Mielipiteitä tyttäremme nimestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kirsikka91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja määä;29118321:
http://verkkopalvelu.vrk.fi/nimipalvelu/nimipalvelu_etunimitop.asp?vuosi=13&L=1
Että aivan liian yleinen, vai onko sitten toisena nimenä useimmiten?

Varmaankin yleisempi toisena nimenä, kun tuntuu sointuvan kivasti toiseksi nimeksi. Yhtään Matildaa en itse tiedä, joten ei kai se kovin yleinen ole.

Mun mielikuva nimestä on aika pirteä ja kaunis kyllä ihan ensimmäisenä nimenäkin. :)

Mikä ihme nykyään on, kun nimen pitää aina olla kauhean erikoinen? Tällaisiinkin ketjuihin heti joku vastaa että liiian tavallinen :O No mitä sitten? Ei kaikki voi olla niitä Odessoja ja Emilioita :D

Nätti nimi. Mulla tulee mieleen sellainen pieni tomera tyttö :D

• Tykkää
Reactions: Tuhkimo81
[QUOTE="ajatus";29118705]Matildalia, Matelda, Madilda, Madalia tai Malilja?[/QUOTE]

No just tätä :D Matilda ei käy kun pitää olla ERIKOINEN, :D
Johan menee lapsen kielikin solmuun kun tavaa nimeään :laugh:

Onhan se kiva. Mulla vain ei jostain syystä kieli taivu sanoa nimeä oikein. Tuttavan lapsi on Matilda ja vältän sanomasta nimeä, kun aina sanon Matilla tai Madilda. Niin noloa.

Anteeksi, mutta minulle tulee mieleen sellainen lihava ja jurottava tyttö jostakin syystä. Samoin kuin Justus tuo mieleeni lihavan ja jurottavan pojan. En osaa sanoa, mistä johtuu. En ole koskaan tuntenutkaan ketään Matildaa tai Justusta :D Mutta joo, varmaan nimeen tottuisin, jos lähipiirissä olisi, ja silloin tämä assosiaatio kenties häviäisi ;)

Mä tykkään Matildasta. En kyllä tiedä, miksi mullekin tulee siitä nukke mieleen.... hmmm... Onko sen niminen nukke ollut myynnissä, vai onks joku laulu Matilda-nukesta?

[QUOTE="Sirkkeli";29118850]Mä tykkään Matildasta. En kyllä tiedä, miksi mullekin tulee siitä nukke mieleen.... hmmm... Onko sen niminen nukke ollut myynnissä, vai onks joku laulu Matilda-nukesta?[/QUOTE]

Mun muistaakseni Matilda nukkeja on joskus myyty.

Ahas, löysin!
Matilda- nukke? - Nostalgiaa - Vuodatus.net

*Kuviakin löytyy googlettamalla:D

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä