Miehen kanssa kinaa mun opiskelujutuista.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "oikea ammattivalittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="oikea ammattivalittaja";29072316]No eihän miehen tarvitsisi olla lapsen kanssa kuin illat ja yöt. Niinhän minäkin olen ollut aina kun hän on kursseilla.[/QUOTE]

No eihän tuo ole mitään normaalista poikkeavaa perheelliselle. Ainakaan pitäs kummallekkaan vanhemmalle olla, että mitä tukea sun on miehelles oikein pitäny antaa sen opiskeluaikana ja nyt se on toisinkin päin ihan kauheeta? Vie mummolle se mukula jos ei mies jaksa ja kykene. Mitä tuosta itkeä ruikuttammaan, vaikka kyllä herää vähän kysymys kuka sen lapsen normisti huoltaa jos se noin vaikeaa on teille molemmille.

No eihän tuo ole mitään normaalista poikkeavaa perheelliselle. Ainakaan pitäs kummallekkaan vanhemmalle olla, että mitä tukea sun on miehelles oikein pitäny antaa sen opiskeluaikana ja nyt se on toisinkin päin ihan kauheeta? Vie mummolle se mukula jos ei mies jaksa ja kykene. Mitä tuosta itkeä ruikuttammaan, vaikka kyllä herää vähän kysymys kuka sen lapsen normisti huoltaa jos se noin vaikeaa on teille molemmille.

No minä olen hoitanut lasta pääosin ja tukenut miestä sillä tavalla että olen silloin yksin hoitanut kun mies on kursseilla. Ei anoppi jaksa viikkoa lasta yksin hoitaa ja miksi mies saisi luistella hoitovastuusta jos minä opiskelen? mulla sentään paljon sairauksia yms ja minäkin olen lapsen kanssa yksin selvinnyt niin pitäisi hänen koulutettuna ja terveenä selvitä.

Mikä yleinen tekosyy miehillä on tuo ettei muka pärjää? Todellakin pärjää kun laitat sen pärjäämään etkä anna vaihtoehtoa. Minun mies pärjää, mutta jatkuvasti kyselee miten asiat pitäisi tehdä. Sanon vaan että lakkaa kyselemästä, kyllä sä osaat jos mäkin osaan! Ihan naurettavaa avuttomuutta noilla miehillä, en varmasti alkaisi ikinä omaani noin paapomaan ettei osaa yksin olla lasten kanssa. Pitää vaan itse pitää suu kiinni silloin kun mies tekee jotain väärin eikä heti alkaa motkottaa.

Yhteistyössä