H
huooooh
Vieras
Aina kyselemässä meiltä lasten kuvia. Olemme antaneetkin, esim. jos olen digikuvista valinnut teetettävät, digikuvia saattaa olla tuhat tai pari ja olen teettänyt sitten paperikuviksi parisen sataa niin anoppi on valinnut niistä parhaat päältä itselleen. Eli meille ei jää parhaita kuvia, koska parin tuhannen kuvan läpikäyminen uudestaan ja niiden kuvien etsiminen jotka anoppi valitsi, ja uudestaan teettäminen vaatisi oikeastaan taas kokonaisen päivän.
Myös koulukuiva on aina pyytämässä meiltä.
Emme joka vuosi ole antaneet ja joskus pienen.
kerran oli tilanne, että anoppi näytteli meille ja lapsille serkuista kuvia, joita oli itse ottanut omalla kännykällä, jossa on tosi hyvä kamera. Näitä teetttää myös paperikuviksi. Kuitenkin alkoi saman tien kylsellä meiltä kuvia itselleen. Appikin siinä jo totesi, että miksi et nyt ota kuvia, jos kuvia kaipaat.
Siis en oikein käsitä että miksi meidän lapsista on mahdottomuus ottaa niitä vi..dun kuvia mutta se on ihan helppoa ottaa lasten serkuista kuvia ja teettää.
Johtuuko se siitä, että me asumme kaukana ja kaikki serkut lähellä? ETtä kaikki asiat ovat hirveän vaikeita, kun meistä kyse.
Myös koulukuiva on aina pyytämässä meiltä.
Emme joka vuosi ole antaneet ja joskus pienen.
kerran oli tilanne, että anoppi näytteli meille ja lapsille serkuista kuvia, joita oli itse ottanut omalla kännykällä, jossa on tosi hyvä kamera. Näitä teetttää myös paperikuviksi. Kuitenkin alkoi saman tien kylsellä meiltä kuvia itselleen. Appikin siinä jo totesi, että miksi et nyt ota kuvia, jos kuvia kaipaat.
Siis en oikein käsitä että miksi meidän lapsista on mahdottomuus ottaa niitä vi..dun kuvia mutta se on ihan helppoa ottaa lasten serkuista kuvia ja teettää.
Johtuuko se siitä, että me asumme kaukana ja kaikki serkut lähellä? ETtä kaikki asiat ovat hirveän vaikeita, kun meistä kyse.