Ruokahaaste vk 01

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MIES!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huvittavaa porukkaa :)
Tyypit jotka valittaa että ei voi syödä kiinankaalia koska se on vääränlaista kaalia,niin kuitenkin voi syödä broileria kanana eikä tiedä edes mikä ero noilla on ?
antakaa mun kaikki kestää,oikeesti !

Oon (MIES)aloittajan kirjoituksista saanut sen kuvan, että hän jotain ruuanlaitosta tietää. Eli puhtaasti tämänkin perusteella olisi oletettavaa ettei ole broileria tarkoitettu tässä haasteessa.

Joopa joo.

No niin tai näin, lähden huomenna aamulla matkustamaan, että en edes näe otatteko mun pöperöä haasteeseen mukaan ja mitä käy.

Voin kertoo että hyvää se ainakin oli, ja oli kiva pitkästä aikaa vähän asetella ja kuvata :D

Joopa joo.

No niin tai näin, lähden huomenna aamulla matkustamaan, että en edes näe otatteko mun pöperöä haasteeseen mukaan ja mitä käy.

Voin kertoo että hyvää se ainakin oli, ja oli kiva pitkästä aikaa vähän asetella ja kuvata :D

Lähinnä asenteesi hämmästytti, varsinkin kun kyseessä oma tietämättömyytesi asiasta.
Ruoka-annoksesi näyttää herkulliselta, onnea haasteeseen!

[QUOTE="vieraana";29433615]Lähinnä asenteesi hämmästytti, varsinkin kun kyseessä oma tietämättömyytesi asiasta.
Ruoka-annoksesi näyttää herkulliselta, onnea haasteeseen![/QUOTE]

Asenne? Mun mielestä tämä haaste kun on tällainen amatöörien räpellyskisa, niin vähän korpee kun aina tulee joku nillittämään jostain ei-niin-tärkeistä 'virheistä'. En tiedä ketään kuka puhuisi arkikielessä broilerista erikseen, ja jotenkin kuvittelisin, että MIES! aloituksessaan on tarkoittanut "kanan" käsittävän myös broileria.

Voin toki olla aivan väärässä, ja mies hyväksyykin kilpailuun mukaan vain the kanasta valmistetut ateriat. Hänen päätöksensä.

Alkuperäinen kirjoittaja jokurotitähän;29433526:
Huvittavaa porukkaa :)
Tyypit jotka valittaa että ei voi syödä kiinankaalia koska se on vääränlaista kaalia,niin kuitenkin voi syödä broileria kanana eikä tiedä edes mikä ero noilla on ?
antakaa mun kaikki kestää,oikeesti !

Tai sit ei vaa kiinnosta, kun kaupan tiskit on täynnä broileria niin se saa kelvata. Tai jos ei kelpaa niin sitten ei tarvitse laittaa annosta äänestykseen.

Asenne? Mun mielestä tämä haaste kun on tällainen amatöörien räpellyskisa, niin vähän korpee kun aina tulee joku nillittämään jostain ei-niin-tärkeistä 'virheistä'. En tiedä ketään kuka puhuisi arkikielessä broilerista erikseen, ja jotenkin kuvittelisin, että MIES! aloituksessaan on tarkoittanut "kanan" käsittävän myös broileria.

Voin toki olla aivan väärässä, ja mies hyväksyykin kilpailuun mukaan vain the kanasta valmistetut ateriat. Hänen päätöksensä.

"the kana"

Asennekysymyksenä tarkoitin juuri tuota, etten esim.minä ottanut tätä broilerikysymystä mitenkään nillityksenä. Mut ei tästä enempää. Olemme eri mieötä asiasta, ja olkoon niin.

:)

Okei :)

No, myönnän tappioni jos mulla on ollut hyppysissä aivan väärä raaka-aine ja muut ei olekaan samaa mieltä sen sopivuudesta.

Muutoin kiitän huomiosta annokselleni ja kehotan kokeilemaan tuollaista, tai tuon tyyppistä kastiketta uunipotuille. Coleslaw-salaatti on tehty Pirkan ohjeella ja sekin oli oikein maittavaa, sekä suht kevyttäkin vielä!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Okei :)

No, myönnän tappioni jos mulla on ollut hyppysissä aivan väärä raaka-aine ja muut ei olekaan samaa mieltä sen sopivuudesta.

Muutoin kiitän huomiosta annokselleni ja kehotan kokeilemaan tuollaista, tai tuon tyyppistä kastiketta uunipotuille. Coleslaw-salaatti on tehty Pirkan ohjeella ja sekin oli oikein maittavaa, sekä suht kevyttäkin vielä!

Hyvältä kyllä vaikutti, meillä jää usein broilerikoipia juuri muutama yli, voisi hyvinkin kokeilla seuravana päivänä niistä.

Mä en syö kanaa joten taitaa jäädä ikävä kyllä väliin vaikka olenkin viime vuosina innostunut ruoanlaitosta :p ellen sit miehelle jotain väsää kanasta mut eehkäpä odottelen seuraavan viikon aihetta :)

Tästä se lähtee..

yazr.jpg

omituista että kovimmat valittaja ei edes osallistu haasteeseen.
tai on vissiin liikaa vaivaa oikeitten aineitten takia kun joutuis
ettimään kanan ja katkaseen kaulan ensimmäisenä vaiheena
ruuanlaitossa.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29437376:
omituista että kovimmat valittaja ei edes osallistu haasteeseen.
tai on vissiin liikaa vaivaa oikeitten aineitten takia kun joutuis
ettimään kanan ja katkaseen kaulan ensimmäisenä vaiheena
ruuanlaitossa.

Mä olen huomannut saman, että eniten tosiaan valittaa ne jotka eivät ikinä itse osallistu haasteeseen. Mulle oli ainakin alusta asti selvää, että tähän haasteeseen käy broileri.

Kun olet antanut kanan sulata tarpeeksi, pilko se ja jauhota jauhoissa joissa on suolaa ja jauhettua kuivattua kanttarellia.

yasi.jpg

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä