Just tätä. Jankuti jank jank.
no lopeta ihmeessä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo, siis oikeastihan Päätön on Ruutiksen isä, ja Ruutis on Kahvikirahvin pikkusisko, ja kahvikirahvi on Scarletin veli, ja Scarlet on Peyoten sisko, ja Peyote on keittiksen äiti, ja Keittis on Tytsin pikkusisko, ja Tytsi on majurin lapsi, ja Majuri on Kepsiksen vaimo, ja Kepsistä ei oo muuten näkyny vähään aikaan:O
Oisko just ollu Blume, korjatkaa jos oon väärässä
Heiiijjj, nyt tuli pieni muistikuvajuu ei ollut Blume, sen muistan nyt
![]()
Tais olla nöppönen tai joku tollanen.
olet?Blume ei ole ollut palstalla sun nimimerkkis aikana?
![]()
Juurikin näin
Täällä on ihan oikeasti niitä, jotka kertovat elämästään kaiken, asuinpaikankin, lasten nimet jne... Ei tarvita kuin yks hullu tyyppi.......
Johan se on erään palstalaisen kohdalla todistettu, yritetään pilata toisen liiketoiminta yms.
Mä voin täällä kertoa asuvani Turussa, mutta sillä ei ole kenellekkään merkitystä, että asunko Turussa, vai kenties siinä jossain lähellä. Mä voin kertoa, että mulla on 12v ja 9v lapset, mutta silläkään ei ole kenellekkään merkitystä, vaikka ne olisivatkin oikeasti 11v ja 8v, tai vaikkapa 13v ja 10v,
Tai voin sanoa olevani 28v vaikka olisinkin oikeasti 31v, tajuutteko?
Vai onko teille noilla tuollaisilla asioilla oikeasti ihan hirveän iso merkitys kun luette jotain ketjua??
Tai jos harmaanakin kirjoittelet lapsen asiasta, voit kirjoittaa että kyse on tyttölapsesta, vaikka olisikin oikeasti poikalapsesta, jos sillä ei ole itse asiassa mitään merkitystä...
Olen varmaan ihan kauhea ihminen, mutta jotenkin en usko sitä luciferin kuolemaa todeksi.Kun tänne ilmaantui niitä ystäviä komppaamaan ihan samalla kirjoitustyylillä.
Tai mitäs kauheaa siinä oikeastaan on, jos jatkaa elämäänsä[/QUOTE
Vaikea uskoa, että joku olisi niin paskamainen