Olenko liian flirtti? Vai mikä tässä mättää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hymy"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hymy"

Vieras
Mulla on sellainen työ, että teen välillä aika tiivistä yhteistyötä jonkun työkaverini kanssa. Asiantuntijatehtäviä, jotka vaatii myös luovuutta ja saatetaan siis pitää pitkiäkin istuntoja, joissa höpötellään kaikenlaisia, että saadaan ideoitua tekeillä olevaa hommaa monipuolisesti.

Noh, nyt on taas uusi projekti yhden työkaverin kanssa ollut käynnissä pari viikkoa. Tämä on tyyppi, josta en suoraan sanottuna ole aikaisemmin pitänyt yhtään, tai no, ei olla tunnettukaan kovin hyvin aikaisemmin. Mutta nyt kun ollaan tehty paljon duunia yhdessä ja tutustuttu, niin on vähän sellainen olo, kuin olisin melkein ihastunut häneen.

Ja tämä ei ole ensimmäinen kerta! Melkein voisi sanoa, että on enemmän sääntö kuin poikkeus, että ihastun (kevyesti) työpariini. Olen pitkässä ja vakaassa parisuhteessa, ikinä en ole mitään tehnyt yhdenkään työkaverin kanssa, paitsi flirttaillut tietenkin. Mutta sitä nyt teen kaikkien hauskojen ihmisten kanssa kommunikoidessani.

Olenko liian flirtti, kun aina käy näin? Vai suhtaudunko vain työhöni liian intohimoisesti? Olen vähän perfektionisti ja teen kyllä hommani aina perusteellisesti. Monet sanoo, että mun kanssa on kiva työskennellä, kun antaudun hommaan niin täysillä. Tykkään työstäni, voisi sanoa, että olen kutsumusammatissa. Ja nyt havahduin siihen, että tykkään työkavereistanikin sitten varmaan poikkeuksellisen paljon.

Jospa se ihastumisen tunne tulee juuri siksi, että teet hommaa niin täysillä? Tavallaan sama tunne siihen työpariin, kuin työhönkin.. Eihän sillä ole väliä, kun kerran saat tunteen pidettyä aisoissa ja ne ilmeisesti laantuvat, kun homma on ohitse. Helpompi ihmisen kanssa on työskennellä, kos hänestä pitää:)

onhan se nyt aika erikoista jos parisuhteesta huolimatta jatkuvasti ihastuu muihin

tuskin niiden työkavereiden muijatkaan tykkäisivät jos tietäisivät

No en mä nyt sentään jatkuvasti ihastu. Oon 12v tehnyt tätä duunia ja 5 kertaa ihastunut työpariini tällä tavalla. Mutta joo, alko jo itseäkin mietityttää, että miksi mulle näin monta kertaa on käynyt näin.

Ehkä en oo ihastunut siihen ihmiseen vaan enemmän juuri siihen meidän yhteistyökuvioon, niinkun joku tossa jo ehdotti... Homma menee vaan aina semmoseks kiusottelemiseks ja "sua on kiva kiusata" kommentoimiseks ja kaikenlaista täydellinen nainen -läppääkin kuulee, kun nyt satun olemaan miesvaltasella alalla ja teen "miestenhommia" kätevästi.

Enkä mä tiedä, mitä niiden muijat tästä vois edes tykätä, kun tosiaan en oo ikinä mitään ihastumisilleni tehnyt. Työhommat työhommina ja se siitä. Kerran yks työpari toi mulle kukkia yhden työhon liittyvän tapauksen johdosta ja sekin pistettiin ihan läpäks. Aina, kun se jatkossa teki jotain erilailla, kun oli sovittu, niin tuli "missäs kukat" -kommentti. Eikä siis todellakaan oo aikomuksia keneenkään työkaveriin koskea.

Yhteistyössä