Jos menisit miehen luo ekaa kertaa ja se sanoisi tarjoavansa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olino
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vaikka tuo makuyhdistelmä siis paljastui keksityksi, niin kokeilisin maistaa. :)
Sen jälkeen neuvoisin hiukan seuraavan leivän kanssa, itse mies voisi mun puolesta tehdä omansa jatkossakin miten tykkää.
Ehkä tuo keksitty mies on halunnut ajatella tapaamansa naisen kenties vouhotettua dieettiä ja pistänyt hyvää hyvyyttään porkkanaa leikkeleen sijasta leipään. ;)

Tuo epäterveellisyys ihmetyttää? Ruisleipä, porkkana ja juusto? Ehkä jollekin, joka ei osaa syödä kohtuudella kaikkea ja mikäs siinä.

Aa keksin viel paremman, siis nyt Oltermannista on tullut sitä köyhien ja vajakkien juustoako?
Jos joku pikkuliisa ei vielä tiedä, ihminen voi syödä halpisjuustoa vaikka omat makuhermot herkuttelisi Regina Blue:lla tai Rambolin yrtillä mielummin.. Nekin ovat aika halpoja vielä verraten :D

No kunnioitan Jeesusta opettajana suuresti. En toki ole hirmu uskovainen. Konservatiivinen libertaari on ehkä parhaita määrittelyjä arvomaailmastani.
Hmm. Tämä ei nyt ole mikään poliittis-filosofisen keskustelun avaus eli en odota tähän vastausta, mutta joskus tämä määrite tuli vastaan jossain keskustelussa. Jo silloin mietin, mitä järkeä on olla konservatiivisesti / varovaisesti äärisuuntauksen kannattaja, jos tarjolla on se maltillisempi vaihtoehto ihan omana aatteenaan?

Ja toisaalta libertarismi(kin) jakautuu eri pääsuuntauksiin ja lukemattomiin alasuuntauksiin, joten tuollainen määritelmä ei kerro yhtään mitään mistään. Mutta ei tämä mua nyt niin kovasti kiehdo, että tarvis ketään uita moisella shaiballa kiusata tämän enempää. Pohdinpahan vaan tässä oikeita töitä vältellessäni... :)

Eräs ennakkoluuloton, rohkea ja raikas resepti: kattilaan vettä, siihen ranskalaisia, keitetään niitä ja lisätään kaurapuurohiutaleita. Valmistetaan puuroksi. Annoksen päälle luikautetaan reilusti sinappia. On kuulemma niin hyvää että sukat pyörii jaloissa.

Eli tästä voimme vetää johtopäätöksen että tämän kokin mielestä kaikki mihin lorautetaan runsaasti sinappia ja/tai ketsuppia on taivaallisen hyvää. Sillä niin väliä mitä ne muut ainekset on... Joo, ei kiitos sille miehelle.

Niilo =)

[video=youtube;RhpvlS5m6iA]https://www.youtube.com/watch?v=RhpvlS5m6iA&list=UU7WlCq3wvnxgBEbVA9Dyo9w[/video]

sulle iltapalaksi herkkulämppäreitä. No sitten paljastuisi, että nuo "herkkulämppärit" on tehty niin, että Reissumies-leipien päälle on laitettu pilkottua raakaa porkkanaa ja tuhdisti Oltermannijuustoa, --> mikroon ja sen jälkeen vielä päälle sinappia ja ketsuppia. Mitä tuumaisit, söisitkö?

Loukkaan tässä varmaan joidenkin makumieltymyksiä, mutta Reissumies on mielestäni leivän irvikuva. Vastenmielinen mukasyötävä tekele, joka ei ole oikeaa ruisleipää kätellytkään.

Raaka porkkana näkkärin päällä on muute hyvää.

Samoin kuin sinappi - sinappinäkkärihän on tietynlainen klassikko eräässä valtion laitoksessa; Mutta yhtä aikaa ei ole tullut kokeiltua, sinappia ja porkkanaa siis.

Ketsuppi ja porkkana sen sijaan on tullut kokeiltua ja kammottavaksi havaittua.
Uskallan väittää että varsin moni palstalainen on tuon kokeillut, varsin monella lapsukaisella kun on "kepsuppia kaikkeen" -kausia ja moni pistelee lapsensa jämät omiin suihinsa.
Ennakkoluulottomasti olen porkkaraastetta ketsupilla maistanut, mutta on muuten harvinainen huonosti toimiva yhdistelmä, ei pysty eikä kykene syömään.

Kyllä mä maistaisin yhden leivän, saattaahan se tosiaan olla sen miehen mielestä parasta leipää maailmassa ja hän haluaa tuon makuelämyksen jakaa. Jos juttu jatkuisi pidemmälle, voisi sitten myöhemmin yhdessä nauraa tuon ensiaterian tuomalle shokille. Tai sitten itsekin innostuisin tuosta makuelämyksestä.

Jos itse tarjoaisin jotain mielestäni tosi hyvää ja toinen olisi samantien naama vinossa arvostelemassa, näyttäisin ovea. Jotain alkeellisia käytöstapoja kuitenkin pitää olla.

Minä söisin vaikka aika hauskalta kuulostaakin. Eikä se pilaisi millään muotoa ajatustani tulevaisuudesta uusien treffien muodossa tai muutenkaan. Jos suhde etenisi niin minä olisin kuitenkin se ruuanlaittaja jatkossa, koska itse olen hyvä kokkaamaan ja nautin siitä.

Ehdottomasti maistaisin :) Olen kulinaristi ja arvostan hyvää ruokaa todella paljon. Olen myös avoin monenlaisille uusille makuelämyksille. Mulle tuollainen "herkkulämppäri" ei kertoisi miehestä sinänsä vielä mitään, ei ainakaan mitään negatiivista.

Yhteistyössä