Miehen oma vuorokausirytmi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi, tiedän niin tuon tunteen.

Mun mies valvoo usein aamuyöhön asti, ja herää vasta 10ltä kun lähtee töihin. Vapaapäivinään saattaa nukkua iltapäivään asti. Töistä/harrastuksista tulee 20-24 välillä, joten aika lailla mä yksin tätä arkea pyöritän.

Mun mies herää lähes poikkeuksetta klo 13-16 koska tekee yötyötä jo kymmenettä vuotta ja vapaalla ei mitään järkeä/inhimillistä alkaa muuttamaan parin päivän takia unirytmiä. Ja ihan hyvin meillä perhe-elämä sujuu 5-v lapsi ja toinen nyt tuloillaan :) itte herätään arkena 7ltä ja viikonloppuna 10 aikaan. Itseasiassa vauva-aikana oli ihana kun mies valvo jokatapauksessa vapaayönsä niin sillon mä sain hyvällä omatunnolla nukkua läpi yön ja mies sitte päivän :)

meillä mies on aamuvirkku ja minä iltavirkku.

Mä en kerta kaikkiaan herää aamulla. Voin teknisesti nousta sängystä ja ilmeisesti autoni osaa jo reitin töihin, koska sieltä itseni löydän, mutta mä juon aamukahvia vielä siinä kohtaa kun muut menee lounalle.
Olen töissä tehokkaimmillani klo 15-17. Arvatkaa onko mulla kollega, joka tulee seitsemäksi ja on tehnyt osan minunkin hommistani jo ennen kuin tulen (ja valittaa että on niin paljon töitä). Kyseessä ei kuitenkaan ole aspa, ja muutenkin kaikki tapahtuu hitaasti, vain päivämäärällä on väliä, ei kellonajalla. Monet asiakkaat on jenkkejä - no nehän tulee töihin kun meillä lähdetään kotiin.

Mä en saa illalla unta. Mun tekee mieli seksiä siinä kohtaa kun mies jo kuorsaa.
Onneksi lapset on jo yli 10-v ja tulevat herättämään tai ottavat itse aamupalaa viikonloppuna... keittävät mulle kahviakin. :D

Yhteistyössä