M
"Maru"
Vieras
Siis meillä on sairastettu neljä kuukautta putkeen. Mahataudilla aloitettu-influessalla/rs-viruksella jatkettu-sit oli rota- ja nyt kauhee flunssa räkätauti yskä.
Alan olla melko kyllästyny kun meillä on joulukuussa syntyny vauva ja iso perhe. Ei ole yhtään viikkoa menny etteikö joku olis ollu koulusta pois. Jatkuvaa keplottelua sairaalan ja tk.n välillä.
Mitä ihmeen terveysjuomaa minä alan nuille juottaan?!
Alan olla melko kyllästyny kun meillä on joulukuussa syntyny vauva ja iso perhe. Ei ole yhtään viikkoa menny etteikö joku olis ollu koulusta pois. Jatkuvaa keplottelua sairaalan ja tk.n välillä.
Mitä ihmeen terveysjuomaa minä alan nuille juottaan?!