Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siis ei voi hetkeäkään olla kotona ilman housuja, tai toinen on heti pepussa kiinni.
Eikä tartte ees olla ilman housuja, pyllistin housut jalassa katsoman sohvan alta et mihin vauvan tutti putosi niin toinen kyllä heti huomaa pyllistyksen
Mä olen kans tuollainen mies. Ja tää on oikeasti tosi vaikeeta itellekin. Vaimon takapuoli sattuu olemaan mieleeni monin tavoin ja se erottuu vaikka ois löysät housut jalassa. Eukko valittelee välillä, kun olen kokoajan kiinni. Ei tarvitse edes pyllistää mihinkään. Vaimo ei koskaan ole pikkuhousut jalassa pitkiä aikoja varmaan juuri siitä syystä, että tietää mun heti lähentelevän
Ja se kouriminen sitäpaitsi vain lisää haluja itselle ja sitten kun yleensäkään ei homma mene siitä pidemmälle niin äh...
Pojat on aina poikia sit ku mä hankin tyttöystävän niin kyllä mä leikisti puristaisin peppua kokoajan kävelisi ohi vaan niin "grab" the butt ha ha ois kivaa tytöillä on niin nätti peppuSiis ei voi hetkeäkään olla kotona ilman housuja, tai toinen on heti pepussa kiinni.
Eikä tartte ees olla ilman housuja, pyllistin housut jalassa katsoman sohvan alta et mihin vauvan tutti putosi niin toinen kyllä heti huomaa pyllistyksen
Onhan se ihan kiva, että toinen huomaa, mutta onks liika jo vähän liikaa? Ihan ku ei ois mun pyllyä tai pillua ennen nähnytkään, jos kävelen sen ohi niin katseellaan saattaa seurata alapäätäni
Voi luoja...
Ja ei, en oo pitänyt sitä puutteessase vaan on tollanen aina..
Mä en kävelisi vaan boksereissa kotona kun tuntuu ett jotain puuttuu saunan jälkeen niin pippeli paljaana voin olla hetken ett saa tuulettua ja sit bokserit päälle ja t paita sukat ja housut ja sit seuraavana aamuna niin hupoari päälle ku silloin paleleeMe ollaan kotona aina pelkissä alusvaatteissa jos muita ei ole paikalla kuin perheenjäsenet. Ja kyllä sitä flirttiä, koskettelua ja sivelyä on ihan joka päivä, monta kertaa. Minusta se on ihanaa. En mäkään voi kävellä miehen vähäpukeisen kropan ohi ilman että edes hipaisen tai annan pusun olkapäähän tms.
Mies ei kyllä mitenkään puristele vaan painautuu vasten, sivelee tai jos lapset ei ole näköpiirissä, saatta uhalla kiusoitella housujen päältä.
Uusfeminismi on tämän yhteiskunnan tuho.mä vetelisin korville jos olisi jatkuvasti mun persuaksissa kiinni tai tuijottas alapäätä. Onko tuollainen ihan tervettäkään enää.
Jutteleeko se sulle myös niin et katse koko ajan sun tuherossas