Joululahjaideoita miehelle :) max 500e

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
http://www.etsy.com/listing/106191107/personalized-copper-latitude-longitude?ref=br_feed_6&br_feed_tlp=men

Tämän löysin tuolta etsyn sivuilta... aivan loistava idea! Tuohon voisi laittaa vaikka ekan tapaamispaikan koordinaatit tai mitä nyt vaan keksii..

[QUOTE="hmmm";29165647]Etkös sä jo anna hänelle aika arvokkaan joululahjan... nimittäin vauvan.[/QUOTE]

Joo ap varmaan kääriikin sen vauvan lahjapaperiin ja lykkää kuusen alle odottamaan avaamista. Hohhoijaa mikä kommentti

[QUOTE="eee";29165512]
Gantin villahuivi, nahkahansikkaat tms?
[/QUOTE]

Mulla ei ole rahasta pulaa, ja ostan useinkin lapsille kaikenlaista jota ilman he pärjäisivät hyvinkin, MUTTA mä en ole IKINÄ tajunnut sitä, että joku ostaa jonkun vaatekappaleen ja maksaa siitä satoja euroja, kun ilman sitä nimilipuketta täysin samanlaisen tavaran saisi muutamalla kympillä. Ei siis mitään järkeä.

Miksi ihmeessä kukaan ostaisi 500 euron nahkahansikkaita, jos täysin samanlaiset (mutta ilman sitä "luksusmerkkiä") saisi muutamalla kympillä? Mitä ihmeen hienoa on jossain Gantissa, jos saman huivin saa ilman merkkilappua 70% halvemmalla? Mikä järki teillä tässä on? Nostaako se jotenkin statusta, kun kaulassa on 50 euron huivin sijasta 500 euron huivi?

Joo ap varmaan kääriikin sen vauvan lahjapaperiin ja lykkää kuusen alle odottamaan avaamista. Hohhoijaa mikä kommentti

No enpä mä sanonu että niin pitäis tehdä. Mutta, jotkut on lapsirakkaita ja toiset ei. Jotkut voi ajatella että lähellä joulua syntyvä lapsi on maailman paras joululahja ja toiset voi ajatella että paska kakara kun synnyit maailmaan.

Ja tiedän että tämä vauva syntyy ehkä jo tässä kuussa, mut ajattelin asiaa suloisena ajatuksena. Jokainen ajattelee tavallaan, kuten kommenteista huomasin.

Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29165702:
Me sovittiin ettei hommata mitään, kun ei ole nyt tarvetta milekkään.
Voi kuulostaa ankeelta, mutta minä inhoan tavaran paljoutta ja en halua mitään millä en oikeasti mitään tee.

Sama täällä, kaikkea on liiankin kanssa ja tarvittaessa ostetaan, eikä odotella joulua.

Lapsien vuoksi paketoidaan kirjat molemmille pakettiin.

[QUOTE="jooo";29165840]Mulla ei ole rahasta pulaa, ja ostan useinkin lapsille kaikenlaista jota ilman he pärjäisivät hyvinkin, MUTTA mä en ole IKINÄ tajunnut sitä, että joku ostaa jonkun vaatekappaleen ja maksaa siitä satoja euroja, kun ilman sitä nimilipuketta täysin samanlaisen tavaran saisi muutamalla kympillä. Ei siis mitään järkeä.

Miksi ihmeessä kukaan ostaisi 500 euron nahkahansikkaita, jos täysin samanlaiset (mutta ilman sitä "luksusmerkkiä") saisi muutamalla kympillä? Mitä ihmeen hienoa on jossain Gantissa, jos saman huivin saa ilman merkkilappua 70% halvemmalla? Mikä järki teillä tässä on? Nostaako se jotenkin statusta, kun kaulassa on 50 euron huivin sijasta 500 euron huivi?[/QUOTE]

Gantin huivit 500e :laugh:

no ei ehkä ihan ;)