M
mies1harm.
Vieras
No joojoo, ja siksi mä söisin ainakin yhden leivän ja kiittäisinOlette te miehet joskus niin hellyyttäviä...
![]()
No sä ootkin fiksu kun ymmärrät sen arvon vaikka itse tykkäätkin erilaisesta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No joojoo, ja siksi mä söisin ainakin yhden leivän ja kiittäisinOlette te miehet joskus niin hellyyttäviä...
![]()
Miten ap tarina päättyi?
Entä jos se mies on vilpittömin mielin ja sydämellään, mutta ei välitä henkilökohtaisesta hygieniastaan, pitääkö naisen vaan kestää se haiseva ukonkuvatus koska se on kuitenkin sydämellään siinä touhussa?
Tämä on kuvitteellinen tilanne, tosin tuo on totta että tekee noita herkkuvoileipiä (lämppäri on kielletty sana!) ja on omasta mielestään niin hyvää ja rohkean kokeilevaa kokkia että![]()
No en puhunutkaan elämäntavasta, puhuin kiinnostuksista, harrastuksista. Elämäntavat, jotka menevät täysin ristiin, eivät toki minustakaan ole hyvä juttu. Eli jos joku aktiviteetti hallitsee elämää jota toinen ei voi sietää niin olet oikeassa.
Mutta jos kiinnostukset ja harrastukset suppeammassa merkityksessä menevät ristiin, se on aika sivuseikka kokonaisuudelle. Esim. mies balettitanssija, nainen rekkakuski. Arki voi sujua todella hyvin silti, mut tietenkin jos jompi kumpi on intohimolla mukana puuhassaan josta toinen ei välitä YHTÄÄN, eikä anna sille arvoa, niin tilanne muuttuu.
Olemme samoilla linjoilla. Minulle ruoka on intohimo, mutta sinä et sitä tiennyt ja tulit siksi kyseenalaistamaan kommenttini.
Kärjistyshän menee jo määritelmällisesti yli. Sinä itse nielaisit syötin koukkuineenEli luit puutteellisesti. Analogia, allegoria ja paraabeli on vanhoja opetuskeinoja, mutta silti ne on retoriikkaa.
No kyllä mä ainakin voisin nauraen sanoa, että kiitos ei!Ja lisätä, että ilman porkkanaa mulle, niin ookoo.
Tää on just se sun ongelma: näet ääripäät, et mitään siinä välissä. Sulla on aina norsu ja hiiri, Ferrari ja hammastikku, kun jokin vähemmän äärille viety toimis paljon paremmin. Tästä syystä keskustelu kanssasi on niin epätoivoista: sama kun puhuis spektrin koko kirjosta puna-vihersokean kanssa.
Tuosta ap:n tilanteesta: Tyyppi kuulostaa ruokatottumustensa osalta "persoonalliselta". Mitäs muuta voit hänestä sanoa, oliko muuten ok?![]()
Oijjoi. Nyt sä totuutena täällä kailotat jotain, mitä et tajunnut sarkasmiksi. Sydämeni vuotaa verta.No sä ootkin fiksu kun ymmärrät sen arvon vaikka itse tykkäätkin erilaisestaMutta iu ottaisi kusettamalla saadun ferrarin ennemmin kuin kauniin, kyynel silmäkulmassa annettavan hammastikun
![]()
No Jeesuskin veti överiksi välillä. Ymmärtäminen paranee eikä pahene niin. Väännetään rautalangasta.
Mitä sulla on porkkania vastaan?
Ai että mä olisin halunnut että tämä olisi ollut oikea tilanne. Koska olisi halunnut kuulla täysin puun takaa tulleeseen tilanteeseen oikean reaktion moiselle leivälle.
Joo, rohkeaa kokeilua se varmaan onkin mutta hyvästä en tiedä... Mutta toisaalta, hyvä jos kaikki tulee jääkaapista käytettyä ja jos kiinnostus ruokaan ei jää tuolle tasolle niin mikäs siinä. Ei ainakaan nirso luulisi olevan, mulle se on perisynti ihmisessä.![]()
Oijjoi. Nyt sä totuutena täällä kailotat jotain, mitä et tajunnut sarkasmiksi. Sydämeni vuotaa verta.
Totta kai mä ottaisin sen kauniin, kyynelin kostutetun hammastikun (jopa, vaikka se olis käytettykin), jos vaihtoehtona olis jonkun kylmäsydämisen playboymiljonäärin tarjoama upouusi Ferrari. En mä mikään moraaliton hutsu oo hei. :snotty:
(Ja siltä varalta, että tää menee sulla yli tai ohi: Kyse on taasKIN sarkasmista...)

sulle iltapalaksi herkkulämppäreitä. No sitten paljastuisi, että nuo "herkkulämppärit" on tehty niin, että Reissumies-leipien päälle on laitettu pilkottua raakaa porkkanaa ja tuhdisti Oltermannijuustoa, --> mikroon ja sen jälkeen vielä päälle sinappia ja ketsuppia. Mitä tuumaisit, söisitkö?
Eräs ennakkoluuloton, rohkea ja raikas resepti: kattilaan vettä, siihen ranskalaisia, keitetään niitä ja lisätään kaurapuurohiutaleita. Valmistetaan puuroksi. Annoksen päälle luikautetaan reilusti sinappia. On kuulemma niin hyvää että sukat pyörii jaloissa.
Mut silti on isompi juttu se, jos mies vilpittömin mielin teki ton kuin se, et se teki sen oikein. Ajattele vaikka suutelemista, halaamista ja seksiä. Mies voi tehdä nää väärin susta mut silti koko sydämellään. Ja se on just se olennainen, arvokkain. Rakkauden osoitus ei ole tekniikkalaji, vaan tunteen ja moraalin laji.
Ajatus on tärkein, ei toteutus. Vrt. joululahjana hammastikku vs. ferrari: mielummin hammastikku koko sydämestä kuin ferrari kusettaen.
Eräs ennakkoluuloton, rohkea ja raikas resepti: kattilaan vettä, siihen ranskalaisia, keitetään niitä ja lisätään kaurapuurohiutaleita. Valmistetaan puuroksi. Annoksen päälle luikautetaan reilusti sinappia. On kuulemma niin hyvää että sukat pyörii jaloissa.