Suutuinko turhasta miesystävälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jaana"

Vieras
Olimme jokin aika sitten miesystävän kanssa baarissa yhdessä. Olemme olleet yhdessä puolisen vuotta. Paikka jossa olimme on tosiaan ihan baari eikä mikään varsinainen tanssipaikka. Pieni tanssilattia on jossa ihmiset tanssiin karaoken tahdissa.

No meillä oli tässä yksi viikonloppu aika tärkeä eräästä syystä ja päätimme lähtiä sitä juhlistamaan ja pitämään hauskaa. No miehellä ainakin oli hauskaa. Itse en niin välitä tanssimisesta, mutta yhden hitaamman tanssin miehen kanssa tanssin. En oikein edes osaa nopeita tansseja ja mua alkaa vain ahdistamaan jos koko homma menee huonosti.

No mies tanssi illan aikana monta kertaa eri naisten kanssa ja istuin paljon yksin pöydässä. Sanoin miehelle asiasta ihan asiallisesti, että voisi minunkin seurassa olla välillä. Siitä huolimatta oli taas pian tanssimassa. Sekin kiristi pinnaa, että kun mies kysyi hitaan tanssin alussa tulenko tanssimaan ja ehdin vastata vain, että odota niin mies jo lähti hakemaan toista naista tanssimaan. En ehtinyt selittää, että odota että tanssilattialla on muita kun en halua olla ainoana parina siellä ja mies tämän tietää. Lopulta jo tiuskaisin, että jos haluaa olla sinkku ja mennä miten sattuu niin sanoo sen sitten suoraan mulle. Että mua alkoi nyt todella tympiä, että yhdessä lähdetään pitämään hauskaa ja sitten istun pääasiassa yksin pöydässä enkä sen ihmisen kanssa jonka kanssa oli tarkoitus juhlistaa meille tärkeää asiaa. Valomerkin aikaan sanoin, että tilaatko meille taksin vai kävelenkö mä yksin kotiin.

En ole ikinä miestä kieltänyt tanssimasta muiden kanssa, mutta mun mielestä voisi myös huomioida sen seuralaisensa ja olla myös hänen seurassaan. Mitä yhdessä juhlistamisesta tuo nyt sitten oli kun toisella vain on hauskaa. Mies tykkää tanssia, mutta tarviiko sitä noin itsekäs olla koko aikaa.

Huoh. Ei kyllä enää huvita miehen kanssa yhdessä lähteä baariin. Ehkä olen jonkun mielestä nipo, mutta musta nyt vain tuntui pahalta kun yhdessä piti pitää hauskaa ja toinen mennä humppaa vain muiden kanssa.

Puolivuotta on lyhyt suhde.

On piiitkä aika istua baarissa yhdessä penkissä valomerkkiin asti, jossei siitä yhtään tykkää.

Mutta kuis sää et tee sitä mistä mies tykkää?
Ehkä ette nii kovin hyvin sovi yhteen....

• Tykkää
Reactions: *hubba*
Mähän kirjoitin, että en ole miestä kieltänyt tanssimasta. Ja että saatan itsekin tanssia hänen kanssaan eli teen sitä mistä mies tykkää. Vastavuoroisesti mies voisi tehdä sitä mistä mä tykkään, eikö vain? Ei ole vain naisten "velvollisuus" parisuhteessa miellyttää toista osapuolta ja ottaa hänet huomioon. Mun mielestä on kohteliasta olla myös seuralainsensa kanssa eikä vain jättää tätä jatkuvasti yksin. Eikä mies ole joka kerta baarissa jatkuvasti tanssinut muiden kanssa vaan on saattanut pääasiassa istua pöydässä.

Älä teen pelkän tanssimisen perusteella johtopäätöksiä siitä sovimmeko yhteen vai emme. Suorastaan huvittavia nämä palstan "psykologit".

Niin no siis sinähän tanssit vaan sen yhden ainoan hitaan biisin, nopeita et tanssi ollenkaan. Eli vastavuoroisesti mies istuu sinun kanssa 4minuuttia narikassa.

Siinäpä se teidän parisuhteen tulevaisuus ;)

Hei oikeesti?

Ehkä ainakin kannattaisi näin tuoreen suhteen nimissä vähän etukäteen puhua siitä mitä tarkoittaa "lähte yhdessä juhlimaan ja pitää hauskaa". -jos käsitykset eroaa noin paljon; toinen istuu tappiin asti pöydässä, ja toinen bilettää.

Siinä sitä yhteen sopivuutta jos pystytte vähän ennakoimaan asioita.
Ja sen jälkee mietitte onko kummallakaan hauskaa.

Miksi sinne baariin piti mennä, jos tarkoitus oli vain istua kahden kesken. Sen olisi voinut tehdä kotonakin tai vaikka puiston penkillä, niin ei olisi mies erehtynyt hauskanpitoon.

Mitä ehdotat seuraavalla kerralla? Uimarannalle menoa, ja vedät herneet nenään kun mies karkaa veteen?

Niin no siis sinähän tanssit vaan sen yhden ainoan hitaan biisin, nopeita et tanssi ollenkaan. Eli vastavuoroisesti mies istuu sinun kanssa 4minuuttia narikassa.

Siinäpä se teidän parisuhteen tulevaisuus ;)

Hei oikeesti?

Narikassa? Onko sulla tapana istua narikassa baarissa/ravintolassa? Kyllähän siellä pöytiäkin on jos et sitä tiennyt.

Etkö osaa lukea vai etkö vain ymmärrä lukemaasi? Samaa voisi kysyä teiltä muiltakin. Mä tanssin tällä kertaa sen yhden tanssin, mutta voin kyllä tanssia useammankin ja olisin nytkin tanssinut jos mies olisi kuunnellut loppuun asti mitä olin sanomassa.

Miksi sinne baariin piti mennä, jos tarkoitus oli vain istua kahden kesken. Sen olisi voinut tehdä kotonakin tai vaikka puiston penkillä, niin ei olisi mies erehtynyt hauskanpitoon.

Mitä ehdotat seuraavalla kerralla? Uimarannalle menoa, ja vedät herneet nenään kun mies karkaa veteen?

Kirjoitinko, että tarkoitus on istua vain kahden kesken? Ei nyt vain sattunut olemaan sellaisia tuttuja liikkeellä, että olisi samassa pöydässä istuttu. Hauskaa voi pitää myös kahdestaan ja meille molemmille tärkeää asiaa me olimme siellä juhlistamassa.

Miksi teille joillekin on myrkkyä jos mies joutuu myös tekemään jotakin parisuhteen eteen? Miksi vain naisen pitäisi olla miehelle mieliksi? Teidän mielestä on hyvätapaista jatkuvasti jättää seuralaisensa yksin? Tai vaikka pöydässä olisi ollut muitakin niin olisi hyvätapaista jatkuvasti silloinkin jättää seuralaisensa huomiotta? Onko muka liikaa vaadittu, että myös toisella on hauskaa hänen haluamallaan tavalla eikä vain miehellä ole hauskaa hänen haluamallaan tavalla? Kun kuitenkin kerroin jo senkin, että ei mies joka kerta ole baarissa ollut jatkuvasti tanssimassa vaan viihtyy myös pöydässä istumassa vaikka ihan kahdestaan mun kanssa.

Ei voi kuin ihmetellä teidän joidenkin aivoituksia. Selvästi teidän mielestä naisen pitää vain hyväksyä kaikki ja mieheltä ei saa ikinä missään nimessä vaatia tai haluta mitään. Eikä tarvitse tarttua tuohon vaatia-sanaan, joku besserwisser sen kuitenkin tekee. Sitäkin ihmettelen, että ei osasta lukea selvää suomea. Ei vaikka asiat toistaisi.

Ihan turha teille on mitään selittää kun ainahan ap saa paskat niskaansa vaikka aihe olisi mikä. Aivan järkyttävän huonolla tolalla joidenkin luetun ymmärtäminen tällä palstalla ja olen huomannut sen monesta ketjusta. Tehdään selvistäkin asioista aivan omituisia tulkintoja ja keksitään sellaista mitä ei ole edes kirjoitettu eikä olemassa.

Nii, ethän sinäkää antanu miehelle aivan sitä mitä hän halusi, niin ei sunkaan mieliks tarvii tehdä aivannjust sitä mitä sinä haluat.

Ja et menny tanssii koska tanssilattialla ei ollut muita? Hei oikeesti? Ja eikös tuo juuri ole se elokuvien romanttisin kohtaus kun mies hakee tanssimaan ja sit ollaan niin in lööv tanssilattialla ja kaikki vaan katsoo teitä mutta te ette näe ketään. -aijjoo, mut sua ahdisti tuollainen huomion osoitus.

Nii, ethän sinäkää antanu miehelle aivan sitä mitä hän halusi, niin ei sunkaan mieliks tarvii tehdä aivannjust sitä mitä sinä haluat.

Ja et menny tanssii koska tanssilattialla ei ollut muita? Hei oikeesti? Ja eikös tuo juuri ole se elokuvien romanttisin kohtaus kun mies hakee tanssimaan ja sit ollaan niin in lööv tanssilattialla ja kaikki vaan katsoo teitä mutta te ette näe ketään. -aijjoo, mut sua ahdisti tuollainen huomion osoitus.

Ole hiljaa aivoton kana.

Niin ja mitä sää haluat et sulle vastataa?
Sehän on niin sulle sopiva mies! Niin turhastahan sää silloin suutuit, kerta sovitte nii hyvin yhtee.

Mutta nii, itse en olekaan naimisissa miehen kanssa joka tekis tuollein. Kyllä tollanen parisuhde on viimeistään tuossa vaiheessa tajuttu lopettaa jo ihan yhteistuumin, jos noi tuoreessa suhteessa muut naiset kiinnostaa enempi.

Mut sekäänhän ei nyt käy vastaukseks.

Oikea vastaus olisi jotain tyyliin: no olipas aika sika. Ihan oikein teit kun suutuit, säähän vaan yritit kertoa ja kaipasit huomioo ja yhteistä spesiaalia aikaa. Kyllä miehen pitää ymmärtää, ja varmasti ymmärtääkin kun annat pari päivää aikaa miettiä. Sit se pyytää anteeks. Kun muutenhan teillä on menny niin hyvin ja sovitte hyvin yhteen.

Miksi ihmeessä pitää mennä baariin juhliin teille kahdelle tapahtunutta asiaa.
Ymmärrät varmaan et viina tuo lieveilmiöitä tullessaan.
Selvinpäin toimisitte eri tavoin.
Mies selkeesti ei tiedä omia rajojaan. Saattaa liidellä missä vain .
Ikää teillä 20v.

jos noi tuoreessa suhteessa muut naiset kiinnostaa enempi.

Siis tarkoottaako sun mielestä tanssiminen sitä, että on kiinnostunu siitä tanssikumppanista? Kyllä se on monelle ihan pelkästään tanssimista eikä yhtää mitää muuta. Tanssiminen se tanssilavojenki tarkootus on...

Kyllä mä ihmettelen sitä, että ap näin teilataan ja pidetään ihan ok:na, että mies tekee miten lystää eikä nainen saa haluta mitää. Mutta niin palstaa niin palstaa taas tämä. Kyllä mäki suuttuusin tuollaasesta jos kerran yhdes on johonki menty ja toinen ei sitte edes vietä aikaa oman kumppaninsa kans. Eihän ap:kaa tanssimista kieltäny, mutta olishan se ny kohteliasta jättää muutama tanssi väliin ja olla sen oman seurustelukumppanin seuras.

Tuntuu joillaki olevan ajatuksena, että miehen tahdon mukaan pitää aina tehdä. :laugh:

• Tykkää
Reactions: HippuTAR
Ensinnäkin, mäkin haluaisin tanssivan miehen. Ja apn tilanteessa olisi jopa suotavaa, että mies tanssittaisi muita JOS sitten. muut miehet tanssittaisi minua.

Mutta et suuttunut turhasta, jos mies ei sua huomioinut juurikaan ja tarkoitus oli yhdessä juhlia. Tiedän kyllä, että jos on hyvää tanssi musaa de vie kyllä mennessään.

Apn tapauksesta tuli mieleen, kun eksäni kanssa ihan alkuaikoina mentiin baariin. Istuttiiin baaritiskillä ja hän keskittyi juttelemaan oikealla puolellaan oleva tuntemattoman miehen kanssa kääntäen vielä minulle selän. Fiksuna olisin jo siinä vaiheessa lähtenyt kävelemään. Joten tuttu fiilis.

Soi ap, varmaan ollut sulle tylsempi ilta mitä odotit. Ja tottakai miesten ja naisten täytyy ottaa toinen huomioon suhteessa mahdollisimman tasapuolusesti. Mut en mäkään nyt tässä nää et mies teki jotenkin erityisen ikävästi. Menitte paikkaan jossa pystyi tanssia ja hyvä meno ja mies oli erityisen tanssi- ja menopäällä. Mä oisin mennyt enempi ite tanssimaan, vaikka ei oliskaan niin mun juttu, enkä vaan mököttänyt pöydässä. Ja voihan se olla kun sanoit "odota" ettei mies kuullut kunnolla ja tulkitsi sen kieltäytymiseksi. En mä jaksais tollasesta suuttua. Seuraavaa juhlistusta tarvittavaa iltaa varten suunnittelisin sellasta mikä ois varmasti kummastakin hauskaa.