Petän miestäni. Olen niin solmussa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rikkinäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rikkinäinen

Vieras
Oli kotibileet. Humalassa menin ja suutelin mieheni kaverin kanssa. Aloimme pitämään yhteyttä tekstiviestitse ja näimme salaa pari kertaa. Tuosta meni parisen viikkoa kun meillä oli uudet bileet ja tuona yönä menimme sänkyyn tämän miehen kanssa. Tuon jälkeen olemme sekstailleet pari kertaa.
En tiedä mikä minua vaivaa sillä en kadu tekojani yhtään enkä pode huonoa omaatuntoa. Silti tiedän että tämä mitä teen on todella väärin miestäni kohtaan. Vieläpä mies jonka kanssa häntä petän, on kaverinsa. En halua jättää miestäni, meillä on kolme lasta enkä halua mitään vakavampaa tämän toisen miehen kanssa. Pitää vain vähän hauskaa silloin tällöin ja piristää tylsää elämääni.
En hae kirjoituksellani sympatioita, eihän pettäjä voi niitä saada. Haluan vain johonkin purkaa ajatuksiani sillä en pysty kertomaan tästä kenellekään.

Minua pelottaa jos mieheni saa tietää tästä, pelkään että liittomme rikkoutuu. En haluaisi tuhota sitä mitä meillä on, vaikka suhteemme perustuukin oikeastaan enää pelkkään kaveruuteen ja vanhemmuuteen. En tiedä rakastanko miestäni enää.
Pelkään myös että tämä juttu mikä minulla nyt on meneillään, rikkoo minut. Sillä tämä toinen mies haluaa minusta vain pelkkää seksiä. Hän ottaa yhteyttä vain silloin kun haluaa sänkyyn ja viestit ovat seksistisiä muutenkin. En tiedä itsekään miksi annan hänen kohdella minua näin ja menen mukaan tuohon touhuun. Tunnen itseni halvaksi hänen seurassaan. Seksin jälkeen hän mm. suorastaan ajaa minut pois luotaan. Emme ikinä edes juttele mistään, ei meillä ole mitään yhteistä.
Tiedän että peli pitäisi viheltää poikki ennenkuin jotain peruuttamatonta tapahtuu mutta en jostain syystä halua. En halua palata takaisin tylsään ja tyhjään elämääni kun kerrankin minulle tapahtuu jotain jännää.

Kaiken lisäksi tällä miehellä on ns. vakipano joka käy hänen luonaan viikottain, joskus parikin kertaa viikossa. Eli mietin mikä minun osuuteni on tässä kuviossa. Olen sitä mieheltä kysynyt mutta en ole saanut selvää vastausta. Vaikka tämä tilanne on kutkuttavan mukava niin siitä huolimatta tämä tuntuu tosi pahalta. Se, että tämä mies kohtelee minua näin huonosti. Se, että suostun moiseen. Ja se, mitä teen miehelleni hänen selkänsä takana.

minulla oli sama tilanne vuosi sitten. kotona kaikki oli huonosti eikä miehestä saanut mitään irti. puhuminen ei auttanut eikä mikään muukaan. sitten sita huomioo sai toiselta mieheltä ja menin mukaan vaikka tiesin sen olevan väärin. minä kerroin aviomiehelleni ja hetkeksi muutin poiskin. palasin takaisin ja yritettiin terapian kanssa uudellen. ei siitä mitään tullut. ehkä rakkautta ei ollut tarpeeksi, ja lisäksi se että olin pettänyt kummitteli kokoajan. mieheni ei osaa puhua ja pakotettuna sanoo asian ja silloin se on jo myöhäistä. kohtelin häntä väärin mutta niin kohteli hänkin minua. avioero astuu voimaan kunhan kakkosvaihe laitetaan eteenpäin. vaikka minä olin se joka lähti toisen mukaan, niin olen tilanteesta aivan rikki. avioero on kamala eikä paluuta entiseen enää ole. tuntuu kuolemiselle.
olen edelleen yhteydessä sen toisen miehen kanssa ja se haluaa yhteisen elämän. tunteet on ihan sekaisin ja elämä päin persettä. ei se ruoho ole vihreempää aidan toisella puolella, itsestä kiinni on miten elämä vie. pitäis ottaa härkää sarvista ja keskustella ajoissa, mennä pariterapiaan ajoissa ja pitää huolta suhteesta. vaikka se ois ankeeta. koska sen tietää vasta sitten kun eroaa mikä oikeesti oli tärkeää.

Pelko on aiheellista. Jotain kautta miehesi saa tosta sun touhuumisesta tietää, ennemmin tai myöhemmin. Mitä myöhempään, niin sitä takuu varmempi on, että nostaa raivoa. Multa ei sulle myötätuntoa heru, inhoon ihmistä, joka tietää tekevänsä väärin, mutta ei kykene kantamaan vastuutaan.

Sä niinkun, koet oikeudeks päättää miehes puolesta, että miten haluaa jatkaa. Eli päätät miehes puolesta, että hänen on jatkettava sun kanssa, kun et kerro totuutta, päätät miehes puolesta, että hänen on oltava sun kanssa vara sijalla ja lohdutus palkintona, kun seksi seura sut hylkää. Etkä etes tiedä, että rakastatko miestäs, tee palvelus miehelles ja kerro totuus. Miehes sais jatkaa elämäänsä ilman pettäjää ja sais mahollisuuden saada jotain parempaa.

Pari päivää sitten joku kirjoitti tasan samasta probleemasta... No kai toi on yleistä. Kertoo, että ois kotirintamalla vähän työstettävää. Vaan onhan se paljon viihdyttävämpää ja virkistävämpää piristää itseään toisella tavalla. En moralisoi, mutta sanon vaan, että ei tuo ratkaise sun varsinaista ongelmaa, joka on kotona.

Tuntuu kurjalta puolestasi ja miehesikin puolesta. Mikä saa sinut jatkamaan salasuhteessa, vaikka mies ei selvästikään ole arvoisesi ja käyttäytyy kuin sika? Pelottaa ap sun puolesta, että tuo mies aiheuttaa vielä ongelmia sulle. Tunteeko mies ollenkaan huonoa omaa tuntoa kaverinsa puolesta?

Toivoisin, että pääsisit mahdollisimman nopeasti ja mahdollisimman pienin vaurioin eroon tuosta miehestä, toki voit käyttää häntä keppihevosena ja ponnahduslautana eteenpäin siirtymiseen, siis jos oikeasti haluaisit erota miehestäsi ja tarvitset pontta päätökseen. Mutta tuollaisenaan tilanne ei voi jatkua, se mies rikkoo sut ja sä rikot sun perheen.

Käy tunnustamassa asia miehellesi ja pyydä tätä samalla rankaisemaan
smiley-fighting0056.gif
itseäsi siitä, mitä olet tehnyt.

Miehesi liikuttuu rehellisyydestäsi ja katumuksestasi eikä vaadi eroa, ja itse saat paremman omantunnon.

Siis oot ehtiny ihastua tähän luotettavan kuuloiseen aviomiehesi nk."kaveriin", joka kyntää vakoa siellä sun täällä ja et tunne tekeväs väärin, muttet halua jäädä kiinni? Rotta oot. Tylsyyden sijaan tuut kyllä saamaan draamaa. Tollasten ihmisten jälkikasvua sitte muiden suojeltava, etteivät lapset kuulis millasen horatsun ovat vanhemmakseen saaneet.

Siis oot ehtiny ihastua tähän luotettavan kuuloiseen aviomiehesi nk."kaveriin", joka kyntää vakoa siellä sun täällä ja et tunne tekeväs väärin, muttet halua jäädä kiinni? Rotta oot. Tylsyyden sijaan tuut kyllä saamaan draamaa. Tollasten ihmisten jälkikasvua sitte muiden suojeltava, etteivät lapset kuulis millasen horatsun ovat vanhemmakseen saaneet.

Huh heijaa sä ja sun horatsut...

Kyllä jotain peruuttamatonta on jo tapahtunut. Väitän, että et pysty lopettamaan tuota siksi, että sivusuhteen tuoma jännitys vie ajatuksiasi siitä, mitä olet oikeasti tehnyt. Ennemmin tai myöhemmin sinun on kohdattava asia kuitenkin, etkä voi todellakaan mitään lohdutusta ja tukea odottaa tältä miehen kaverilta. Tottakai hän pitää sinua halpana, onhan toimintasi halpamaisinta mitä useimmat miehet voi kuvitella.

Ootko ajatellut miten lapsesi kärsivät ja tulevat kärsimään tuosta tilanteesta. Vaikka he eivät tiedä, mitä tapahtuu, niin kaikesta jää jälki heidän mieleensä.

Aika mielenkiintoista että miehen kaveri tuohon on mennyt mukaan. Eikö yleensä ole niin että naiset osaavat olla ystäviensä pahimpia vihollisia, mutta miehet taas eivät yleensä tuollaista kaverinsa vaimon kanssa menis tekemään.

Kuvottavaa toimintaa kuitenkin, sekä sinä että miehesi kaveri olette kyllä sellaisia paskahousuja että oksat pois :|

Tämä paskahousu tunnusti miehelleen. Arvatkaa mitä, mieheni ymmärsi. Ei tietenkään hyväksynyt tekoani, pettynyt ja pahoillaan on toki mutta eilinen ilta juteltiin ja yhdessä itkettiin. Tästä mennään päivä kerrallaan yhdessä eteenpäin. Luottamus on katkolla mutta yhdessä yritetään korjata liittomme ja katsoa tulevaisuuteen.

• Tykkää
Reactions: Metsäpeikko
Aika mielenkiintoista että miehen kaveri tuohon on mennyt mukaan. Eikö yleensä ole niin että naiset osaavat olla ystäviensä pahimpia vihollisia, mutta miehet taas eivät yleensä tuollaista kaverinsa vaimon kanssa menis tekemään.

Kuvottavaa toimintaa kuitenkin, sekä sinä että miehesi kaveri olette kyllä sellaisia paskahousuja että oksat pois :|

Molemmat sukupuolet kyllä osaavat. Se on tullut tässä elämässä nähtyä. Mutta onneksi sellaiset voi heivata yli laidan elämästään :)

Alkuperäinen kirjoittaja Rikkinäinen;29898783:
Tämä paskahousu tunnusti miehelleen. Arvatkaa mitä, mieheni ymmärsi. Ei tietenkään hyväksynyt tekoani, pettynyt ja pahoillaan on toki mutta eilinen ilta juteltiin ja yhdessä itkettiin. Tästä mennään päivä kerrallaan yhdessä eteenpäin. Luottamus on katkolla mutta yhdessä yritetään korjata liittomme ja katsoa tulevaisuuteen.

Kunnioittettava teko oli tunnustaa. Jospa saisitte asianne kuntoon ja miehesi voi antaa anteeksi.
Toimi sinä jatkossa toisin.
Mutta joka tapauksessa tuo oli ainoa oikea teko, tunnustaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rikkinäinen;29898783:

Olen helpottunut sun puolesta! Varmasti kamalaa sinulle ja ennen kaikkea miehellesi. Nyt pitäkää yhtä, sulla on hyvä mies!