V
Voi apua
Vieras
Anoppini on todellakin alkoholisti. Hän ei pysty säilömään yhtään alkoholia juomatta sitä. Jos hän sitä ostaa niin juo oikeasti heti vaikka tietäisi että illalla saattaisi olla menoja. Nyt näin tunti sitten kun anoppi tuli alkosta ulos samaan aikaan kun ajoin itse kaupan pihaan (alko samassa rakennuksessa). Anoppi ei nähnyt minua ja äsken kun soitin hänelle niin kielsi hänen edes käyneen alkossa vaikka kai mä nyt erotan 2 viinihanaa sen kädestä! No siis soitin hälle siksi että kysyin onko appivanhemmat tulossa eskarinpikkujouluihin tänään ja vastaus oli että ovat. Mainitsin sitten puhelussa että näin kyllä että kävit alkossa joten kannattaa olla juomatta nyt! No siitäkös anoppi suuttui ja huuti että hän juo jos huvittaa. Appiukolle soitin että ei nyt onnistu se teidän tulo kyllä sinne juhliin jos rouvasi ei seiso jaloillaan ja appiukko vaan (tossun alla kun on) selittää että hän ei voi mennä toista vahtimaan kun joutuu olemaan töissä eikä voi kieltää tulemasta koska muuten saattaa suuttua. (Ja tulee kyllä vaikka kieltäisi) Mitäs nyt? Tunnen anoppini, hän kyllä juo jos juotavaa on. Monesti olen hänet meidän ovelta käännyttänyt kun on ollut esim. humalassa tulossa lasten synttäreille.
Mitäs tekisitte nyt tässä tilanteessa? Soittasitteko eskariin ja varottaisitte? Eihän se nyt herramunjumala voi sinne humalassa tulla?! Miehelleni koitin soittaa mutta ei töiltään päässyt vastaamaan, laitoin sille kyllä viestiä. Mies on kyllä sen verran jämpti ettei päästäisi äitiään nolaamaan lastaan humalassa sinne mutta ei minua nyt huvita sekään että ne 2 ottaa eskarin ovella yhteen! Voi elämä apua sentään!
Mitäs tekisitte nyt tässä tilanteessa? Soittasitteko eskariin ja varottaisitte? Eihän se nyt herramunjumala voi sinne humalassa tulla?! Miehelleni koitin soittaa mutta ei töiltään päässyt vastaamaan, laitoin sille kyllä viestiä. Mies on kyllä sen verran jämpti ettei päästäisi äitiään nolaamaan lastaan humalassa sinne mutta ei minua nyt huvita sekään että ne 2 ottaa eskarin ovella yhteen! Voi elämä apua sentään!