Taas hetki aikaa koneella, anteeksi virheet kun nopeaan kirjoittelen niin ei aikaa tarkistella ja kahviakin pitää tauolla vetää

Mielenkiintoisia kommentteja tullut, selvennykseksi tuo toinen tuttava joka myös oli kutsun saanut me yhdessä ihmeteltiin näitä kutsuja ja se oli HÄN joka soitti morsiamelle ja kyseli tuota avec juttua siksi että kaikilla kun ei ihan hanskassa (kuten palstallakin monasti luettu)
tämä kutsuetiketti, eli missä muodossa kutsu laitetaan tulemaan.
Mutta tosiaan kutsu siis vain tarkoitettu sille kenen nimi siinä lukee kuten etikettikin sen siis sanoo.
Minä tai kukaan muu ei olla oltu kerjäämässä kutsua kumppaneillemme

vaan tuo toinen kysyi että onko näin juuri siksi että eihän se kivaa sekään ole kun häissä sitten ihmetellään että miksi ette ole puolisonne-perheenne kera täällä juhlissa, no kun ei me tiedetty ketä kutsu koski.
Vaikka edelleen joskin outoa tuo kyllä on että mekin ollaan enemmän hääparin kanssa kuin pelkkiä hyvänpäivän tuttuja

Sitä en tiedä onko tuo sisarus juttu totta? vai onko nyt tämän yhden oma lisäys ?
Ei ole minun asiani soitella ja kysellä sellasia asioita.
Itse en ole pahemmin kutsusta kommentoinut hääparille muuten kuin ilmottamalla kohteliaasti etten ole tulossa mutta meinaan kohteliaisuudesta kuitenkin muistaa kortilla kuten jossakin jo tasin mainita.
Ja ei tämä ei ole feikkiä vaan ihan totta syitä en todellakaan tiedä muuta kuin sen että morsian minullekin valitteli juhlatilan pienuutta ja sitä kuinka piti hiukan karsia juhlijoita.
Jokainen kutsukoot juhliin kenet haluaa ja millä ehdoin haluaa mutta ei pidä suuttuman jos vieras ei halua tulla kun ei pidä ehdoista