olen tehnyt 4

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras.";29308077]aborttia ja olen taas raskaana. tiedoks teille vaan.[/QUOTE]

et-vaan-osaa.jpg
 
Mä olen tehnyt 4 lasta kunnes tulin järkiini ja hankin steriilisaation. Vitsi vitsinä, ihania lapsia ollaan miehen kanssa saatu mutta koska minulle ei käy mikään ehkäisy niin steriliisaatio oli ainoa vaihtoehto. Sain sen sairauden takia hyvinkin nopeasti, juurikin sen takia koska siis en voi mitään ehkäisyä käyttää. Olisin mä sen viidennenkin voinut ottaa mutta aviomies teki selväksi että se on nyt putket poikki joko häneltä tai minulta. Sullahan saattais olla 4 yhtä ihanaa lasta kun mulla on!
 
Luulis, että sulle alettais pikkuhiljaa ehdotteleen jo sterilisaatioo. Huomattavasti parempi vaihtoehto kaikille osapuolille. Ootko muuten ajatellut sitä, että jos jossakin vaiheessa tuut ihan suunnitellusti raskaaksi ja haluisit pitää vauvan, niin sun kohtu ei ehkä kestäkään raskautta kaikkien noiden turhien(?) aborttien jälkeen?
 

Yhteistyössä