Ei tällä aloituksella sen kummempaa tarkoitusta. Haluan vaan johonkin kirjoittaa. (puhelimella nyt niin teksti pötköön). Olen siis jollain lailla tunteellisesti vajaa (?) en tiedä mikä olisi dg jos kävisin lääkärissä. En voi sanoa rakastavani muita kuin miestä ja lapsiani. En edes lapsuuden perhettäni. En voinut edes lapsena sietää halaamista tai muuta lääppimistä. Lapseni on ainoat joita tykkään halia ja pitää sylissä ym (onneksi nämä outoudet ei koske lapsia!) Itkeminen on aina ollut erittäin noloa, sitä en tee koskaan muitten läsnäollessa enkä oikein muutenkaan. Kiusaannun myös toisten (aikuisten) itkusta enkä osaa lohduttaa yms. En itkenyt edes kun isäni kuoli, vaikka pidin hänestä. Ainoastaan unessa olen tätä itkenyt. (Unissa minulla muutenkin on normaalit tunteet . Outoa.) minä en lapsena pystynyt pyytämään anteeksi. Kiitos ja olehyväkin olivat vaikeita. Onneksi nykyään osaan käytöstavat.
ihmissuhteita en kovin paljon osaa pitää yllä, kun ne jotenkin ahdistaa. Silloin kun olen humalassa (en juo nykyään) kaipaan seuraa ja suunnilleen rakastan kaikkia ja kaikkea. Eli olen aivan päinvastainen. Ja sekös vasta aihettaa valtavan henkisen krapulan. Äh, en tiedä.. Osaako kukaan tietää mikä ihme minua vaivaa? Haluaisin olla normaali.