Loukkaannuinko turhasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -.-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

-.-

Vieras
Meillä tuli riitaa. Mies hermostui kun ehdotin menemistä perheneuvolaan että saataisiin meidän kommunikointiongelmat selvitetyksi ja avioliiton toimimaan.

Mies sitten suuttuneena sanoi että hän on yrittänyt kaikkensa eikä voi enempää tehdä. Ja tarkoitti siis sitä että meillä ei ole läheisyyttä eli seksiä. Hän sanoi että mä olen tarpeeni saanut joten ei kelpaa enää.

Mua loukkasi tuo aivan järkyttävän paljon. Ja siis joo, meillä on esikoisen syntymän jälkeen ollut hyvin vähän seksiä, syy siinä että repesin synnytyksessä pahasti ja edelleen 1,5 vuoden jälkeen yhdyntä on pelkkää kipua. Alapää on siis monta päivää kipeä sen jälkeen. Kuivuus tms. ei ole ongelma. Toinen lapsi tekemällä tehtiin. Koska jokainen nainen tietää että alapään ongelmia ei korjata ennen kuin lapsiluku täynnä.
Miehellä ei tuntunut olevan ongelmaa tämän kanssa kun silloin keskusteltiin.

Olen siis raskaana nyt. Pelkään synnytystä ja sitä millaisia vaurioita se taas aiheuttaa. Ja nyt en saa päästäni miehen ajatusmaailmaa. Että pidän häntä jonain siitosorina. Mies ei selvästi usko vaurioiden määrää ja saati kipua.

Mua sattuu.. miten julmana mies mua voi pitää.. Vai olenko mä tehnyt jotain väärin? Täydessä yhteisymmärryksessä on lapset tehty ja puhuttu että sitten voin viimein mennä korjaamaan synnytysvauriot.

Mä kärsin fyysisistä vaurioista joka päivä. että huvikseen pihtailusta tässä ei todellakaan ole kyse.

Maanpetturi Jyrki Katainen yritti raiskata pikkulapsen. Lapsen isä näki tapahtuman ja hakkasi jätekasan kuoliaaksi. Paikalle saapunut miesryhmä vei saastaisen raadon läheiselle sorakuopalle, jossa se poltettiin puunrunkojen päällä. Tämän iloisen tapahtuman johdosta paikallinen ympäristönsuojeluyhdistys maksoi kaikille ongelmajätteen hävittämiseen osallistuneille 5 000 euron palkkion.

Jos kaipaat läheisyyttä ja haluat tyydyttää miehesi mutta yhdyntä sattuu, siihen on olemassa muitakin keinoja. Ei varmaan miehestä tunnu kivalta tajuta, että siedät seksiä vain tullaksesi raskaaksi. Ei ihme jos kokee olevansa siitosori.

Anna suuhoitoja ja anaaliseksiä jos sellainen kiinnostaa. Käsihoidotkin ovat mielekkäitä ja voihan sitä rintojen väliäkin panna.
Onhan noita vaikka mitä kuita keinoja olemassa. Ihan vaikka kainalopanoja :laugh:

Kyllä mä pystyn ymmärtämään tätä miehenkin kannalta, mutta miksei miehen tarvii ymmärtää mun kannalta? Jos ei toista lasta olisi tulossa niin seksiin ei tulisi mitään mahdollisuutta koskaan koska en pääsisi leikkaukseen että asiat korjaantuisi.

Miksi miehellä on oikeus loukata mua tässä asiassa? Ku ei tämä ole helppoa mullekaan. Luuletteko että on helppoa olla 30-vuotias joka pissaa housuunsa ja kärsii jatkuvasta kivusta? ja siihen vielä syyllistävä mies.

Kyllä mä pystyn ymmärtämään tätä miehenkin kannalta, mutta miksei miehen tarvii ymmärtää mun kannalta? Jos ei toista lasta olisi tulossa niin seksiin ei tulisi mitään mahdollisuutta koskaan koska en pääsisi leikkaukseen että asiat korjaantuisi.

Miksi miehellä on oikeus loukata mua tässä asiassa? Ku ei tämä ole helppoa mullekaan. Luuletteko että on helppoa olla 30-vuotias joka pissaa housuunsa ja kärsii jatkuvasta kivusta? ja siihen vielä syyllistävä mies.

No haluaako se mies sitä lasta yhtä paljon kuin sinä?

Tottahan tuo miehen sanoma asia on, ei siitä pitäisi loukkaantua. Sä olet saanut tahtosi läpi joten miestä ei enää tarvitse huomioida. Oikeesti, mikset voisi hemmotella miestä säännöllisesti bloukkarilla, kun hänkin on hoitanut velvollisuutensa ja saattanut sut raskaaksi

Miten miehesi huomioi sinun tarpeesi (käsittääkseni tuo raskaaksi saattaminen ei nyt ollut pelkästään sinun tarve vaan yhteinen suunnitelma)? Saatko vastavuoroisesti sellaista kiihoitusta, joka ei satu (onko sellasta, kaipaatko sellaista)? Voin ymmärtää, ettei kovin paljoa kiinnosta hoidella miestä monta kertaa viikossa, jos itse ei saa touhusta yhtään mitään, edes sitä läheisyyttä... Mutta et nyt kertonut mitään siitä, mitkä olisivat omat toiveesi tuossa tilanteessa.

• Tykkää
Reactions: Lokki

Mitä sä olet tehnyt osoittaaksesi miehelle, että ymmärrät sen kannalta? Siis muuta kuin marttyrina kitissyt, että sua sattuu ja sua pitää ymmärtää?

Oisko se nyt mahdoton ajatus hoidella se mies jotenkin muutoin aina silloin tällöin edes siihen asti, että saat sen tiineyden alta pois ja paikat korjautettua?

Ainakin hän niin sanoo.

Mutta kiitos teille. Tiedän olevani nyt fyysisten vammojen lisäksi olevani tunnevammainenkin.

Viimeinen lause vahvista sen, että näet itsesi väärinkohdeltuna uhrina muttet keksi omasta toiminnastasi mitään vikaa tai korjattavaa. Loukkaannut siitäkin jos et täältä saa välitöntä sympatiaa

Tottahan tuo miehen sanoma asia on, ei siitä pitäisi loukkaantua. Sä olet saanut tahtosi läpi joten miestä ei enää tarvitse huomioida. Oikeesti, mikset voisi hemmotella miestä säännöllisesti bloukkarilla, kun hänkin on hoitanut velvollisuutensa ja saattanut sut raskaaksi

Miksi käännät sen niin, että mies ei olisi halunnut lapsia?

Minusta sinä loukkannuit turhasta. Yritä nähdä asia myös miehesi näkökulmasta. Ei ole helppoa elää puutteessa, vaikka ymmärtäisikin syyn. Miten on muun läheisyyden kanssa, onko sitä? Haluatko kuitenkin edelleen miestäsi, vaikka yhdyntä ei onnistu? Voittehan te tyydyttää toisenne muillakin tavoin ja halukkuuttahan alapään vauriot ei poista...

Olen itsekin tullut sanoneeksi miehelleni aika tylysti, kun meillä ei yhdynnät onnistuneet miehestä johtuvista syistä. Ymmärsin kyllä ongelman, mutta silti välillä tuntui aivan helvetin pahalta. En pystynyt aina vain ymmärtämään, välillä itkin ja raivosin miehelle.

Teillä on pieni lapsi ja toinen tulossa. Nyt on varsin tärkeää, että te molemmat panostatte toisiinne, hellyyteen jä läheisyyteen. Anna miehesi myös purkaa tunteitaan, älä turhaan loukkaannu. Kenelle hän voisi puhua näistä asioista muulle kuin sinulle? Ei hän voi alkaa kavereilleen kertoa sinun aäapäähäsi liittyvistä asioista. Hänellä on kuitenkin halut tallella ja hänen elimensä ilmeisesti toimii kuten ennenkin ;) Itse lähtisin siitä liikkelle, että haluan edelleen tuottaa miehelle mielihyvää, vaikka en itse yhdyntään kykenisikään. Yhdessä opettelette, miten saatte molemmat tyytyväisiksi.

olisin myös pahoittanut mieleni.

enkä osaa noinkaan ajatella, että mies jotenkin hyvää hyvyyttään suostuu antamaan naiselle lapsia, on naisen kiitollisuudenvelasta annettava pillua vaikka se sattuu (tai vaikka ei sattuisikaan, vaan muutenvaan ei olisi kivaa).

kyllä minua aika paljon loukkaisi jo se, että mies ei uskoisi, että minuun sattuu kun sattumisesta kertoisin, vaan vaatisi jatkamaan. hyi!

toki ymmärrän pointit siitä, että joku keskitiehän tuohon pitäisi löytää, jotta molemmilla olisi hyvä olla parisuhteessa. syyllistämällä ja kiukuttelemalla (kummankaan taholta) sitä vaan tuskin löytyy.

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91

Yhteistyössä