Oletteko ikinä antaneet miehellenne...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vierras

Vieras
...suuseksia tai käsihoitoa jossain yllättävässä tai erilaisessa paikassa?
Oletteko saaneet itse vastaavaa mieheltänne?
Oletteko useasti muuten antaneet miehellenne suu- tai käsihoitoa pyytämättä ja yllättäen?

Normaalisti tulee seksin yhteydessä annettua, osana esileikkiä, ihan vuorotellen, mutta ei muulloin. Kerran sitten yllätin miehen totaalisesti leffankatselun aikana. Oli kyllä mies yllättynyt ja tosissaan mielissään.

Puolin ja toisin tehdään tuota ihan pyytämättä. Eihän esim. leffaa VOI katsoa ilman että kädet eksyy... Sitten on jo pakko panna pauselle leffa kun suukin eksyy :)

Erikoisista paikoista voisi sanoa esim. hotellihuoneen parveke, P-pysäkki motarin varrella, luonnonhelma...

Ylipäätään meillä ainakin seksiin kuuluu käsi- ja suuhoito aina, se on sitä alkulämmittelyä.

Tämänkin taas osaat ilmaista melkoisen omahyväisesti :D
aivan kuin seksin/suuseksin pyytäminen olisi jotenkin noloa tai säälittävää?

Hyvä teille jos sä imet miehesi munaa aina ennenkuin mies edes ehtii mitään ajatella, ettei vaan JOUDU pyytämään koskaan.

Ja tämä häiritsee sinua koska?

Kuitenkin toivoisit itsellesi tuollaista :D

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Puolin ja toisin tehdään tuota ihan pyytämättä. Eihän esim. leffaa VOI katsoa ilman että kädet eksyy... Sitten on jo pakko panna pauselle leffa kun suukin eksyy :)

Erikoisista paikoista voisi sanoa esim. hotellihuoneen parveke, P-pysäkki motarin varrella, luonnonhelma...

Ylipäätään meillä ainakin seksiin kuuluu käsi- ja suuhoito aina, se on sitä alkulämmittelyä.

Oi..tuo olis just sellaista mitä minäkin haluaisin, että ees joskus olisi. Mutta ei ikinä, meillä vain tylsä "joskus lauantaisin saunan jälkeen makkarissa pimeässä peiton alla" -seksielämä.

Oi..tuo olis just sellaista mitä minäkin haluaisin, että ees joskus olisi. Mutta ei ikinä, meillä vain tylsä "joskus lauantaisin saunan jälkeen makkarissa pimeässä peiton alla" -seksielämä.

Ota joskus naisesi omistajan elkein :) Sopivassa tilanteessa menet ja sanot ettet voi vastustaa ja heittäydyt polvillesi naisen eteen tekemään taikoja ;) Kun naisen itsetunto saa hieman hivelyä ja hän tuntee olevansa sinusta maailman kuumin pakkaus niin voi hän itsekin hieman herätä vilkkaammaksi....?

Niinno, eipä sellainen munahaukka joka alvariinsa menee munille ole mikään turn on sekään. Sellainen jolta ei mitään tarvitse pyytää kun aina on pää munissa aktiivisesti :laugh: rasittava olisi.

Eiei, kyllä vierasmies on tehnyt selväksi että liian aktiivinen nainen on sille turn of. Hänen pitää saada opastaa ja ohjata ujoa ressukkatyttöä josta kyllä tosin kehkeytyy hurja naaraskissa silloin kun vierasmiehelle se sopii ;)

Uskoo ihan oikeasti, kun teille tämän sanon. Kukaan ei kadehdi teitä EI KUKAAN. Te, että ole muiden yläpuolella vaikka niin kuvittelette jatkuvasti.
Te olette ihmisinä hyvin omituisia ja ei teillä ihan kaikki inkkarit ole kanootissa mukana.

Ei ole tarkoituskaan että joku kadehtisi meitä. Kuinka moni mies ei haluaisi tuollaista ap:n kuvailemaa toimintaa? vierasmies on ilmeisesti yksi heistä.

Et kai itse ole ylentämässä itseäsi meidän yläpuolelle?

Ei ole tarkoituskaan että joku kadehtisi meitä. Kuinka moni mies ei haluaisi tuollaista ap:n kuvailemaa toimintaa? vierasmies on ilmeisesti yksi heistä.

Et kai itse ole ylentämässä itseäsi meidän yläpuolelle?

Taitavasti kyllä käännät asiat ympäri. Kysehän ei ollut ettei tuollaista ehkä jokainen haluaisi JOSKUS, mutta vaimosi hetkutti (taas kerran) omahyväisesti "etteikai hänen miehen sellaista tarvitse pyytää".

Taitavasti kyllä käännät asiat ympäri. Kysehän ei ollut ettei tuollaista ehkä jokainen haluaisi JOSKUS, mutta vaimosi hetkutti (taas kerran) omahyväisesti "etteikai hänen miehen sellaista tarvitse pyytää".

Mutta lausahdus oli totta, se kääntyi teidän mielessänne omahyväisyydeksi ja pätemiseksi. Tuo on meidän elämäämme, sitä omituista elämää jossa nainen haluaa enemmän kuin mies.

Ei, Astro ei sanonut asiaa omahyväisesti. Sinä vain KOET sen siten. Kun sinulla ei ilmeisesti ole sellaisesta kokemusta että toinen yksinkertaisesti haluttaa niin paljon että sitä aktiivisuutta löytyy. Ja halua.
En kyllä muista mieheni pyytäneen koskaan, ihan osaan lukea häntä ja hänen halujaan. Ja itse kun nauttii tuostakin hommasta niin mieluusti sinne alas lankeaa. :)
Sulle kaikki seksuaalinen aktiivisuus tuntuu olevan punainen vaate, ainahan sinä hermostut jos joku vahingossa mielestäsi "hehkuttaa", eli kertoo miten omalla kohdalla on.

• Tykkää
Reactions: Data
Kato, tulihan se vaihteeksi sieltä, Vaimo-rakkaan maailman parhaan ihmisen ja täydellisimmän seksielämän omaan henkilön hehkutusta ja vihjailua muiden heikommasta seksielämästä. :laugh:
Ei vitsi sä oot säälittävän itsekeskeinen ja tyrkky.

Ilmeisesti sua pätkitty päihin/henkisesti entisessä elämässäsi aika pahasti kun itsetuntoasi pitää näin paljon pönkittää.

Niin me kaikki olemme erilaisia. Toiset tykkää aktiivisesti harrastaa, toiset taas saavat vähemmän.

Kato, tulihan se vaihteeksi sieltä, Vaimo-rakkaan maailman parhaan ihmisen ja täydellisimmän seksielämän omaan henkilön hehkutusta ja vihjailua muiden heikommasta seksielämästä. :laugh:

Ilmeisesti sua pätkitty päihin/henkisesti entisessä elämässäsi aika pahasti kun itsetuntoasi pitää näin paljon pönkittää.

Astron kimpussahan sinä nyt itse vaihteeksi olit. Kaikki seksuaalisesti voimakkaat naiset pelottaa sinua valtavasti. Huomaatko itse? Lue tuo aiempi kommenttini siitä että sinä vain KOET sen hehkuttamisena. Luulen vahvasti että jos sinulla siitä intohimoisesta parisuhteesta (tai parisuhteesta yleensäkään) olisi kokemusta, näkisit asian toisin eikä se olisi sinulle niin kauhean arka aihe.

Hänen puolustuksekseen sinä aloitit. Olen huomannut sinussa paljon itsekeskeisyyttä, mutta en pidä sitä pahana. Jopa astrolabe sanoo minun olevan itsekeskeinen ja hyväksyn sen puolen itsessäni. Sekin on kai itsekeskeisyyttä?

Mutta miten sinä suhtaudut omaan itsekeskeisyyteesi?

Ei, Astro ei sanonut asiaa omahyväisesti. Sinä vain KOET sen siten. Kun sinulla ei ilmeisesti ole sellaisesta kokemusta että toinen yksinkertaisesti haluttaa niin paljon että sitä aktiivisuutta löytyy. Ja halua.
En kyllä muista mieheni pyytäneen koskaan, ihan osaan lukea häntä ja hänen halujaan. Ja itse kun nauttii tuostakin hommasta niin mieluusti sinne alas lankeaa. :)
Sulle kaikki seksuaalinen aktiivisuus tuntuu olevan punainen vaate, ainahan sinä hermostut jos joku vahingossa mielestäsi "hehkuttaa", eli kertoo miten omalla kohdalla on.

Kaikilla ei ole tarve mainostaa sitä seksielämää jotkut meistä tykkää tuhmailla ja olla pervoja ilman, että sitä kukaan tietää. Mulla ei ole ainakaan tarvetta mainostaa seksielämäämme. Toi asenne, että kaikilla jotka eivät asiasta muille leuhki omaavat huonon seksielämän. Kaikki eivät ole noin halpoja lutkia kuin sinä.

Yhteistyössä