Miksi jotkut täällä palstalla ovat sitä mieltä, että ei jos ei saa miehen kanssa ollenkaan orgasmia niin ei kannata

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nalana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nalana

Vieras
harrastaa seksiä lainkaan?

Mä olen yhden miehen kanssa saanut muutaman orgasmin, yhdessä emme ole enää. Mä olen kuitenkin aina nauttinut seksistä enkä voisi kuvitella elämää ilman seksiä vaikka en laukeakaan miesten kanssa. Masturboidessa laukean todella helposti eli en elä täysin ilman orgasmeja.

En vain ymmärrä tuollaista ajatusta, että joidenkin mielestä ei ole mitään järkeä harrastaa seksiä jos ei saa miehen kanssa orgasmia. Siis onhan seksi muutenkin nautinnollista kuin pelkästään orgasmin ajan. En todellakaan voisi elää ilman seksiä!

Ehkä sitä on vaikea kuvitella että joku nauttii seksistä ilman orgasmia. Minä ainakin vittuunnun jos jostain syystä en saa. Mulle orgasmi kuuluu seksiin. Sen takia sitä yleensä harrastetaan. Läheisyyttä saa muullakin tavalla.

Ehkä sitä on vaikea kuvitella että joku nauttii seksistä ilman orgasmia. Minä ainakin vittuunnun jos jostain syystä en saa. Mulle orgasmi kuuluu seksiin. Sen takia sitä yleensä harrastetaan. Läheisyyttä saa muullakin tavalla.

Sä siis luulet, että seksi on mulle pelkkää läheisyyttä. No kyllä se on nautinnon hakemista ja olo tuntuu tyydytetyltä kunnon panon jälkeen. Kyllä muakin panettaa ja haluan seksiä.

Aivan kuin seksiin olisi oikeus vain niillä jotka saavat orgasmin.

Mä en ole koskaan saanut orgasmia ja kun en tiedä miltä se tuntuu niin en osaa sitä kaivatakaan.Ex kumppani oli aika ykstoikkonen seksin suhteen niin tuskin sellaisesta jyystöstä mitään orkkua saisikaan.Tavallaan vikaa myös oli minussa ,luulin että olen ns.antautunut tilanteelle mutta jälkikäteen ajateltuna en ole ollut.Harmi sinänsä kun kuitenkin oltiin vuosia yhdessä. Sinkkuna yhen illan jutuista sellaisia en edes odottanut kun kyseessä aina ihminen jota ei tunne. Nyt olen uudessa parisuhteessa,orgasmia en ole vielä saanut mutta lähellä on ollut,olen vain tyhmästi lopetttanut kesken ehkä pelosta tai siitä että tuntunut liiana hyvältä(jos niin edes voi käydä). Mutta nykyisen kanssa seksi on niin monipuolista,kiihottavaa ja aivan mahtavaa että seuraavan kerran yritän rohkaistua ja antaa mennä:) Välillä oikein jään miettimään miten olenkin saanut nyt miehen jonka kanssa seksipuolellakin menee yks yhteen. Mutta ei se orkku ole sama kuin seksi,se on osa sitä ja jos en koskaan saa niin harmittaahan se varmaan kumpaakin mutta se ei vaikuta tunteisiin toista kohtaan. Olen kyllä 100% varma että tämän miehen kanssa koen sen orgasmin ekaa kertaa elämässäni jossain vaiheessa.

Ja oikeesti eikai sitä seksiä harrasteta vain orkun takia,en minä ainakaan.

Huvittavinta oli, kun tällä palstalla samaisesta aiheesta joskus keskusteltiin ja osa oli sitä mieltä, että nainen joka ei saa orgasmia tai edes nauti seksistä, ei ansaitse olla parisuhteessa tai saada lapsia. Koska sehän olisi pelkästään miehen huijaamista. Jotkut olivat sitä mieltä, että tuollaisessa tilanteessa naisen tulisi ottaa ero miehestään ja rikkoa koko perhe, jotta mies voisi etsiä itselleen kumppanin, joka oikeasti ja aidosti nauttii seksistä...

[QUOTE="vieras";29115500]Huvittavinta oli, kun tällä palstalla samaisesta aiheesta joskus keskusteltiin ja osa oli sitä mieltä, että nainen joka ei saa orgasmia tai edes nauti seksistä, ei ansaitse olla parisuhteessa tai saada lapsia. Koska sehän olisi pelkästään miehen huijaamista. Jotkut olivat sitä mieltä, että tuollaisessa tilanteessa naisen tulisi ottaa ero miehestään ja rikkoa koko perhe, jotta mies voisi etsiä itselleen kumppanin, joka oikeasti ja aidosti nauttii seksistä...[/QUOTE]

Juuri tuollaisen kummallisen ajattelutavan jotkut omaavat. Ei millään voida ymmärtää sitä, että kyllä seksistä voi nauttia ilman orgasmiakin. Ihan oikeasti ja aidosti.

Tuo sun mainitsema on kyllä jo aika sairaskin ajattelutapa.

Tiivistettynä tämä keskustelu:
1. jotkut saavat
2. jotkut eivät saa, mutta haluavat ja nauttivat seksistä
3. jotkut eivät saa, eivätkä halua tai nauti

Kohdissa 1 ja 2 mainituilla on oikeus parisuhteeseen, kohdassa 3 ei.

[QUOTE="vieras";29115513]Tiivistettynä tämä keskustelu:
1. jotkut saavat
2. jotkut eivät saa, mutta haluavat ja nauttivat seksistä
3. jotkut eivät saa, eivätkä halua tai nauti

Kohdissa 1 ja 2 mainituilla on oikeus parisuhteeseen, kohdassa 3 ei.[/QUOTE]

Eikö kohdan 3 henkilö ole oikeutettu parisuhteeseen edes sellaisessa tilanteessa että kumppani ei vähät välittää nauttiiko toinen vai ei kunhan suostuu hetken toimimaan itselleen panopuuna? Koska sellaisiakin ihmisiä on joille on samantekevää nauttiiko tai haluaako toinen, kunhan omat tarpeet tulee tyydytetyksi. Eli jos toinen kuitenkin suostuu makaamaan hetken paikoillaan tai käsin/suulla toiselle sen orgasmin tuottamaan niin eikö se kuitenkin ole omalla tavallaan toimiva parisuhde?

No tämmöisenä orgasminsaavana ihmisenä on kovin vaikea kuvitella orgasmittoman elämää.

Mutta mikäs siinä, kukin tullkoon tavallaan onnelliseksi. Minä olen tässä asiassa samoilla linjoilla kuin Lady Gardenea...

Ja sit toisaalta, jos orgasmi on pääpointti, niin miksi sitten miesten pitää tehdä kaikkea tuottaakseen naiselle orgasmin, jos miehelle ittelleen riittäisi eestaas jyystäminen. Tuskin mieskään sitten nauttii siitä "seksistä", mitä on ennen orgasmia?

Yhteistyössä