L
loukkaantunut
Vieras
Olin kylässä tuttavaporukalla erään 60+ miehen luona. Tämä mieskin siis kuuluu porukkaamme. hän on aikaisemminkin ollut vähän sellainen "töksäyttäjä". Nyt sitten oli kattanut kahvipöydän, mutta istuutuu itse meidän vieraiden mukana ja alkaa arpoa, kuka naisista kaataa kahvia. No, minä kaadoin kahvia kaikille. Osa porukasta pöydän toisessa päässä, tämä mies (jonka kotona siis oltiin) mukaan luettuna oli hörppinyt kahvinsa ennen meitä toisessa pöydän päässä istuvia. Tämä mies alkoi sitten kyselemään, että onkohan kahvinkaataja nukahtanut, kun ei saa kahvia?!? En tosiaan ajatellut vieraana kytätä, milloin ryntään kahvipannun luo kaatamaan lisää. No, kaadoin sitten taas kaikille lisää kahvia ja kun se alkoi pannussa vähenemään, sanoi mies, että keitä lisää. No, en keittänyt vaan laitoin pannun takaisin keittimeen ja palasin kahvipöytään.
Sitten tämä mies alkoi suureen ääneen ruotimaan "muistoaan" minun sanomisestani jostain 3 vuoden takaa. Asia, jota en varmasti ole edes sanonut ainakaan niin, kuin hän asian ilmaisi. Sitten hän vielä puhui vieressään istuvan kanssa, kun kaikki olivat nauraneet minulle tuon asian vuoksi, kuinka hänelle jää helposti mieleen kaikki ikävät sanomiset ja tuokin.
Jep, olen varmaan aika nössykkä, kun en sanonut vastaan mihinkään noihin. En tiedä tietääkö kukaan teistä tunnetta, että vähän kuin huumorilla joku sanoo ja puhuu tuollaisia ja jos alat väittämään vastaan, näytät vaan tiukkapipolta. Siksi en sanonut mitään, vaan olin hiljaa tai nauroin mukana. Mutta en takuulla enää mene uudelleen tuon tyypin luokse käymään. Tuttavaporukkamme tapaa myös muualla ja siellä tapaamisen riittävät minulle.
Sitten tämä mies alkoi suureen ääneen ruotimaan "muistoaan" minun sanomisestani jostain 3 vuoden takaa. Asia, jota en varmasti ole edes sanonut ainakaan niin, kuin hän asian ilmaisi. Sitten hän vielä puhui vieressään istuvan kanssa, kun kaikki olivat nauraneet minulle tuon asian vuoksi, kuinka hänelle jää helposti mieleen kaikki ikävät sanomiset ja tuokin.
Jep, olen varmaan aika nössykkä, kun en sanonut vastaan mihinkään noihin. En tiedä tietääkö kukaan teistä tunnetta, että vähän kuin huumorilla joku sanoo ja puhuu tuollaisia ja jos alat väittämään vastaan, näytät vaan tiukkapipolta. Siksi en sanonut mitään, vaan olin hiljaa tai nauroin mukana. Mutta en takuulla enää mene uudelleen tuon tyypin luokse käymään. Tuttavaporukkamme tapaa myös muualla ja siellä tapaamisen riittävät minulle.