SKANDAALI:Chrisin ja madeleinen vauva sai alkunsa ennen häitä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Evvk"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos raskaaksi olisi tullut hääpäivänä niin laskettuaika olisi 28.2. Tuskin ennen häitä on saanut alkunsa ja jos olisikin niin mitä sitten. Virallisesti asuivat yhdessä jo ennen häitä.

Kuninkaallisten toiminta on kyllä nykyään niin ulkokultaista. Voivat asua avoliitossa, mutta eivät tehä lapsia ennen aviotumista.

Mutta onhan lapsella tietysti aina turvatumpi asema, kun on saanut alkunsa avioliitossa. Siinä mielessä hyvä juttu.

Neitseellistä ei silti tarvitsisi esittää (tai mistäpä sitäkään tietää), vaan parempi olisi ihan elääkin niin kuin esittää. Ei avoliittoja, ei esiaviollista seksiä, vaan avioliitto ja sen hedelmät sitten :)

[QUOTE="Evvk";28940609]On se kuninkaallisissa piireissä. Katsotaan sitten kun syntyy helmikuussa, miksi sitten pitää la salata?[/QUOTE]

Kuninkaallisissa piireissä on nykyäänkin au -lapsia useita ja joku 100 vuotta sitten niitä oli vaikka kuinka, mutta en niistä puhuttu silloin.

Itse olet olettanut tämän salaamisen ja ei ne mitkään pikahäät olleet että pakolla olisi vihille menty, höh!

[QUOTE="Evvk";28940609]On se kuninkaallisissa piireissä. Katsotaan sitten kun syntyy helmikuussa, miksi sitten pitää la salata?[/QUOTE]

Eikä ole. Nykypäivän kuninkaalliset ovat omaksuneet wt-vantaalaisten käytöstavat.

• Tykkää
Reactions: Aamuäree
[QUOTE="vieras";28940652]Kuninkaallisissa piireissä ilmoitetaan aina väärä LA lehdistön hämäämiseksi. On saanut alkuunsa ainakin 4 vk ilmoitettua aikaisemmin.[/QUOTE]

Eihän näin ollut katen ja williaminkaan kohdalla eikä victorian ja Danielinkaan.

[QUOTE="Vieras";28940713]No niinpä, tupakkia ja alkoholia meni.. Hullua, jos tiesi mahdollisesti olevansa raskaana.[/QUOTE]

Mitä väliä. Jos on ollut häissään raskaana, juuro hedenmöittynyt. Ei se siliö olen vielä mihinkään kiinnittynyt, joten ei siitä viinasta ja tupakasta ole sille haittaa sen kummemmin ole ollut.

[QUOTE="vieras";28940829]Mun esikoisen LA oli 27.2 ja kesäkuussa sai alkunsa, joten vauvalehden laskuria käyttänyt laski väärin..[/QUOTE]

Jep, laskettu aika 1.3 antaa hedelmöityspäiväksi 8.6. Tainnut saada alkunsa häämatkalla. No, katsotaan nyt milloin se syntyy :-)

Voi madde minkä teit.. elämäni rakkaus, kaikki pistin valmiiksi mutta toiselle annoit ja nyt vielä tämä raskausuutinenkin :(
Vai pitäisikö meidän kaikkien viimein hankkia se omakin elämä..

No jaa, mulla la 28.2. ja viimeiset menkat alkoi 24.5.
Mutta mitä tuolla on väliä, tarkoittaa vaan sitä että todnäk yritys on ollut päällä jo kun häät ovat lähestyneet. Eli kovin rakastuneita ovat ja perhettä toivovat, eikö tuo ole vain ihana asia?
Tärkeintä on rakkaus. :)

Yhteistyössä