puuttuu. Tuntuikin vähän oudolta, miksi joku haluaisi hyväksikäytettäväksi jollekin ukkomiehelle ihan huviksensa.

Pelaat kyllä aikamoista riskipeliä. Nykyisen mieheni eksä tosin osasi pitää rakastajansa salaisuutena. Mutta kyllä se rakastajan pitäminen kylmetti heidän suhteensa. Mutta oma ratkaisu, en ala spekuloida enempää. Itse en vain jaksaisi nähdä vaivaa kahden miehen kanssa pelleilyyn.

[QUOTE="aapee";28903313]Sittenhän tässä ei ole mitään ongelmaa. Eli sekä minä että rakastajani vaimo saamme molemmat parhaat palat. Kaikilla on hyvä mieli.

Rakastajani on minua useamman vuoden nuorempi, ei mikään rupsahtanut ukkeli.[/QUOTE]

Eli sä olet se rupsahtanut akka, joka saa vähän pönkitystä nuoren miehen huomiosta?

Mä olen ollut monen ukkomiehen kanssa ja kyllä siellä yleisesti valitetaan sitä seksin puutetta/liian kilttiä seksiä/ ei saa toteuttaa itseään jne.

Mä en ymmärrä tätä ruikutusta seksistä. Miksi hitossa ihmiset pariutuvat sellaisten tyyppien kanssa, joiden kanssa halut eivät määrällisesti ja laadullisesti kohtaa? Jos taas aiemmin kokeilunhaluisesta ja seksiä rakastavasta kumppanista on tullut kaavoihin kangistunut ja haluton, niin silloin ehkä olisi myös sen valittajan syytä katsoa peiliin...seksin harrastaminen kun on kahden kauppa.

[QUOTE="vieras";28903268]keep dreaming :D jos se mies osaisi hyvän seksin, sitä olisi myös vaimon toiveesta huomattavasti enemmän eikä rakastajattaria tarvittaisi. tod.näk.vaimolla itsellään on oma, nuorempi rakastaja.[/QUOTE]

Eiköhän se riitä hyvän seksin määritelmäksi, jos mies ostaa ja haluaa antaa naiselle orgasmeja. Se taito rakastajallani ainakin on.

[QUOTE="aapee";28903323]Eiköhän se riitä hyvän seksin määritelmäksi, jos mies ostaa ja haluaa antaa naiselle orgasmeja. Se taito rakastajallani ainakin on.[/QUOTE]

Ostaa orgasmeja? mielenkiintoista..

Eli sulla on kotona se vanha ukkeli jonka sukkia peset ja joka ei osaa sua panna, ja sitten hoitona sulla on jonkun toisen jämäpala joka tyydyttää sut seksuaalisesti verrattuna omaan lapamatomieheen.

Joo, todella helmi tilanne :) ihan käy kateeksi kuule.

[QUOTE="aapee";28903313]Sittenhän tässä ei ole mitään ongelmaa. Eli sekä minä että rakastajani vaimo saamme molemmat parhaat palat. Kaikilla on hyvä mieli.

Rakastajani on minua useamman vuoden nuorempi, ei mikään rupsahtanut ukkeli.[/QUOTE]

Olisit nyt vaan pysynyt alkuperäisessä tarinassa etkä ruvennut säveltämään mitään "perheestäsi".

Mä en ymmärrä tätä ruikutusta seksistä. Miksi hitossa ihmiset pariutuvat sellaisten tyyppien kanssa, joiden kanssa halut eivät määrällisesti ja laadullisesti kohtaa? Jos taas aiemmin kokeilunhaluisesta ja seksiä rakastavasta kumppanista on tullut kaavoihin kangistunut ja haluton, niin silloin ehkä olisi myös sen valittajan syytä katsoa peiliin...seksin harrastaminen kun on kahden kauppa.

Ihmiset ja elämäntilanteet muuttuvat. Omassa parisuhteessani oli seksi hyvää ja sitä oli riittävästi, kun olimme nuoria. Vuosien saatossa tilanne on muuttunut päinvaistaiseksi, eikä siihen puhumiset ole auttaneet.

[QUOTE="joojoo";28903332]Olisit nyt vaan pysynyt alkuperäisessä tarinassa etkä ruvennut säveltämään mitään "perheestäsi".[/QUOTE]

Olisi varmaan ollut viisainta jättää se kertomatta, koska niin monelle tuntuu olevan vaikeaa hahmottaa, että tällaisia asioita voi tapahtua ihan oikeassa elämässä.

[QUOTE="aapee";28903347]Ihmiset ja elämäntilanteet muuttuvat. Omassa parisuhteessani oli seksi hyvää ja sitä oli riittävästi, kun olimme nuoria. Vuosien saatossa tilanne on muuttunut päinvaistaiseksi, eikä siihen puhumiset ole auttaneet.[/QUOTE]

Kardinaalivirhe. Siis tottakai sun rakas aviomies vammautui vakavasti hypätessään laskuvarjohyppyä, eikä pysty enää tyydyttämään sua seksuaalisesti koskaan. Hän on kuitenkin maailman paras aviomies ja teidän suhde loistava, ja hän antoi sinulle luvan käydä vieraissa. Löysitkin sitten siihen virkaan maailman "parhaimman ukkomiehen" joka on aivan loistava seksissä vaikka vaimo muuta väittää. Kun sähän saat parhaat palat päältä aina kaikessa. <3

Yhteistyössä