Saatiinpa sitten kunnon taistelut aikaan tällekkin päivälle...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vanhakunnonparisuhde
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vanhakunnonparisuhde

Vieras
Miten asiat voikin muuttua niin, että ensin rakastaa toista ihan hulluna ja eräänä päivänä tajuat että ei tästä tuu mitään....

Nimimerkillä: mies lähti yksin lasten kanssa anoppilaan syömään
 
Kyllä vanhassakin parisuhteessa saattaa (ja saakin) välillä räiskyä oikein kunnolla. Ja miksi ei voisi tulla tunnetta, että tämä ei toimi... Kaikki tunteet ovat sallittuja. Ja jos tuo tunne on vain hetken ja nyt ensimmäistä kertaa niin miksi sen pitäisi määrätä koko parisuhteen laatu ?
Ja mies l'ähti lasten kanssa syömään, jää sinä rauhoittumaan ja nauttimaan rauhasta kotiin. Ja jos haluat mukaan niin mikä ihme sinua estää menemästä perässä?
 
Ei tää ole mikään kertaluontonen juttu, tätä soutamista ja huopaamista on kohta kestänyt jo parisen vuotta... :( Tänään tuntuu siltä, että tää oli tässä kiitos ja hei.
 
Täällä kans komia riita. Anoppi pyysi "perhekaffeille" 170km päähän ja takasin. Sanoin jo 3vk sitten etten lähe its.päivänä autoon istumaan moneksi tunniksi. Ja miehelle oli ok. Ja tällä viikolla poikamme 10v on ilmoitellut ettei lähde. No tänä aamuna helvetti repesi ukko karjuu että minä käännän pojan hänen vanhempiaan vastaan ja muut skeidaa.
Poika ei tiennyt vielä etten minä lähde vasta kun ukko seisoo ovella ja patistaa poikaa pukemaan. Miksi äitin ei tartte lähteä? hänkään ei lähde.
Ukko lähtee kaikkea paskaa huutaen ovesta ja lähti ajamaan anoppilaan.
Mahtava alku itsenäisyyspäivälle.
No vietämme kahdestaan pojan kanssa. Vaikka olin innoissani että kerrankin saan yksinääni kaikessa rauhassa olla. Mutta aina elämä ei mene niin kuin suunnittelee.
Ja 15 v eloa takana ukon kanssa.
 
Täällä kans komia riita. Anoppi pyysi "perhekaffeille" 170km päähän ja takasin. Sanoin jo 3vk sitten etten lähe its.päivänä autoon istumaan moneksi tunniksi. Ja miehelle oli ok. Ja tällä viikolla poikamme 10v on ilmoitellut ettei lähde. No tänä aamuna helvetti repesi ukko karjuu että minä käännän pojan hänen vanhempiaan vastaan ja muut skeidaa.
Poika ei tiennyt vielä etten minä lähde vasta kun ukko seisoo ovella ja patistaa poikaa pukemaan. Miksi äitin ei tartte lähteä? hänkään ei lähde.
Ukko lähtee kaikkea paskaa huutaen ovesta ja lähti ajamaan anoppilaan.
Mahtava alku itsenäisyyspäivälle.
No vietämme kahdestaan pojan kanssa. Vaikka olin innoissani että kerrankin saan yksinääni kaikessa rauhassa olla. Mutta aina elämä ei mene niin kuin suunnittelee.
Ja 15 v eloa takana ukon kanssa.

Meillä lapset olisivat joutuneet lähtemään "pakotettuina" mummolaan. Ja minä olisin jäänyt viettämään laatuaikaa itsekseni :D
 
Itsellänikin takana pitkä suhde. Reilut 19 vuotta yhteistä matkaa saman katon alla.

Omasta kokemuksesta elämä ja parisuhde menevät ylös ja alöas. Välillä on niin helkatin rauhallista ja hyvä yhteiselämä. Kaikessa ollaan samaa mieltä ja kaikki sujuu.

Ja sitten, tulee aika, ettei mikään suju. Kaikesta ollaan erimieltä.. Tätä onneksi kestää vain todella hetken. Ja yleensä niin, että toinen meistä joustaa ja jaksaa sitä "ainaista valitusta" ... ;)

Useimmiten mennään kuitenkin sillä "tavallista arkea ja elämää, ei yllätyksiä" -tyylillä.
 
Täällä kans komia riita. Anoppi pyysi "perhekaffeille" 170km päähän ja takasin. Sanoin jo 3vk sitten etten lähe its.päivänä autoon istumaan moneksi tunniksi. Ja miehelle oli ok. Ja tällä viikolla poikamme 10v on ilmoitellut ettei lähde. No tänä aamuna helvetti repesi ukko karjuu että minä käännän pojan hänen vanhempiaan vastaan ja muut skeidaa.
Poika ei tiennyt vielä etten minä lähde vasta kun ukko seisoo ovella ja patistaa poikaa pukemaan. Miksi äitin ei tartte lähteä? hänkään ei lähde.
Ukko lähtee kaikkea paskaa huutaen ovesta ja lähti ajamaan anoppilaan.
Mahtava alku itsenäisyyspäivälle.
No vietämme kahdestaan pojan kanssa. Vaikka olin innoissani että kerrankin saan yksinääni kaikessa rauhassa olla. Mutta aina elämä ei mene niin kuin suunnittelee.
Ja 15 v eloa takana ukon kanssa.

:( aika komia joo :(
 
Me riidellään välillä ihan kaikesta. Aamu alotettiin riitelemällä kuka nousee ekana ylös ja vaihtaa taaperon paskavaipan. Siitä riita jatkui aiheeseen koiran lenkitys. Oman vuoronsa sai myös väärä tv-ohjelma, kuka tekee ruoan, kuka siivoaa tiskit jnejnejne.

Tietysti takana on muutenkin tulehtuneet välit, jonka vuoksi pikkuasioista tulee härkäsiä. Vauvavuodesta tais lähteä eka kipinä; koliikkia, väsymystä, haluttomuutta, epärehellisyyttä....

Nykyään minä avaudun ja mies sulkeutuu. :( Tietty välillä menee hyvin mutta kyllä näitä pohjia nuohotaan liikaa.
 
[QUOTE="Vieras.";29299656]En näe mitään järkeä lähteä 170km päähän perhekahveille.
Asu siellä kuka hyvänsä. Keli on monella seudulla huono.[/QUOTE]

Niinpä. Samaa mieltä. Mutta ukko menee vaikka kuuhun kun äitinsä pyytää. No siinäpähän menee.
 
Me riidellään välillä ihan kaikesta. Aamu alotettiin riitelemällä kuka nousee ekana ylös ja vaihtaa taaperon paskavaipan. Siitä riita jatkui aiheeseen koiran lenkitys. Oman vuoronsa sai myös väärä tv-ohjelma, kuka tekee ruoan, kuka siivoaa tiskit jnejnejne.

Tietysti takana on muutenkin tulehtuneet välit, jonka vuoksi pikkuasioista tulee härkäsiä. Vauvavuodesta tais lähteä eka kipinä; koliikkia, väsymystä, haluttomuutta, epärehellisyyttä....

Nykyään minä avaudun ja mies sulkeutuu. :( Tietty välillä menee hyvin mutta kyllä näitä pohjia nuohotaan liikaa.

Meillä riidat liikkuu kanssa laidasta laitaan. Nuo vauva ja taapero ajan riidat on onneksi ohi. Mutta kyllä me keksitään riidan aihetta ilman lapsiakin. :D
Musta meidän riidat kärjistyy usein sillon jos seksissä on hiukka taukoa niin ukko tulistuu jos mistäkin. kaksi viikkoa jos ei ole saanut niin helvetti on irti. Ei se koskaan siitä sano että sen takia riitelee. Mutta rauha tulee maahan kun pidän ukon tyytyväisenä makuuhuoneessa on hyvin lauhkea mies. :D
Kai se pitäs rauoittaa :D viedä tiikeri sänkyyn illalla.
 
Meillä riidat liikkuu kanssa laidasta laitaan. Nuo vauva ja taapero ajan riidat on onneksi ohi. Mutta kyllä me keksitään riidan aihetta ilman lapsiakin. :D
Musta meidän riidat kärjistyy usein sillon jos seksissä on hiukka taukoa niin ukko tulistuu jos mistäkin. kaksi viikkoa jos ei ole saanut niin helvetti on irti. Ei se koskaan siitä sano että sen takia riitelee. Mutta rauha tulee maahan kun pidän ukon tyytyväisenä makuuhuoneessa on hyvin lauhkea mies. :D
Kai se pitäs rauoittaa :D viedä tiikeri sänkyyn illalla.

Teeppä se :P

Olen kyllä itse ollut huomaavinani samaa, vaikka ukko ei koskaan sitä ääneen ole sanonutkaan. Jospa se ei itsekkään tajua miksi on välillä kuin perseeseen ammuttu karhu.
 
Se on ihan normaalia, että kun on pieniä lapsia ollaan väsyneitä ja mihinkäs muuhun sitä kiukkua ja väsymystä purkaisi kuin puolisoon. Pienetkin asiat paisuu elämää suuremmiksi, kuten just joku vaipanvaihto, koiran lenkitys tai elämää tärkeämpi teeveeohjelma. Musta tuntuu, että lähes kaikki perheet on käyneet sen läpi. Sen muutaman vuoden kun jaksaa, elämä alkaa helpottua.

Meillä ainakin nyt kun kaikki lapset on jo täysi-ikäisiä ja 2/3 niistä asuu omillaan, ton ukkokullan kanssa ei meinaa saada riitaa aikaseksi vaikka miten yrittäisi
 
"Miksi äitin ei tartte
lähteä? hänkään ei lähde"

no mitä sä sanoit tähän? Yrititkö saada lapsen lähtemään vai hymyilitkö vain tyytyväisenä että siinäpä ukko yrittää?
Ei mun mielestä lapselle anneta periksi tuolla tekosyyllä.
 

Similar threads

Yhteistyössä