Jos haluat onnellisen perheen, valitse ei-niin-suosittu-mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Onnellinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"Onnellinen"

Vieras
Tässä ihanan joululoman perheen kanssa viettäneenä kehoitan teitä nuoremmat kanssasisaret miettimään, mitä haluatte elämältänne. JOs toiveissa on onnellinen perhe, missä vanhempien kesken vallitsee ns tasa-arvo ja molemmat tekee perheen eteen osansa kannattaa miettiä millaisen miehen sitä nuorempana valitsee. Ei kannata valita sitä ´suosituinta ja ihailluinta komistusta tai sellaista porukan villikkoa/pelleä. Kannattaa katsoa sinne ehkä hiljaisempien/kiltimpien/ei niin komeitten suuntaan. Sieltä nimittäin löytää niitä todellisia helmiä, mitkä saa vaimonsa onnelliseksi. LÄhipiirissä se on todistetusti näin. Ilmeisesti ne suositut/villit/äänekkäät/komeat saa niin paljon huomiota, että heistä tulee egoisteja, joille maailman napa on usein se minä itse. He eivät ehkä osaa asettua toisen asemaan jne. Vaatii tietysti naiselta paljon itsetuntoa, että valitsee sen ei-kaikista-komeimman "kakun" mitä sitten esitellä kavereille/tutuille. Kannattaa myös ehkä valita itseään se astetta huonomman näköinen mies, jolla ei ole niin äärettömästi vientiä, pettämisen vaara on huomattavasti pienempi. Tässä en tarkoita niitä ääripäitä nörttejä mamman poikia, sillä sielläkin päässä voi niitä luusereita olla, joilla ei oikein hyvin mene.
Terveisin 38v elämää nähnyt muija:)

Pah. Elämää elänyt ja naisia kaatanut ei haikaile läheskään niin usein vieraan piparin perään kuin se kokematon kiltti vässykkä joka on saanut kokemuksensa vaimoltaan.
Ne sitten hairahtaa herkemmin.

Joo. Mutta.

Sit kun ne lapsoset kasvavat eikä isä-hahmon tarve enää jaksa painaa "sisäistä naista" piiloon, ollaan pulassa.

Mun mielestä on fiksua valita se sopivan komea ja vetovoimainen mutta silti perheenisäksi soveltuva uros.

No joo, totta ehkä toinen puoli, mutta toisaalta pahimpia pettäjiä tuntuvat olevan ne "ei-niin-komeat" ei-suositut. Ainakin omassa tuttavapiirissä näin. Vähän kun se nörtihkö perheenisä saa viinaa alleen, niin johan ei pidättele mikään. Toisin kuin se suositumpi, joka on sinut itsensä kanssa, ei ole tarvetta pettää tai testailla viehätysvoimaansa.

Vähän samaan tulokseen itsekin tullut. Omalle tyttärelle aion opettaa, ettei välttämättä kannata etsiä sitä alfa-urosta. Minä itse tein niin, ja vähän vähemmällä olisi päässyt toisenlaisen miehen kanssa. No, lapset kuitenkin ovat aivan ihania, eli siinä mielessä on kannattanut :P

Mutta jos ei halua sellaista miestä? Hiljaista, kilttiä ja ei-niin komeaa?
Pitääkö sellainen sitten ottaa vain siitä ilosta, että elämä on helpompaa? En minä helppoa ja tylsää elämää tarvitse, vaan onnellisen :)

Itse en ole valintaani katunut. En pystyisi elämään hiljaisen, kiltin ja ruman kanssa, en vain halua sellaista elämänkumppania, en muutenkaan jaksa sellaisia ihmisiä.

Voi sitä valita sen hiljaisen ujon miehen ja olet ap oikeassa, joskus se voi olla parempikin,
mutta silti itse ainakin katsoin myös ulkonäköä kun miehen valitsin.

Lapsien ulkonäkö riippuu vanhemmistaan ja suvustaan.
Jos valitsee ruman miehen, niin ei lapsetkaan kovin viehättäviä ole.

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Mä olen ollut sekä suositun alfan että kiltimmän kanssa. Minusta se on hyvä, jos ja kun mies rakastaa vähän enemmän kuin minä. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että mä en rakasta. Mutta aina jompikumpi rakastaa enemmän ja kun se on mies, pysyy uskollisena ja tekee perheensä eteen kaiken. Paras mun luonteelle on komea ja eloisa mies, joka tykkää työstään ja on kuitenkin perhekeskeinen eikä kaverikeskeinen.

Ja elämäkö on sitten onnellista sen betamiehen kanssa vain siksi, että hän on tarpeeksi vässykkä? Entä jos ei syty seksuaalisesti kuin alfoista? Pitääkö huono seksielämäkin kestää vain siksi, että mies ei kelpaa kenellekään muulle ja ei näin ollen sitten petä?

No en minä ainakaan niin pinnallinen ole koskaan ollut, että valitsisin komean miehen sen takia, että saan kauniita lapsia;) ja seksi ei niin komean miehen kanssa voi olla upeaa! Pääasia on se, että mies huomioi sängyssä myös naisen!

[QUOTE="onnellinen";29408616]No en minä ainakaan niin pinnallinen ole koskaan ollut, että valitsisin komean miehen sen takia, että saan kauniita lapsia;) ja seksi ei niin komean miehen kanssa voi olla upeaa! Pääasia on se, että mies huomioi sängyssä myös naisen![/QUOTE]

Ei se ole pinnallisuutta, se on järkevyyttä.
Lapset joutuu elämään sen nassun kanssa yli 80v.

En olisi koskaan halunnut, että oma poikani saa vaimon sen takia, että on vähemmän komea ja siten ei pelkoa, että pettäisi.
Haluan, että lapseni menevät naimisiin puolisoiden kanssa joita rakastavat ja heillä on varaa valita ja miettiä enemmän kuin parin vaihtoehdon joukosta

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Oi kamala... Ei kukaan mies halua tulla valituksi koska on epäsuosittu tai astetta vähemmän hyvän näköinen.

Minun mielestäni ihminen, joka ei ole varma viehätysvoimastaan, pettää helpommin, jos tilaisuus vaan tulee. Se, että ajattelee, että ei kukaan kumminkaan huolisi, voikin aiheuttaa niin kovan äimistyksen siinä vaiheessa, kun joku alkaakin ehdotella, ettei osaa kieltäytyä.

Oli siis kumppani minkänäköinen tahansa, sen ei koskaan pidä antaa ymmärtää, ettei se kelpaisi muille.

• Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
Alkuperäinen kirjoittaja Saman ikäinen;29408435:
Pah. Elämää elänyt ja naisia kaatanut ei haikaile läheskään niin usein vieraan piparin perään kuin se kokematon kiltti vässykkä joka on saanut kokemuksensa vaimoltaan.
Ne sitten hairahtaa herkemmin.

Jep, minulla on juuri tällainen rakastaja. Mies oli suhteellisen kokematon ja naisista tietämätön, kun vaimonsa tapasi. Seksielämä ei ole miestä koskaan tyydyttänyt, jonka takia hän käy vieraissa.

Toisaalta havaittu on, että kyllä ne kukkopojat ovat vielä vanhanakin melkoisia kukasta kukkaan juoksijoita.

Sanonkin niin, että sosiaaliset tyypit haksahtavat ja saavat piparia helpoiten, ujommat miehet pysyvät paremmin kotilieden ääressä.

Kommenttien perusteella päästään konkluusioon, että kaikki miehet pettää. Rumat miehet erityisesti, mutta myös ne komeat. Eli näiden tietojen valossa, eikö ole järkevämpää ottaa itseä viehättävä puoliso, josta on sitten enemmän iloa itselle, vaikka sitä joutuisikin välillä jakamaan.

Yhteistyössä