Ärsyttääkö teitä ihmiset jotka kyttäävät toisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Mun elämässä näitä on riittävästi. Mietin miksi jotkut saa sellaisia itselle ja jotkut ei millään? Parasta on se että kotona jatkuvasti olen, jos jossain liikun niin autolla ja en viihdy edes kaupoissa hirveästi, kavereille ei ole aikaa ja kenelle en kerro yhtään elämästä... mutta aina näitä löytyy jotka jotain keksivät tai vaikka löytyy 2 persoona jotka voivat soittaa vaikka 36krt per. pv ja en vasta ikinä heille koska ne ei halua kun tietä elämästäni, mietinyt jo vaihtaa oman numeron. Mä en ikinä jaksanut ymmärtä sellaisia ehkä kun kyttämiseen ei itsellä ikinä ollut energia sekä arvostelu kans aika ärsyttävä piirre ihmisissä

:O Onko sulla jo sellaisia ns. tosielämän kyttääjiäkin?
Ei oo varmasti hauskaa :( Vaihda numero ja katkase kaikki siteet niihin ja uhkaile poliisilla jos ystävälliset pyynnöt ei auta.

:O Onko sulla jo sellaisia ns. tosielämän kyttääjiäkin?
Ei oo varmasti hauskaa :( Vaihda numero ja katkase kaikki siteet niihin ja uhkaile poliisilla jos ystävälliset pyynnöt ei auta.

On, jopa kerran kesällä melkein ero tuli miehen kanssa, kun tyhmänä vastasin yhdelle ja se sanoi että mies pettänyt minua, sitten sain tietä että tämä oli valhe ja kyseinen ihminen itse pyysi anteeksi että valehteli koska oli katkera kun häneltä lähti puoliso, tuntu sellaisia tunkee aina meidän elämään, mikä on niin ärsyttävä ja inhottava

Ei sitten oppinut mitään tämänkään bannin aikana. Sulle on aiemminkin annettu pitkä banni etkä silloinkaan oppinut mitään. Itse suorastaan kerjäät huomiota täällä taas ja pian homma on taas entisellä mallilla ja sitten oletkin taas bannissa.

Ei, koska minua ei kyttää kukaan tai sitten ovat tosi taitavia ja tekevät sen huomaamattomasti. Toisaalta ei kai siinä kytätä tarvitse, jos levittää väärää tietoa.
ja toisaalta jos elää sellaista elämää, joka ei haitaa muita ihmisiä tai tuhoa luontoa, niin onko sillä väliä, levitelläänkö niitä asioita.

ai niin ja sitten kun ko ihminen pyysi anteeksi, niin sama jatkui mutta se jo sanoi mun miehelle että petin hänet :D ja meitä ei se edes tunne ja meidän tekemiset. Mistä sellaisia oikein tulee ja miksi jotkut perhet saa toisista noin paljon pahaa kun emme yrittää kun elää oma elämä omassa perhessä vaan.

Meillä naapurit välillä on tuollaisia kyttääjiä, mitään inhottavaa eivät ikinä tee, mutta kamalan kiinnostuneita ovat meidän asioista...
Sen takia en hirveästi ole heidän kanssa ollut tekemisissäkään, moikkaan lähimmille jos ulkona törmätään, mutta tosi harvoin jään juttelemaan.

Meillä naapurit välillä on tuollaisia kyttääjiä, mitään inhottavaa eivät ikinä tee, mutta kamalan kiinnostuneita ovat meidän asioista...
Sen takia en hirveästi ole heidän kanssa ollut tekemisissäkään, moikkaan lähimmille jos ulkona törmätään, mutta tosi harvoin jään juttelemaan.

Meillä on sellainen naapuri ettei tarvi kun käynnistä autoa se kuule että joku lähdössä johonkin ja pakko pysäyttä ja kysellä mihin menen/ menemme, milloin tulemme, mitä teemme...

Älä hyvä ihminen sitten enää roiku täällä palstalla, kun olet saanut tarpeeksi jo kyseenalaista mainetta. Kaikenmaailman hullut ja hihhulit alkavat sinua vainomaan, kun haluat vain julkisuutta hinnalla millä hyvänsä. Tässä ihan vilpitön neuvo: Ole tekemisissä vain niiden ihmisten kanssa, jotka todella haluat elämääsi ja muiden kanssa vain pakolliset kuviot. Älä roiku enää eri palstoilla tai sosiaalisessa mediassa ylipäätään, kokeile muutama kuukausi ja katso loppuuko häntäkärpästen häirintä. Ei se mitään ota jos ei annakaan.

Meillä on sellainen naapuri ettei tarvi kun käynnistä autoa se kuule että joku lähdössä johonkin ja pakko pysäyttä ja kysellä mihin menen/ menemme, milloin tulemme, mitä teemme...

:D

Meillä tulee seinänaapuri heti terassille jos kuulee, että menemme ulos. Yks toinen naapuri tuli heti hoitamaan pihaansa jos oltiin ulkona kesällä :D
Naapurin lapsi tulee hakemaan meidän poikaa pihalle, vaikka ne eivät ees oo kavereita, poika ihan ihmeissään, että miks se häntä tulee hakemaan :D äiti varmaan käskeny
Aina ne yrittää jotain jutun aihetta keksiä ja utelevat, mutta parempi vaan kun ei jää ikinä juttelemaan, ne on vaan naapureita :D

Älä hyvä ihminen sitten enää roiku täällä palstalla, kun olet saanut tarpeeksi jo kyseenalaista mainetta. Kaikenmaailman hullut ja hihhulit alkavat sinua vainomaan, kun haluat vain julkisuutta hinnalla millä hyvänsä. Tässä ihan vilpitön neuvo: Ole tekemisissä vain niiden ihmisten kanssa, jotka todella haluat elämääsi ja muiden kanssa vain pakolliset kuviot. Älä roiku enää eri palstoilla tai sosiaalisessa mediassa ylipäätään, kokeile muutama kuukausi ja katso loppuuko häntäkärpästen häirintä. Ei se mitään ota jos ei annakaan.

Olen jo laittanut pois omasta elämästä jotkut ihmiset ja vaikka välillä pitääkin olla heidän kanssa tekemisessä ei ne saa minusta mitään tietoa. Ennen olin liian avoin ja uskoin ihmisille, enää en vitsi olla, kun ei tästä mitään hyvää ikinä ole saanut, mutta vaikka hiljaa olenkin, häiriköinti tuntu lisäänty senkin takia.

Olet varmaan kirjoitellut muillakin palstoilla ja FB:ssä?

Oletko parantunut työtapaturmavammoista? Saiko kaikki eläimet hyvät uudet kodit?

En ole kirjoitellut missään, yhdessä ryhmässä Facebookissa vain hyvin harvoin ja muissa ryhmissä myyn tuotteet.

Voin jo paremmin :).

Kyllä eläimet saivat hyvän koodin, ikävä on, mutta ei siihen mitään voi jos lapselle tulee allerginen astma joka onneksi kasvun mukaan paranee, ainakin toivon että näin olisi miten lääkäri sanoi

:D

Meillä tulee seinänaapuri heti terassille jos kuulee, että menemme ulos. Yks toinen naapuri tuli heti hoitamaan pihaansa jos oltiin ulkona kesällä :D
Naapurin lapsi tulee hakemaan meidän poikaa pihalle, vaikka ne eivät ees oo kavereita, poika ihan ihmeissään, että miks se häntä tulee hakemaan :D äiti varmaan käskeny
Aina ne yrittää jotain jutun aihetta keksiä ja utelevat, mutta parempi vaan kun ei jää ikinä juttelemaan, ne on vaan naapureita :D

Siis kyllä jotkut jaksa :D miksi ihmiset eivät ymmärrä että se voi olla aika inhottava

[QUOTE="Leila";29387153]Joo ne on inhottavia! Mutta samalla mitalla takasin! Kun näet kyttääjän niin kilju ja hyppää naamalle ja revi hiuksista!!![/QUOTE]

En sellaista mene tekemään :D vaikka joku käy mun päälle ja tekee mulle sen

No hyvä että olet parantunut. Mitä sä nyt sitten teet työksesi kun pistit nettiputiikin kiinni?

Se ei ole kiinni lopullisesti :) mutta taukko pidän, ehkä jopa koko nimi vaihtoon tulee, se aloitan kevällä suunnitelemaan. Nyt mulla on kuitenkin työt mutta ei fyysistä mitä ei voi ihan nyt tehdä vielä joku aika, se työ on projektin alla kun odotetaan sopiiva hetki ja teemme nykyään paljon kokouksia.

Ei sitten oppinut mitään tämänkään bannin aikana. Sulle on aiemminkin annettu pitkä banni etkä silloinkaan oppinut mitään. Itse suorastaan kerjäät huomiota täällä taas ja pian homma on taas entisellä mallilla ja sitten oletkin taas bannissa.

Tuo nyt oli jo asiatonta. Jos Milanna on saanut stalkkereita privaattielämään tältä palstalta, niin miksi sitä ei saisi sanoa tällä palstalla?

Kyllähän täällä oli se yksi stalkkeri, joka Milannan bannin aikana jaksoi joskus jopa monta kertaa päivässä laittaa aloituksen Milannasta ja Meksikon lääkäristä. Hänestä käytti halventavaa nimistystä tri tuhero.

Olen jo laittanut pois omasta elämästä jotkut ihmiset ja vaikka välillä pitääkin olla heidän kanssa tekemisessä ei ne saa minusta mitään tietoa. Ennen olin liian avoin ja uskoin ihmisille, enää en vitsi olla, kun ei tästä mitään hyvää ikinä ole saanut, mutta vaikka hiljaa olenkin, häiriköinti tuntu lisäänty senkin takia.

Kannataa varoa tällä palstalla toi kfkfkf, ihan vaan vinkkinä...

Tuo nyt oli jo asiatonta. Jos Milanna on saanut stalkkereita privaattielämään tältä palstalta, niin miksi sitä ei saisi sanoa tällä palstalla?

Kyllähän täällä oli se yksi stalkkeri, joka Milannan bannin aikana jaksoi joskus jopa monta kertaa päivässä laittaa aloituksen Milannasta ja Meksikon lääkäristä. Hänestä käytti halventavaa nimistystä tri tuhero.

Juu näin sen täällä...

Kyllä olen täältäkin saanut näitä ja myös ihan x tuttavilta, lähinaapureilta ja tuntemattomista ihmisistä

Yhteistyössä