J
"jeeli"
Vieras
Tuntiperusteiset maksut kehiin. Eli maksetaan vaan niistä tunneista kun lapsi on hoidossa. Näinhän on jo monessa kunnassa, toivottavasti tapa leviää. Uskon että se osin motivoi pitämään lapset kotona. Ja niiltä joilla lapset on virikehoidossa peritään vaikka 1,5 kertainen tuntitaksa (jollei ole esim lääkärin tai muun virallisen tahon lausuntoa siitä että lapsen on syytä olla hoidossa vanhemman oleillessa kotona).