Muistetaan tämä heinäkuun ensimmäinen päivä![]()
Itse olen yrittänyt ja "yrittänyt" lopetella tässä loppusyksyn repsahduksesta saakka ja todellakin lähden mukaan!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Muistetaan tämä heinäkuun ensimmäinen päivä![]()
Lue edellisiä viestejä, sieltä ne vastaukset löytyy.
Ei tupakoivaa tyhmempää, tuhoaa tietoisesti oman ja muiden terveyden, tuhlaa rahat savuna ilmaan, roskittaa tupakannatsoilla kaikki julkiset paikat.
Siinä on tarpeeksi todisteita kuinka tyhmää porukkaa ovat, samalla tasolla huumeiden käyttäjien kanssa, yhtä heikkoja ja tyhmiä.
Voisin kans ilmoittautua haasteeseen =)
Heinäkuun ekako alkaa teillä? Voisin miehen kans ottaa vaikka saman päivän ellei aiemmin tule jotain SUPERintoa![]()
Itse olen yrittänyt ja "yrittänyt" lopetella tässä loppusyksyn repsahduksesta saakka ja todellakin lähden mukaan!!olen jo muutenkin henkisesti tsempannut itseäni siihen, että ihan viimeinen eräpäivä on kesäkuun vika että täähän sopii kuin nenä päähän
![]()
Tän vuoden puolella olen polttanut noin askillisen oikeita savukkeita. Vaihdoin sähkösavukkeeseen. Kelpo vempele.
Hyvä vaihtoehto varmaan, mut mä en aio käyttää korvaustuotteita, se on kerrasta poikki, kerralla kärsitään ja sit se on siinä.
Mä taas en edes aio lopettaa tuota kokonaan. Tällä hetkellä savutteluharrastukseen menee alle kymppi kuussa ja pieni annos nikotiinia rentouttaa kivasti vaikkapa ruoan päälle.
Kauheeta röökin tuhlausta toi video.
Mua se ei kyllä hetkauttanu mitenkään, mut eipä siinä. Mun elämä ja elän sen kuten haluan. Vaikka sitten körssiä polttelemalla.
Ja mitä tuohon tupakointiini ylipäänsä tulee niin mähän poltan tasan siellä missä huvittaa, vaikka sun naamas edessä.
Rööki rauhoittaa ja jeesaa kaikenmoisissa henkisissä ongelmissa.
Ketjussa on pari tyyppiä joista huomaa, että he tosiaankaan eivät polta.
Käväisen partsilla polttamassa iltasauhut ja siirryn sit takaisin leffan pariin.
Toivottavasti mun röökissäni on kaikkia noit mahdollisia aineita. Ei sitä röökiä turhan vuoksi viittis vetää. Ei alkoholitonta kossuakaan viittis juoda.
passiivinen tupakointi
Juu, tottahan toki rakas. <3
Odotan jo innolla ensikohtaamistamme!!![]()
pusipusi ja halihali
Nii, tulikin mieleeni. Haluatko siis ihan tosissasi pahoinpitelyyn syyllistä? Koska sinähän siitä syytteet saisit, jos hyönteismyrkkyä päälleni suihkisit.Eli jos olet siihen syytteeseen valmis, niin bring it on baby!
Mielummin pahoinpitelysyyte kuin syöpämyrkkysavuja keuhkoihin.
Eikä siitä mitään syytettä tule, tuholaismyrkkyä löytyy myös itse tupakasta, eli voi huoletta sumutella tupakoitsijan naamalle.
Alkuperäinen kirjoittaja hyi yök!!;29884383:Siis mitä, tupakassa on yli 50 syöpää aiheuttavaa ainetta ja sinä et pidä sitä vaarallisena? Toisekseen tupakansavu voi aiheuttaa joillekin ihmisille allergisia reagtioita ja jopa sydänkohtauksen, kyllä tupakanpolttajat ovat käsittämättömän tyhmiä ja itsekeskeisiä, jos haluatte itsenne myrkyttää niin eikö löydy helpompia keinoja?
Suu auton pakoputkeen, sitäki voisi kokeilla, on ilmaista ja saa kunnon sauhut?
Alkuperäinen kirjoittaja hyi yök!!;29884383:Siis mitä, tupakassa on yli 50 syöpää aiheuttavaa ainetta ja sinä et pidä sitä vaarallisena? Toisekseen tupakansavu voi aiheuttaa joillekin ihmisille allergisia reagtioita ja jopa sydänkohtauksen, kyllä tupakanpolttajat ovat käsittämättömän tyhmiä ja itsekeskeisiä, jos haluatte itsenne myrkyttää niin eikö löydy helpompia keinoja?
Suu auton pakoputkeen, sitäki voisi kokeilla, on ilmaista ja saa kunnon sauhut?
Sinä sitten varmaan ulkona kulkiessa pukeudut suojapukuun, jossa oma happilaitteisto mukana? Ettet vain saa syöpää aiheuttavia myrkkyjä sisääsi. Kotisikin taitaa olla kunnon bunkkeri.
Vai nyt alat jo ehdottelemaan itsemurhaa täällä ihmisille. Olet todellakin SAIRAS!!! Ei tuohon enää voi muuta sanoa.
Se mitä jokainen elämällään tekee on jokaisen OMA asia. Ei sinulle kuulu miten kukakin elämäänsä elää. Lyhennät vain omia elinvuosiasi todella paljon tuollaisella ylenpalttisella stressaamisella.
Mut hei, kiitos näistä viesteistäsi! Kerroit niissä enemmän kuin koko ketjun aikana. Kerroit itsestäsi todellakin ehkä jopa liikaa. Toivottavasti osaat ajoissa alkaa apua hakemaan noihin ongelmiisi. Se aika voisi olla vaikka nyt samantien.
Alkuperäinen kirjoittaja hyi yök!!;29884487:Tupakka on hidas itsemurha. Menehän potku tupakalle, sinäkö olet niin elämään kyllästynyt että pitää polttaa tupakkaa.
Röökaaminen on kivaa. Tosin nuoresta iästäni johtuen olen ehtinyt polttamaan vasta 30v, joten en vielä osaa kunnolla. En esim. vieläkään osaa puhaltaa savurenkaita. Se olis tyylikästä. Mutta kyllä mä opin.