Keiden palstalaisten juttuja ette usko, ainakaan kaikkea?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Harmaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, siis oikeastihan Päätön on Ruutiksen isä, ja Ruutis on Kahvikirahvin pikkusisko, ja kahvikirahvi on Scarletin veli, ja Scarlet on Peyoten sisko, ja Peyote on keittiksen äiti, ja Keittis on Tytsin pikkusisko, ja Tytsi on majurin lapsi, ja Majuri on Kepsiksen vaimo, ja Kepsistä ei oo muuten näkyny vähään aikaan:O

Joo, siis oikeastihan Päätön on Ruutiksen isä, ja Ruutis on Kahvikirahvin pikkusisko, ja kahvikirahvi on Scarletin veli, ja Scarlet on Peyoten sisko, ja Peyote on keittiksen äiti, ja Keittis on Tytsin pikkusisko, ja Tytsi on majurin lapsi, ja Majuri on Kepsiksen vaimo, ja Kepsistä ei oo muuten näkyny vähään aikaan:O

Kepukka on kasvanut isoksi ja vastuulliseksi mieheksi joka ei palstaile tjn. :) On se hengissä sentään, välillä antanut merkkiä mulle itsestään. Pitäiskin muuten kysyä että miksi on meidät hylännyt. :'(

[QUOTE="vieras.";29218749]Ei ollut Blume. Nikkiä en nyt muista.[/QUOTE]

Nöppönen? Siis se, jolla oli amerikkalainen poikaystävä, jonka piti tulla Suomeen, mutta poikkis sai syövän, eikä halunnut hoitoja.

Olen varmaan ihan kauhea ihminen, mutta jotenkin en usko sitä luciferin kuolemaa todeksi.Kun tänne ilmaantui niitä ystäviä komppaamaan ihan samalla kirjoitustyylillä.
Tai mitäs kauheaa siinä oikeastaan on, jos jatkaa elämäänsä :)

Juurikin näin :)

Täällä on ihan oikeasti niitä, jotka kertovat elämästään kaiken, asuinpaikankin, lasten nimet jne... Ei tarvita kuin yks hullu tyyppi.......

Johan se on erään palstalaisen kohdalla todistettu, yritetään pilata toisen liiketoiminta yms.

Mä voin täällä kertoa asuvani Turussa, mutta sillä ei ole kenellekkään merkitystä, että asunko Turussa, vai kenties siinä jossain lähellä. Mä voin kertoa, että mulla on 12v ja 9v lapset, mutta silläkään ei ole kenellekkään merkitystä, vaikka ne olisivatkin oikeasti 11v ja 8v, tai vaikkapa 13v ja 10v,
Tai voin sanoa olevani 28v vaikka olisinkin oikeasti 31v, tajuutteko?

Vai onko teille noilla tuollaisilla asioilla oikeasti ihan hirveän iso merkitys kun luette jotain ketjua??

Tai jos harmaanakin kirjoittelet lapsen asiasta, voit kirjoittaa että kyse on tyttölapsesta, vaikka olisikin oikeasti poikalapsesta, jos sillä ei ole itse asiassa mitään merkitystä...

Toivottavasti mikään noista ei pidä paikkaansa, sillä en usko, että pärjäisit yli 8-vuotiaiden koulutehtävissä. Olet yhtä älykäs kuin ammattivalittaja, positiivisempi vain.

[QUOTE="Harmaana";29218374]
Björn esittää fiksua ja yliopistossa opiskelevaa, mutta taitaa tuokin olla vain hänen korvien välissä oleva unelma. Ei noin yksinkertainen ihminen voi mitenkään päästä yliopistoon.[/QUOTE]

Huomaa, että sinä et tosiaan ole yliopistoon koskaan päässyt, kun pidät sitä jonain ihmeellisenä superälyisten koontumispaikkana, ja koet suunnatonta vääryyttä, kun henkilö, jota pidät itseäsi alemmassa arvossa, toteuttaakin niitä sinun unelmiasi.

Perse penkkiin ja kirja käteen, niin ehkä sinäkin olet ensi syksynä opiskelemassa. Harva pääsee sisään lukematta pääsykokeisiin. Turha siitä on kahdehtia, kun se on kuitenkin lähtökohtaisesti kaikille suomalaisille mahdollista.

• Tykkää
Reactions: päätön

Yhteistyössä