T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
vaikka SUN määritelmä pienituloisesta on sellainen joka tienaa alle 2500e/kk niin se ei ole se YLEINEN määritelmä. vai meneekö tää sun mielestä niin että jokainen määrittää itse sen pienituloisuuden rajan? et mä voin sanoa et mun määritelmä on nyt se et ku me ei tienata ku 5000e/kk ni ollaan pienituloisia.
Pienituloisten osuus suomalaisista laski hieman - tuloraja 1140 e/kk - Uutiset - Talouselämä
siinä sulle pienituloisuuden rajat joten voit lopettaa jo sen jankuttamisen
Pienituloisten osuus suomalaisista laski hieman - tuloraja 1140 e/kk - Uutiset - Talouselämä
siinä sulle pienituloisuuden rajat joten voit lopettaa jo sen jankuttamisen
ja tätä on sulle yritetty selvittää mutta sä vaan jatkat jankkaamista kun olet niin yksinkertainen
Se tekee sinusta yksinkertaisen, että olet väkisin runnomassa itseäsi johonkin kategoriaan tajuamatta edes, että pieni- ja keskituloisuus ei ehkä kata kaikkea eikä niiden välillä ole tiettyä poteroa johon teidät voisi laittaa. Et vaan tuota ymmärrä kun jankkaa mantraasi kuin huumehörhö juttujaan.
Et ole pienituloinen jota alussa väitit. Ja sinä alussa ensimmäisenä lähdit veikkailemaan, ettei joku pystynyt lapsilleen joulua antamaan. Sait kyllä mitä tilasit ja ansiosi mukaan.
Kerroppa missä kehut keskustelutaitojani? Ja kerro lisäksi missä viestissä sanoin sua köyhäksi?
Sen vedän takaisin, että et ole keskituloinen sen mediaanipalkan määritelmän mukaan jossa mediaani on noin 27xx /kk. Mutta se ei vielä tarkoita, että olisit pienituloinen. Ootko niin yksinkertainen ettet tuota tajua?
Minä en ole väärässä jos puhutaan pienituloisuuden määritelmästä vaan sinä olet väärässä. Se on aivan sama mulle missä virtuaalimaailmassa sä elät ja haihattelet sekä luot omia sääntöjä ja mielikuvia.
En minä tiedä mikä määritelmä siinä on, pitäisikö olla mitään välttämättä? Kyse on siitä, että sä olet lähtökohtaisesti aloituksessasi väärässä, mutta et vieläkään voi sitä myöntää.