Tosi monivivahteisia. Se vaan hankaloittaa kun paskalle en keksinyt riimiparia. Enkä idiootille.
Vetäset seuraavan kierroksen haikua, niin ei tartte riimeistä välittää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tosi monivivahteisia. Se vaan hankaloittaa kun paskalle en keksinyt riimiparia. Enkä idiootille.
Mies1, tuo yökkömies
näppistä hakkaa pylly hies
Pelkkää ajan tuhlaamista
minä syön samalla aamista.
Ruokahalu meni, oksennuskin tuli suuhun.
Mikä voisi tepsiä mies1:n kallon umpiluuhun?
Miten voi mies1 noin paljon tuottaa ulostetta?
Ehkä lääkärillä olisi antaa hänelle tulostetta.
(Tätähän mä olen koko ajan sanonu. Että se teoria ei ihan joka asiassa riitä, pitäis olla sitä käytännön kokemustakin. Naiset ja ihmissuhteet jos mikä on tällaista aluetta.)
Vetäset seuraavan kierroksen haikua, niin ei tartte riimeistä välittää.
Ei suoruus ole aina tylyyttä. Jos kirjoittaa aina pitkästi ja laveasti ja monimutkaisesti, niin sitä ei jaksa muut lukea.
Täälläpäin missä asun ihmiset murahtelevat toisilleen suorastaan autistiselta vaikuttavaan tyyliin mutta sitten kun heitä tuntee niin huomaa, että miten paljon tunnetta sisältyy pieniin eleisiin ja hymyihin. Tunnemaailma on sama kuin lapsuudenkotini alueella, jossa ollaan monisanaisia.
Otetaas esimerkkilause "Kukat kukkivat eilen kauniisti pihalla".
Mun entisellä paikkakunnalla:
"Mä kattelin muuten eilen miten ulkona niin hienosti kukkii kaikki kukat, voi että on hienoa ja ihanaa kun ne niin kukkii (välissä rönsy kummipojan kouluunpääsystä ja omasta lonkkaleikkauksesta) niin mahtavasti pihalla!"
Nykyisellä paikkakunnalla:
"Kattelin eilen että komeita kukkia on pihalla, on se hienoa."
Sama asia ja sama tunne, eka vaan on herkemmin esitetty mutta samalla raskaammin, koska puhuja on niin monisanainen. Toisessa se asia on tiivistetty.
Tämä menee vähän asiattomaksi, mutta sä mies1 joskus kehuit vuolaasti sun äitiä. Ok, kiva mamma varmasti. Mutta hän oli muistaakseni aika kiltti ja lempeä, ei ärähdellyt kuten tavismammat lapsilleen välillä.
Säätelikö hän paljoa mitä sä puhut? Tarkoitan puhumisen säätelyllä semmoista keskustelun ohjaamista lapsen kanssa ja sen pitämistä oikeilla raiteilla (siis hassutella saa) ja sitä kautta totuttamista yleiseen ajatteluun ja normeihin.
Sua olisi pitänyt totuttaa reippaampaan puheeseen.
Äh, vaikea selittää. Mutta jotenkin sallivan kuvan sain sun äidistä.
Mitens se haiku menikään, en muista, auttakaa.
Mikä siinä niin hämmästyttää? Etkö ole tiennyt, että naisenkin suussa voi olla käärmemäinen kieli? Ei sen pitäisi kenellekään mikään uusi asia olla.
Vai missä tynnyrissä sinä olet elänyt, ja mitä liirumlaarumia lukenut/katsonut/kuunnellut jos ihan hämmästyt sitä, että nainen ei laulele satakielen lailla kritiikkiään jollekin tollolle.
Sanoilla on tietty merkitys ihan syystä. Keskustelusta tule yhtään mitään jos jokainen käyttelee niitä missä merkityksessä milloinkin sattuu huvittamaan.
Mies yskös pieree
Aivoistaan aivopierun
Perästä kuuluu
Sen takia puhun siis äidistäsi, koska mä luulen että sä oletat tai haluat että kaikki naiset on kuin sun äitisi.
Mies yskös pieree
Aivoistaan aivopierun
Perästä kuuluu
Tekisi mieli kirjoittaa sinulle rautalankaa käyttäen, miksi naiset eivät välttämättä ole kuten sinun madonnasi. Mutta, koska tiedän, ettet kuitenkaan ymmärtäisi pointtia niin en viitsi![]()
Minä tästä muutenkin olin lähdössä, joten heippa!
![]()