Savi on sitten niin ihanaa!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Owl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siinä on vaan se huono puoli, että kaunistava vaikutus on hiton lyhytaikainen. Mäkin laitoin kerran semmosen kasvonaamion, mutta se rapisi pois jo seuraavana päivänä ja olin yhtä ruma kuin ennenkin.
 

Yhteistyössä