A
"Aapee"
Vieras
Se nainen on voinut lähteä jo ajat sitten, on voinut lähteä vaikka yölläkin jo kotiinsa tms.
No ei varmaan ehkä....asuu kuitenkin liki 400km päässä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Se nainen on voinut lähteä jo ajat sitten, on voinut lähteä vaikka yölläkin jo kotiinsa tms.
Mitä aiot sanoa miehellesi, jos hän kohta kirjautuu ulos yksin? "yllätyyyys, halusin tulla yllättää sut". Ei yhtään epäilyttävää.![]()
Ei helvetti. :O
Jotain haittaakin siitä, ettei seuraa lööppimediaa. R.Williams tulee Suomeen enkä mä ole paikalla.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hysteerinenkö;29920744:Vai onko ollut yöseuraa kuten epäilen.... Kyseli niin tarkkaan, milloin ja moneltako olen tulossa kaupungille. Samoin käy aktiivisesti monta kertaa päivässä eräällä keskustelupalstalla nimimerkilläni ja samoin yksi hänen "kaverinsa", naispuolinen. Yleensä tosiaan kirjoittelevat monta kertaa päivissä ja kirjautuvat sinne katsomaan viestit (näkee sieltä palstalta eikä sinne pääse ilman nimimerkkiä). Nyt ei kumpikaan ole kirjautunut eilisen puolen päivän jälkeen...
Epäilen, ettei mies tule tähän respaan yksin huonetta luovuttamaan...
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29921182:Tämä kuvio ei kyllä aukene minulle. Miksi joku käy vaimonsa nimimerkillä keskustelupalstalla? Olisiko siinä tapauksessa palstan kautta käräyttäminen noin 1000 kertaa helpompaa?
Osaan lukea. Aapee ollut omassa kotonaan VANHEMPIENSA LUONA lastensa kanssa kun mies halunnut mennä hotelliin yöksi!? Miksi!? Miksi ei yhtä yötä ole voinut olla anoppilassa kun kuitenkin seuraavaksi yöksi on menossa hotelliin!? Tai kyllähän tuon syyn nyt tietää kun aapeen arveluja lukee.
Kun aivot on valahtaneet jalkoväliin, niin siinä ei järki päätä pakota.Kuinka helvetin tyhmä mies järkkää samalle reissulle sekä vaimon että toisen naisen vaikka olisivatkin eri iltoina? Ei siinä järki päätä pakota, ainakaan yläpäätä.
Tsemppiä ap:lle!