Kusettaako tapailemani mies mua vai olenko vainoharhainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nananas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nananas

Vieras
Ollaan tapailtu tämä syksy. Ollaan lähennelty, pussailtu jne. Eli me kyllä selvästi tapaillaan, mutta ei seurustella.

Mies on ennen asunut 9v kuopiossa ja aina välillä on viikonloppuja ollut siellä. Me sovittiin lauantaina, että nähdään tänään. Mies kuitenkin ilmoitti, että työkaveri tulee kuopiosta hänen luokseen tänään yöksi ja ei voi olla kauaa. Menee sitten miehen kyydissä huomenna töihin.

A. Mitä vit, siis miksi se ei kertonut mulle tota jo lauantaina?
Ja kohta B. Mikä hemmetin työkaveri asuu just kuopiossa? Sinne on matkaa täältä 330km..
Ja miehen työmatka on 60km/suunta. Miksei työmatkalainen yövy hotellissa? Sen auto jäis kuitenkin miehen pihaan ja joutuis ajaan 60km taas hakeen autonsa.

Miksi musta tuntuu, että se on joku nainen? Joku satunnaishoito kuopiosta ?
Mulla nimittäin on vähän ollut sellainen aavistus ja pelko alusta asti, että mies on hitusen naistenmies tyyppiä.

Voinko selvittää asiaa? Voinko kysyä mieheltä esim. meidän tilanteesta?
Voiko mies olla niin härski, että halailee mua ensin iltapäivän kaupungilla ja illalla tulee joku hoito kotiin?

Jos ette seurustele, niin eikö silloin voi tapailla muitakin? Eli ei sulla pitäis olla mitään nokan koputtamista, itse ainakin joskus villeinä nuoruusvuosina pyöritin useampaa miestä yhtä aikaa kun ei seukattu, sitten tietty kun seurustelin jonkun kanssa niin keskityin yhteen.

Jos haluat alkaa seurustella, niin kannattaa varmaan sanoa se miehelle.

Olette lähennelleet... :D
Joo, sori.
Eihän sillä välttämättä naista ole, ehkäpä sillä on lapsi josta ei ole kertonut sulle ja joka on tulossa käymään. Jotain hämärää tossa tuntuu olevan. Sano miehelle että sä odotat siltä rehellisyyttä.

Hmm mä en muuten tajunnut että te vasta tapailette, ette seurustele vaikka se selvästi tuossa lukikin :D Eli vieras on oikeassa, saahan se 'pyörittää' muitakin jos ette ole sopineet että olette yhdessä eikä muita tapailla.

Mä mielelläni tapailen vain yhtä, jos se tapailu todellakin etenee sellaiselle pusutteluasteelle.
Mä en halua käydä miehen luona kylässä ja istua samalla sohvalla jossa on tyyliin edellisyönä painanut jotakin toista.

Ovatko ihmiset noin sikoja? Siis ok painaa useampaa yhtä aikaa?
Kyllä mäkin aikoina kävin useamman kanssa kahvittelemassa yms.

Miehillä ei ilmeisesti kosketukseen yms liity mitään tunteita. Mä taas en voi ymmärtää mikä idea esim. suutelemisessa on, jos ei ole millään tasolla ihastunut toiseen?! Mä en osaisi kuvitellakaan itseäni kenenkään kainaloon sohvalle, ellen olisi edes vähän ihastunut. Mitä siis ihm

Ovatko ihmiset noin sikoja? Siis ok painaa useampaa yhtä aikaa?
Kyllä mäkin aikoina kävin useamman kanssa kahvittelemassa yms.

Miehillä ei ilmeisesti kosketukseen yms liity mitään tunteita. Mä taas en voi ymmärtää mikä idea esim. suutelemisessa on, jos ei ole millään tasolla ihastunut toiseen?! Mä en osaisi kuvitellakaan itseäni kenenkään kainaloon sohvalle, ellen olisi edes vähän ihastunut. Mitä siis ihminen saa siitä, että esim. suutelee ihmistä, johon ei ole sen kummemmin tunteita?

Jos on ihastunut toiseen, niin mä en köyrisi toisten kanssa.

Tottakai voit kysyä ja sinuna ehdottomasti kysyisinkin, että missä mennään. Jos mies ei halua mitään vakavaa, niin ei kannata jäädä roikkumaan kolmanneksi pyöräksi.

[QUOTE="Kerttu";29075244]Mitä siis ihminen saa siitä, että esim. suutelee ihmistä, johon ei ole sen kummemmin tunteita?
[/QUOTE]

Kysytkö tosissasi? Tietenkin se että saa hetken kuluttua pillua ;)

Ihme kyttääjä olet. Miksi työkaveri ei voisi asua Kuopiossa? Asun minäkin Oulussa ja muu tiimi on Saksassa. Ja en jaksa läheskään aina olla hotellissa, mieluummin olen välillä jonkun tuttavan tai työkaverin luona kun voi siinä vaihtaa kuulumisia rauhassa edellisiltana tai vaikka matkalla töihin. Mistä tiedät, että se työkaveri tulee sinne miehen luokse autolla? Voihan se tulla vaikka junalla tai bussilla tai lentokentältä taksilla.

Kummaa spekulointia, mutta jos noin vaivaa niin kysy.

Jos sillä joku satunnaispano olisikin, se ei tarkoita, että touhu jatkuisi, jos te virallisesti alatte seurustella.
Miehillä seksiin ei liity tunteita samalla tapaa, kuten naisilla.

Ja mies asuu siis maalla. Sinne ei mene suoraan junia tms. Aika hemmetin hankalan reitin kautta joku tulisi sinne yleisillä kulkuneuvoilla. Näkisi sen kaiken vaivan, vaikka töihin lähtö on aamulla klo 6 ja on illasta vasta perillä..

Mäkin mietin tota, että miksi joku panokaveri yli 300km päästä menisi arkena yöksi? Siis mä en usko, että pelkkä seksi on niin tärkeää kenellekään naiselle, että menisi yhden panon takia johonkin yöksi, jossa ei käytännössä muuta ehtisi tehdä, kuin nussia pikasesti ja mennä nukkumaan? Sumplisin viikonloput.
Voihan se olla niin, että sillä hoidolla on oikeesti työreissu siellä (eri firmassa) ja siksi sitten yöpyy miehen luona?
Jos sen äijän luo joku nainen menisi, niin ehkä se olisi kotona valmistautumassa ja oottelees, kuin kaupungilla kähmimässä sua?

Ensi kerralla kun tapaatte, olet muka kiinnostunut hänen työstään. Kysyt joutuuko mieskin reissata työmatkoille, onko muualla yksiköitä, kuin turussa jne. Kyllä sä haistat sitten.

No ei se ole väärin tai paha asia, jos kysyt suoraan mieheltä, millä mielellä sua tapailee. Tottakai sulla on oikeus kysyä.
Voit myös kysyä miehen mielipidettä siihen, voiko hänestä tapailla montaa yhtä aikaa.

Saattaahan se kollega olla tosiaan tulossa sieltä Kuopion toimiipisteestä esim. jonkun projektin, koulutuksen, konsultoinnin tms. merkeissä hetkellisesti töihin firman tähän toiseen toimipisteeseen. Sikäli mikäli firmalla on toimipisteitä ympäri Suomen, voihan tuo toki olla vaikka firman jonkun yhteistyökumppanin edustaja tai alihankkija.

Miksi pitää aina ensimmäisenä ajatella pahinta?

Yhteistyössä