Rakastuin serkkuuni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Layla23
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei saa mennä serkukset Suomessa naimisiin. Mahdollisten jälkeläisten (vaikeat) kehitysvammat olisi sellaisessa suhteessa erittäin todennäköisiä jne..

Todellakin SAA mennä naimisiin ja riskit on todella pienet. Oikeastaan sama kun ottaisit kenet tahansa samalta seudulta olevan. Laki ei todellakaan kiellä sitä. Tämä on sitten faktaa. Kannattaa tietää ennen kuin "tietää" ;)

Nimi. Geenitutkija

Tosi tarinalta kuulostaa tuo alkuperäinen, koska tiedän että näin voi tapahtua. Se tapahtui myös minulle. Tapasin reilu vuosi sitten serkkuni, jota en aiemmin ollut nähnyt. Hänihastui minuun heti ja tunnustikin sen samana iltana. Tapasimme uudestaan vasta tänä vuonna ja nyt se oli menoa. Meillä on helppo olla yhdessä ja ensimmäistä kertaa luotan ensi näkemältä ihmiseen. Muuten luottamukseni kasvaa ihmiseen vasta ajan kuluessa. Olemme tavanneet pari kertaa, mutta kummallakin on suhde tahollaan, mikä tekee asian vielä hankalammaksi. Kummankin suhteessa on isoja ongelmia, jotka johtanevat ajan kanssa suhteiden loppuun. Ja kyllä miehet voivat laittaa tällaisia viestejä rakastuneina. Kyynikot eivät ole kokeneet itse rakastumista. Mutta mitä minun pitäisi tehdä? Emme ole enää ihan nuoria ja lasten hankintaa ei tarvitse ajatella. Antaako omien ja yhteisten tunteiden viedä vai pitäisikö varjella muiden ihmisten tunteita? Luulin että kohdaltani tällainen on jo ohi, mutta mitään näin selkeästi vahvaa en ole kokenut aiemmin.

Serkut saa mennä naimisiin ja tehdä vaikka sata lasta. Varmaan jokaisen meidän suvussa on joskus ollut vähintään 1 serkusavioliitto 1700-1800 luvuilta. Kun syrjäisessä maaseudulla asuttiin ja suuren maatilan ja peltojen perijänä on esikoistyttö ilman hyvää vävyehdokasta niin jos löytyy komea serkkumies niin totta kai sille se naitettiin niin samalla suku säilytti tilat ja saatiin hyvä avioliitto. Itse olen kerran päätynyt sänkyyn serkkuni kanssa ja oli upeeta seksiä eikä kumpikaan meistä myöhemmin sitä katunut ja ehkäisy oli mukana. Myös se että serkkujen tekemä lapsi olisi vammainen on vahvasti liioteltu, keski-ajalla monen suuren lapsineron vanhemmat olivat serkkuja keskenään ja myös myöhäisemmissä vaiheissa kuten Charles Darwin joka meni naimisiin ekan serkkunsa Emma Darwinin kanssa ja saivat reilu 10 lasta ja kaikki terveitä ja menestyviä :)

tulin lukee tän ketjun ku oon ihastunu serkkuun. se on kans ihastunu muhun, ja me vietettiin aikaa yhessä tos puolvuotta sitte, tai siis 2 yötä. ja se ei halua enää nähä, vaikka se on ihastunu. ku sen mielestä pitää olla järkevä. mun sydän kyllä särky pahemmin ku ikinä. oon jo kohta 30 enkä usko et voisin ketään kohtaan tuntee mitään sellasta ku häntä kohtaan. mä rakastan sitä. tää on ihan hirveetä. voi ku sitä ei pidettäs niin ällöttävänä ja vääränä. ehkä se ei sit vaan tunne yhtä voimakkaasti ku mä. mutta ku musta tuntu että siitä olis tuntunu... voiko joku muka olla vaan niin järkevä että pystyy päättämään jotain tollasta. mua pelottaa kirjottaa tätäkii ku pelottaa et mitä jos se lukee tän. en haluis olla näin epätoivonen.. mut joo.. pointti oli se et ilmeisesti se tosiaan on mahollista että serkkuun voi rakastua. kateeks käy tota laylaa jo se mies on oikeesti ollu noin valmis vaan heitäytyy. mä ainaki olisin. mut mihinkä mä nyt yksin tässä heittäytyisin. nyyyyyh. ikävä :(

Saa mennä naimisiin mutta jos suvussa sairauksia,niin riski että lapsi sairastuu niihin on tuplana! Tiedän serkukset jotka menivät naimisiin ja pikkusen järjenköyhiä on kaikki lapset+muita vakavia sairauksia lapsilla. Jos menette yhteen niin ÄLKÄÄ AINAKAAN TEHKÖ LAPSIA!!! Yököttää kyllä kun ajattelee että serkun kanssa pitäisi sänkyyn mennä...YÖK!

hei AP. Oletteko vielä yhdessä serkkusi kanssa?? itsekkin harrastin serkkuni kanssa seksiä ja se oli maailman parasta! ensin ajattelin HYI HELEVETTI KUKA VOI PANNA/RAKASTUA SERKKUUNSA?!?!?! mutta yhteisen yön jälkeen olen ihan toista mieltä. on se serkkupoika niin ihana =) haluaisin olla hänen lähellään koko ajan. tuntea sen kosketuksen vielä.. hän oli niin hellä ja hyvä suutelemaan... aaaah haluan hänet itselleni.. en ketään muuta <3

hei AP. Oletteko vielä yhdessä serkkusi kanssa?? itsekkin harrastin serkkuni kanssa seksiä ja se oli maailman parasta! ensin ajattelin HYI HELEVETTI KUKA VOI PANNA/RAKASTUA SERKKUUNSA?!?!?! mutta yhteisen yön jälkeen olen ihan toista mieltä. on se serkkupoika niin ihana =) haluaisin olla hänen lähellään koko ajan. tuntea sen kosketuksen vielä.. hän oli niin hellä ja hyvä suutelemaan... aaaah haluan hänet itselleni.. en ketään muuta <3

Moro. Mulla sama homma,paitsi ettei tarvi enää lapsia tehdä.
16.12.15 tavattiin ja rakastuttiin. Tai no olen 13vuotiaana hänelle jo rakkauteni tunnustanut mutta hän ei ollut vielä silloin valmis. Nyt 34vuotta myöhemmin on valmis.... seksi ja yhdessä olo,kaikki on hänen kanssaan uskomattoman ihanaa.... olen odottanut juuri tälläista loppuelämää,seesteistä muttei tylsää....
Jos joku pässi täälä arvostelee meitä "serkunnussijoita",kannattaa lukea Albert Einsteinin rakkaustarina. Ei ollut muistaakseni aivan tyhmä mies;)

Serkut saa mennä naimisiin ja tehdä vaikka sata lasta. Varmaan jokaisen meidän suvussa on joskus ollut vähintään 1 serkusavioliitto 1700-1800 luvuilta. Kun syrjäisessä maaseudulla asuttiin ja suuren maatilan ja peltojen perijänä on esikoistyttö ilman hyvää vävyehdokasta niin jos löytyy komea serkkumies niin totta kai sille se naitettiin niin samalla suku säilytti tilat ja saatiin hyvä avioliitto. Itse olen kerran päätynyt sänkyyn serkkuni kanssa ja oli upeeta seksiä eikä kumpikaan meistä myöhemmin sitä katunut ja ehkäisy oli mukana. Myös se että serkkujen tekemä lapsi olisi vammainen on vahvasti liioteltu, keski-ajalla monen suuren lapsineron vanhemmat olivat serkkuja keskenään ja myös myöhäisemmissä vaiheissa kuten Charles Darwin joka meni naimisiin ekan serkkunsa Emma Darwinin kanssa ja saivat reilu 10 lasta ja kaikki terveitä ja menestyviä :)
Loppu on ihan väärin

Yhteistyössä