S
Sana
Vieras
Eiköhän moni mies maksa siitä toosasta kotonakin ainakin välillisesti![]()
Herätys 2000-luvulle. Naiset käyvät töissä yhtälailla kuin miehetkin ja maksavat puolet perheen menoista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ehei se noin mene. Naisilla on valinnanvaraa seksimarkkinoilla, joten tietenkin kannattaa valita se paras rakastaja. Niin minä ainakin olen tehnyt. Ei kai kukaan huonoon tyydy. Koska mies tietää, miten vaikeaa on hankkia uusi (mitään ylimääräisiä vaateita esittämätön) rakastajatar, niin kyllä hän kaikkensa tekee, että olen tyytyväinen sängyssä ja seksin saanti jatkuu. Minä saan yhdynnässä, mutta silti rakastajani haluaa myös nuolla.
Herätys 2000-luvulle. Naiset käyvät töissä yhtälailla kuin miehetkin ja maksavat puolet perheen menoista.
Ilmeisesti joillekin se on vaikeaa, en minä muista tiedä. Ja jos sitä irtoseksiä jostain syytä haluaisin, mutta sen saaminen olisi vaikeaa niin sitten olisin ilman kunnes löydän hyvän parisuhteen. En minä sirkustirehtööriksi alkaisi no-name akan kanssa joka haluaa vain munaa. Menkööt jonkun toisen palveltavaksi. On mulla kädetkin joilla tekee itsensä ihan tyytyväiseksi ja seksiä en tuntemattomien kanssa tarvitse itsetuntoani pönkittämään kuten 99% naisista.![]()
Kukin tavallaan. Kerropa, miten vakkarirakastaja on tuntematon? Ehkä sinä harrastat seksiä pönkittääksesi itsetuntoasi, mutta me muut teemme sitä, koska seksi tuntuu hyvältä.
Se että sanoo sooloseksin olevan yhtä kivaa kuin toisen kanssa on sama kuin väittäisi että seksi kondomilla tuntuu yhtä hyvältä kuin ilman.
Mutta hän tarkoitti sitä että vakkarirakastajan kanssa puuttuu tärkeät romanttiset tunteet. On monia jotka haluavat seksiä vain parisuhteessa.
Se että sanoo sooloseksin olevan yhtä kivaa kuin toisen kanssa on sama kuin väittäisi että seksi kondomilla tuntuu yhtä hyvältä kuin ilman.
Mutta hän tarkoitti sitä että vakkarirakastajan kanssa puuttuu tärkeät romanttiset tunteet. On monia jotka haluavat seksiä vain parisuhteessa.
Eiköhän irtosuhteita harrasta vain sitoutumisongelmaiset heikkoitsetuntoiset itsensäpönkittäjät.
Ei nyt varsinaiseen asiaan liity mutta olen aina ihmetellyt miehiä jotka on valittaneet että kondomi pilaa heidän nautintonsa tai ei edes tule mitään sen kanssa. Ihmeen herkät vehkeet sellaisilla miehillä, itseä ei ole ikinä haitannut ja on tuntunut ihan yhtä hyvältä kumin kanssa tai ilman. Tai ehkä sellaisilla miehillä on jotakin itsetunto-ongelmia jolloin syyksi vieritetään kondomi. Enpäs tiedä koska mulla ei sellaisia ongelmia ole.
On varmaan niitäkin miehiä olemassa jotka ovat puolisonsa kanssa seksin takia. Kuulutko sinä niihin? Minä en.
Alkuperäinen kirjoittaja TällainenMies;29762208:Olen juuri tällainen tutkimuksen osoittama perheellinen korkeasti koulutettu mies. Ikää on vähän alle 40. Ja käytän prostituoitujen palveluita muutaman kerran vuodessa. Välillä harvemmin ja välillä useammin. Olemme olleet aviossa noin 10 vuotta ja meillä on kaksi ala-aste ikäistä lasta. Prostitituoituja olen alkanut harrastaa noin 5-6 vuotta sitten.
Kerron tässä syitä miksi teen tätä, niin saatte jotain oikeaakin tietoa tuomioittenne pohjaksi.
1. Perhe-elämä on ollut hyvin riitaista lähes alusta (ainakin naimisiin menosta saakka) saakka. Vaimo on luonteeltaan hyvin määräilevä, riidanhaluinen, painostava, lapsellinen, hallitseva ja unohtaa käyttäytymis-säännöt suuttuessaan. Nämä eivät ole pelkästään omia arvioitani, vaan kommentteja esim. vaimon omilta vanhemmilta. Itse en pidä riitelystä lainkaan ja haluaisin välttää sen.
2. Saan syytöksiä, että vaimo joutuu tekemään paljon enemmän töitä kotona kuin minä. Totuus on se että joo kyllä vaimo enemmän tekee ns. "sisällä tehtäviä" kodinhoito-töitä kuin minä kun on päivät kotonakin, kun taas minä olen päivät työssä. Mutta kun summataan yhteen miten paljon kummallakin kuluu aikaa kaikkiin tehtäviin töihin (kodin hoito, lasten hoito, pihatyöt, rempat, autojen laitot, palkkatyöt, kauppareissut yms.) niin kyllä minä olen selkeästi ollut koko ajan suuremmin kuormitettu. Vaimo jopa ehtii harrastamaan, minä en koskaan (jos pihatöitä ja remppoja ei lasketa mukaan). Tämäkin olisi vielä OK, mutta valittaminen sen päälle on liikaa.
3. Liittyen kohtiin 1 ja 2. tärkein syy miksi tämän aloitin oli että tahdoin tehdä jonkin "pakopaikan" normaalista riitaisasta arjesta. Jos asiat olisivat niin kuin pitäisi, olisi koti lepopaikka töiden jälkeen. Meillä se ei ole koskaan ollut. Se on paikka jossa voi alkaa tulla milloin minkäkinlaista syytöstä niskaan milloin tahansa. Jollekin toiselle pakopaikka voisi olla vaikka jokin säännöllinen harrastus tai vaikka kunnon perskännit kerran kuussa yms... Harrastuksiin ei kuitenkaan ole aikaa ja juopottelusta tulee sellainen sota, että siitä saa kuulla sitten seuraavan puoli vuotta.
4. Lisäsyynä vaimon armoton mustasukkaisuus. Tätä oli jo paljon ennen kuin kävin vieraissa. Olen saanut kuulla riittävän monesti vihjailuita miten olen muka käynyt vieraissa (täysin perusteettomia tapauksia), että on alkanut tuntua ihan hyväksyttävältä käydä, koska valitukset on tulleet jo etukäteen.
5. Seksin määrä on ollut kotona riittävä, mutta rajoittuu vaan tyyliin "pimeässä peiton alla lähetyssaarnaajassa". Eli olen totauttanut prostituoitujen kanssa eri fantasioitani (ei ne kyllä kovin pahoja ole olleet, mutta kuitenkin). Tämä syy ei kuitenkaan olisi itsessään ollut riittävä aloittamaan sivu-touhuiluja vaan tarvitsi tuon kohdan 3. "koko prosessin käynnistämiseen".
Muutama lisäkommentti:
Se miksi kyseessä on prostituidut, johtuu yksin siitä, että silloin ei tarvitse pelailla tunteilla vaan kumpikin tietää tasan tarkkaan mihin on ryhtymässä ja kumpikin saa mitä haluaa.
Ja joo, olen kaksi kertaa kääntynyt takaisin, kun olen epäillyt, että tyttö ei ole mukana omasta tahdostaan. En sitten tiedä oliko näin, mutta itselle tuli epäilyttävä olo.
Rahaa on mennyt vuosittain noin puolet siitä mitä vaimon harrastuksiin menee vuodessa.
TällainenMies, miksi olet tuollaisen naisen kanssa? Kuulostaa ihan hirveältä ämmältä joten mikset vain eroa?
Veikkaan lasten takia. Yleensä lapset jäävät äidille.
Minä en kerta kaikkiaan ymmärrä, mitä nimimerkki "tällainenmies" avioliitossaan tekee. Ota ero, yhteishuoltajuus, lasten kulut puoliksi, kummatkin asuu sellaisessa talossa että tekemistä on omasta mielestä riittävästi ja kummatkin harrastaa sen verran sellaista seksiä, että on tyytyväinen.
Minusta tuo pitkä selittelylista oli vain säälittävä. Ei millään pahalla eikä minkään feministin suulla puhuttuna, vaan oikeasti. Joku toinen Mies olisi puhunut suunsa puhtaaksi (et halua riidellä, joten pakenet jonkun sellaisen puuhan luo, mikä parantaa sinun oloasi mutta joka tosiasiassa pahentaa aivan kaiken sen, mistä jo nyt kärsit) ja joko saattanut suhteen sellaiseen tilaan, että se on molempia tyydyttävä tai lähtenyt suhteesta.
Mutta ei :headwall:
Minä en kerta kaikkiaan ymmärrä, mitä nimimerkki "tällainenmies" avioliitossaan tekee. Ota ero, yhteishuoltajuus, lasten kulut puoliksi, kummatkin asuu sellaisessa talossa että tekemistä on omasta mielestä riittävästi ja kummatkin harrastaa sen verran sellaista seksiä, että on tyytyväinen.
Minusta tuo pitkä selittelylista oli vain säälittävä. Ei millään pahalla eikä minkään feministin suulla puhuttuna, vaan oikeasti. Joku toinen Mies olisi puhunut suunsa puhtaaksi (et halua riidellä, joten pakenet jonkun sellaisen puuhan luo, mikä parantaa sinun oloasi mutta joka tosiasiassa pahentaa aivan kaiken sen, mistä jo nyt kärsit) ja joko saattanut suhteen sellaiseen tilaan, että se on molempia tyydyttävä tai lähtenyt suhteesta.
Mutta ei :headwall:
Heitäppä kuule Sana mulle tilasto aiheesta.
Alkuperäinen kirjoittaja Tällainen Mies;29762259:Niin, liikaahan se olisi että henkilö jota asia oikeasti koskee antaisi kommentin syistä mistä tämä johtuu. Olisihan se paljon hauskempaa että voisitte vaan keskenänne märehtiä asiaa ja hurskastella...
Se miksi olen aviossa johtuu vain kahdesta asiasta. En ole vielä halunnut hajoittaa lapsilta perhettä ja talolainaa on ollut turhan paljon. Lisäksi olen elätellyt toivetta että vaimon saisi hoitoon ja sitä kautta elämä muuttuisi helpommaksi, mutta toki olen jo tästä toiveesta alkanut luopumaan.