Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30317966:mä olen käytännössä vissiin lopettanu kokonaan
Erittäin epäilyttävästi ilmaistu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30317966:mä olen käytännössä vissiin lopettanu kokonaan
..kaikkee se koffin ryystäminen mennee teettämäänkin :xmas:
Saapikos sitä onnitella?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;30318004:Hyh, kalat on pissannu siihen![]()
Ja aamulla kaduttaa?Mä taisin äsken vahingossa kosia miestäni :vampire:
Minä olen onnellinen, että ihan vaan tiedoksi. Ja lisäksi olen PUUMA.
Mä taisin äsken vahingossa kosia miestäni :vampire:
Sitten saa onnitella, kun ollaan naimiaisissa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;30318025:Ja aamulla kaduttaa?![]()
Ai niin, Morrigan sitten lennossa vaihtoi nuorempaan ja menna pyyhalsi naimisiin, ihan vain kaytannon syista. Johan ne kersat isapuolta kaipasivatkin... :saint:![]()
On kyllä niin lyhkänen matka että jos tuon ukon käsken nakata niin varmaan tullee perille. Aukase ikkuna valmiiksi...
Ja anopille se kuukuppi lahjaksi, kun se oli niin kiltti aikoinaan kun se havainnollisti mulle miten synnytetään.
Mulla olikin siellä synnärillä hyvät eväät. Oli karnevaalikeksejä, ja sipsejä ja nakkipiiloja.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30317813:huoneenlämpöstä colaa
Täällä!
Olin aatellu ostaa elareilla sixarin karhua, mutta kun ne sano ultrassa että se on tyttö, ni sit mä mietin, että oonkohan mä raskaana?
Ostin sit vaan lapsilisillä jaffaa, sitä nyt on tölkissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Black Diva´s;30318044:Palstahäät on kokematta. Synnytetty täällä on ja nyt kosittu, joten muista sit pitää sakki ajantasalla![]()
TE olette, minä en :vampire:Täällä on oikeasti ihan samat tyypit kuin viis vuotta sitten, ollaanko me kaikki jo vanhoja ja tosi rumia??
Oih, olisipa aika mageet :heart:Onkohan pinkkejä rollaattoreja olemassa? Sivutupsuilla?