palkkatöissä olen ollut, olin ensimmäistä kertaa jo 14 vuotiaana mansikkamaalla kun en vielä muuta saanut. Kkai kesää tein siellä samasa paikassa sit sinakin jo keittiöapulaisen työn, koska oiskelin keittiöapulaisekai. Olen ollut töissä useammassa ravintolassa, hoitolaitoksessa työpaikkaruokaloissa jne. kaikki ne yhden kahden päivän työtkin on työtä. tein sitä aikoinani vaikka YHDESTÄKÄÄN paikasta ei pidemmpiaikaista työtä tullut. Ai niin olen olut myös töissä lihanjalostamossa, mikä ei todellakaan ollut mikään mun löapityä, mutta kyllä sitäkin teki. NYt van en pysty keittiötöitä enkä muutakaan työtä josssa ollaan paljon jalkojan päällä pysyt tekemään. Ei olisi oikin työnantajaa kohtaan jos olisin heti saikulla. Siksi vaihdoin ammattia. Merkonomin tutkinto on ihan tuore, toukokuussa valmistuin, joten merkonomin täitä en ole vielä ehtinyt tekeemään. Olis mukava saada niitä, alkaa olla ikääkin jo.