Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Et ymmärtänyt aloitusta ollenkaan!Ala itse sijaislasten hoitajaksi, jos heidän asemansa on niin kadehdittava.
Ala itse sijaislasten hoitajaksi, jos heidän asemansa on niin kadehdittava.
Alkuperäinen kirjoittaja ¨just;29033700:Ala ite sijaislapseksi jos heidän asemansa on niin kadehdittava! Laita omat pentus jollekin hirviölle hoitoon josta vielä yhteiskunta maksaa ja tuu sitten aukoo turpaas tänne jos et tuon vertaa tajua!
Ainakin sijaisperheiksi valikoituisi hommaan oikeasti vihkiytyneet (luulisin).Oletko tuominnut koko päivähoidon yksittäistapausten vuoksi? Olisiko laitoshuolto mielestäsi parempi kuin sijaisperhejärjestelmä?
Vai luuletko että sijaislasten asema parantuisi jos korvauksia tiputettaisiin?
Alkuperäinen kirjoittaja ¨just;29033700:Ala ite sijaislapseksi jos heidän asemansa on niin kadehdittava! Laita omat pentus jollekin hirviölle hoitoon josta vielä yhteiskunta maksaa ja tuu sitten aukoo turpaas tänne jos et tuon vertaa tajua!
Ja loput lapset laitoksiin? Kuinka moni valitsisi sijaislapsen adoptiolapsen sijasta? Luuletko että vanhemmat voivat käydä normaalisti työssä sijaislasten kanssa?
Sama kuin sanoisi että sairaanhoitajien ja opettajien pitäisi tehdä van kulukorvauksella työtään.
On todella ikävää, että lehtien juttujen perusteella leimataan kaikki sijaisvanhemmat. Se että kourallinen ihmisiä tekee tätä vain rahasta, ei poista sitä tosiasiaa että sitä useampi sijaisvanhempi tekee oikeasti hyvää työtä tarjoten sijoitetulle lapselle vain parasta ja huolentien tästä, kuin omastaan.
Olet kai ymmärtänyt, että usea sijaisvanhempi joutuu jättämään oman palkkatyönsä ? Ja silloin ei ole mahdollista ottaa kotiinsa sitä sijaislasta, jos ei ole tuloja ?
Sijaisvanhemmiksi hakiessa painotetaaan että sinulla pitää olla tuloja siitä korvauksesta riippumatta, ts. se ei saa olla syy tehdä tuota hommaa, vaan rahaa on tultava myös muualta.
Me emme päässeet sijaisvanhemmiksi koska minä olin saanut toimeentulotukea yli kymmenen vuotta aikaisemmin, ollessani kahden vanhimman lapsen yh.