Jos ootte kotona ilman housuja pelkissä pikkupöksyissä niin tarraako mies heti peppuun kiinni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllähän tuo taputtelee ja silittelee ohimennessään, vaikka mulla ois vanhat virttyneet collarit jalassa. En mä sitä kumminkaan pidä minään kourimisena tai että hällä oisi vaan seksi mielessä. Hyvähän se on että kelpaa vielä 30 vuoden jälkeenkin

Aika harvoin ollaan kaksin, ja siten harvemmin huitelen kotona pelkissä pikkupöksyissä (miehen lapset teini-ikäisiä, lieneis niille kiusallista jos heilusin puolialastomana). Mutta kyllähän tuo taputtelee vaikka olis mitkä pöksyt jalassa. Juuri eilen konttasin jotain pöydän alta niin johan oli pyllyssä kiinni ja kommentoi, että ei kiirettä nousta ylös. :D

Rajansa tietty kaikella, mutta mun mielestä tollanen arkinen huomio ja flirtti on kivaa. Eikä se tosiaan ainakaan meillä tarkoita, että toinen heti olis vihjaamassa jotta peittoa pitäs heilutteleen mennä.

Siis ei voi hetkeäkään olla kotona ilman housuja, tai toinen on heti pepussa kiinni.
Eikä tartte ees olla ilman housuja, pyllistin housut jalassa katsoman sohvan alta et mihin vauvan tutti putosi niin toinen kyllä heti huomaa pyllistyksen

Kauas te olette olleet yhdessä? Yleensä se kiinnostus kyllä laimenee jonkun 5v jälkeen ja sen jälkeen valitellaan, miten voisi saada piristystä haluihin.

Mä olen kans tuollainen mies. Ja tää on oikeasti tosi vaikeeta itellekin. Vaimon takapuoli sattuu olemaan mieleeni monin tavoin ja se erottuu vaikka ois löysät housut jalassa. Eukko valittelee välillä, kun olen kokoajan kiinni. Ei tarvitse edes pyllistää mihinkään. Vaimo ei koskaan ole pikkuhousut jalassa pitkiä aikoja varmaan juuri siitä syystä, että tietää mun heti lähentelevän :(

Ja se kouriminen sitäpaitsi vain lisää haluja itselle ja sitten kun yleensäkään ei homma mene siitä pidemmälle niin äh...

No aika harvoin olen kotona pelkissä pikkupöksyissä, mutta jos olen niin kyllä se mies siihen tarraa. Sama juttu, jos tiskaan tai laitan ruokaa, tulee takaa päin halaamaan tai lähentelemään. Ihanaahan tuo on, että edelleen käy minuun kuumana, 20 yhteisen vuoden jälkeenkin. :) Vaikka seksiä meillä tosin on vain ehkä 1-2 kertaa viikossa.

Mä olen kans tuollainen mies. Ja tää on oikeasti tosi vaikeeta itellekin. Vaimon takapuoli sattuu olemaan mieleeni monin tavoin ja se erottuu vaikka ois löysät housut jalassa. Eukko valittelee välillä, kun olen kokoajan kiinni. Ei tarvitse edes pyllistää mihinkään. Vaimo ei koskaan ole pikkuhousut jalassa pitkiä aikoja varmaan juuri siitä syystä, että tietää mun heti lähentelevän :(

Ja se kouriminen sitäpaitsi vain lisää haluja itselle ja sitten kun yleensäkään ei homma mene siitä pidemmälle niin äh...

No meillä kyllä homma jatkuu pidemmälle, mutta jotenkin jos toinen on aivan kokoajan kiinni SIINÄ, niin se viehätys sen koskemisesta laimenee.. Ei tunnu enää samalta alapään koskeminenkaan, jos toinen on siinä kiinni aina kun on mahdollisuus

Onneksi ei. Tulisi korville. Mä en tykkää että muhun kosketaan yllättäen tai ilman että näen että mua lähestytään, ja mies tämän tietää ja kunnioittaa mun rajoja.

Eipä sitä tarvitse olla kuin normaali vaatetus päällä, niin johan löytyy käsi tisseiltä tai pepulta. Ei tuo muuten haittaa, mutta muiden nähden ei ole hirveän soveliasta ja silloin komennan :D

Siis ei voi hetkeäkään olla kotona ilman housuja, tai toinen on heti pepussa kiinni.
Eikä tartte ees olla ilman housuja, pyllistin housut jalassa katsoman sohvan alta et mihin vauvan tutti putosi niin toinen kyllä heti huomaa pyllistyksen

Onhan se ihan kiva, että toinen huomaa, mutta onks liika jo vähän liikaa? Ihan ku ei ois mun pyllyä tai pillua ennen nähnytkään, jos kävelen sen ohi niin katseellaan saattaa seurata alapäätäni

Voi luoja...

Ja ei, en oo pitänyt sitä puutteessa :whistle: se vaan on tollanen aina..
Pojat on aina poikia sit ku mä hankin tyttöystävän niin kyllä mä leikisti puristaisin peppua kokoajan kävelisi ohi vaan niin "grab" the butt ha ha ois kivaa tytöillä on niin nätti peppu ;)

Me ollaan kotona aina pelkissä alusvaatteissa jos muita ei ole paikalla kuin perheenjäsenet. Ja kyllä sitä flirttiä, koskettelua ja sivelyä on ihan joka päivä, monta kertaa. Minusta se on ihanaa. En mäkään voi kävellä miehen vähäpukeisen kropan ohi ilman että edes hipaisen tai annan pusun olkapäähän tms.
Mies ei kyllä mitenkään puristele vaan painautuu vasten, sivelee tai jos lapset ei ole näköpiirissä, saatta uhalla kiusoitella housujen päältä.
Mä en kävelisi vaan boksereissa kotona kun tuntuu ett jotain puuttuu saunan jälkeen niin pippeli paljaana voin olla hetken ett saa tuulettua ja sit bokserit päälle ja t paita sukat ja housut ja sit seuraavana aamuna niin hupoari päälle ku silloin palelee

Yhteistyössä