Muslimeilta puuttuu huumorintaju - ammuskelivat taas ihmisiä Ranskassa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rauhan uskonto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Erikoista. Mua ei ole kukaan koskaan nimittänyt rasistiksi, vaikka olen kyllä sanonut vähän kaikkea ja vielä vähän päällekin. Olen toiminut monissa ihan avoimesti radikaaleissa ja muutoshakuisissa liikkeissä ja yhdistyksissä, mutta rasistin leimaa en ole kyllä saanut.

Oletko sä nyt ihan varma, että niissä sun tekemisissäsi ja sanomisissasi ei siis ole ollut kyse rasismista? Kun tällainen tässä nyt tulee vähän väkinsinkin mieleen, että rasismin on todettu olevan rasismia. Itse näkisin niin, että jos kerran olet rasisti, niin et saa loukkaantua siitä, että tämä sanotaan ääneen ja sinuun myös suhtaudutaan kuin rasistiin.

Ai katos täällä oli mulle vastaus.

Olet toiminut avoimesti radikaaleissa liikkeissä - mutta persut, jotka ovat radikaaleista kaukana, ovat monien mielestä selvästi rasisteja.

Maahanmuuttokriittisyys, yhdistetään monien mielestä selvästi rasismiksi.

Ongelmista puhuttaessa, on julkisesti tullut usein vastaan kommentteja tyyliin surullisen kuuluisa "rasismin kanssa flirttailua".

Nämä ovat mielestäsi kohtuullisia määritelmiä rasismille, eikä sinua koskaan ole rasistiksi kutsuttu, vaikka mielestäsi radikaali oletkin?

Hyvä keskustelukumppani, puhut paskaa.

Alkuperäinen kirjoittaja kovaa peliä...;30575122:
http://yle.fi/uutiset/perussuomalaisten_nettiuhkaaja_on_todennakoisesti_porilainen_isis-taistelija/7728515

hahaa kummasti kukkahattutädit vaikenevat kun tällasia uutisia tulee esille...miksi ette puolusta muslimeja nyt? vai ootteko valmistautumassa jo antirasismi marssille?

[QUOTE="vaimo";30573776]Vuosituhansia jatkuneet aivopesut ja helvetintulella uhkaamiset edesauttavat tätä sairasta perinnettä pysymään käytössä. Monessa muslimimaassa naiset eivät osaa lukea, joten heidän tietonsa mm. koraaniin perustuu siihen mitä miehet heille siitä opettavat. Monet muslimimiehet taas tykkäävät ympärileikatuista (mieluummin nuorista) vaimoistaan koska kokevat heidät silvottuina jotenkin puhtaammiksi.[/QUOTE]

Ei hätää arvon kanssakirjoittelijat, äänestämällä vihervasemmistoa jatkossakin Suomessa sinäkin voit taata tämän ihanan kohtalon viimeistään tyttärellesi tai tyttären tyttärelle.

Tuhatvuotinen sukurutsaaminen tuhonnut kaiken. Ainoastaan Oman on tehnyt jotain asialle eli sukurutsaaminen on kielletty ja lapsen tekoon pitää hakea lupa, jossa tarkistetaan geenit.

[QUOTE="Pieras";30573984]Väitän, että tällaiset naiset eivät halua menettää vapauttaan eivätkä halua tuossa edellisessä viestissä esitettyjä erilaisia pakon muotoja. Jos itse päinvastaista väität, olet joko tyhmä tai hölmö. Tai provo. Tai kaikkea sitä :)[/QUOTE]

Kerrotko sitten mikä mahtaa olla näiden naisten toiminnan logiikkana. Avaamalla rajat avoimelle maahanmuutolle ainakin nimittäin varmistetaan se, ettei integroituminen edes voi onnistua koska resurssit eivät vain riitä ja tulijat voivat lisäksi eristäytyä omaan etniseen yhteisöönsä. Tämän lisäksi Suomen ollessa demokratia mikään ei estä kyseisten yhteisöjen jäseniä perustamasta Suomeen omaa sharia-lakia kannattavaa puoluettaan, jonka kannatus nousee jatkossa entisestään avointen ovien maahanmuuttopolitiikan seurauksena.

Kristillinen terrorismi – Wikipedia

"Nykyaikaiset kristilliset ääriliikkeet nojaavat omaan tulkintaansa Raamatusta, josta he löytävät oikeutuksen terrori-iskuilleen. Kohteiksi ovat esimerkiksi Yhdysvalloissa joutuneet juutalaiset, islaminuskoiset ja mustat sekä aborttiklinikat ja niissä työskentelevät tai aborttia kannattavat poliitikot.[1] Yksi vaarallisimmiksi katsotuista on yhdysvaltalainen abortteja vastustava Army of God ("Jumalan armeija"), joka on syyllistynyt mm. pommi-iskuihin, murhiin ja tuhopolttoihin"

Isä surmasi tyttärensä julmasti: heitti 5-vuotiaan sillalta

"sillä mies oli muun muassa kutsunut häntä Jumalaksi ja pyytänyt kääntämään Raamatun tekstiä ruotsinkielelle."

Kovastipa näyttävät saaneen aikaan, kun en ollut ennen tätä koskaan kuullutkaan mistään Army of God:ista. (Tuskinpa juuri kukaan muukaan oli). Islamisti terroristeista taas kuulee lähes joka päivä ja kuolonuhreja saattaa olla pahimmillaan tuhansia. Kuten ilmeisesti eilen tapahtuneessa Boko Haramin iskussa Nigeriassa.

Mutta selkeänä erona monien kristittyjen ja muslimien välillä onkin se, ettei Raamatulla ole useille kristityille samanlaista voimaa ns. Jumalan sanana kuin Koraanilla muslimeille, eikä Jeesus myöskään ottanut osaa mihinkään sotaretkiin toisin kuin Muhammed.

Epäilemättä.
Mun mielestä on vaan hassua sanoa näin:
"Kun muslimit eivät tunne oloaan tervetulleiksi länsimaissa, osa heistä katkeroituu ja radikalisoituu. Nenän vartta pitkin katsomisella tehdään terroristeja."

Toki voi olla, että ymmärrän asian jotenkin väärin, mutta mun mielestä tossa syyllistetään länkkäreitä muslimien tekemistä terroriteoista.

Ymmärsit ihan oikein. Tätähän media, äärivasemmistolaiset mamupatjat yms hylkiöt juuri yrittääkin. IL esim kirjoitti heti murhien jälkeen, että vankila kuulemma radikalisoi nämä runkkarit. Jos toimittaja olisi edes hieman lukenut läksyjään, hän olisi tiennyt, että joutui vankilaan kun yritti värvätä terroristeja Irakiin jne. Suomessa media saa varmaan tähänkin jonkun aspektin, että suomalaiset on syyllisiä. Välittömästi joku poliitikko ennätti huutamaan, ettei kukaan sitten käytä tätä vaalityössään hyväksi, olisi halpamaista. Itse nämä samaiset luuserit käyttivät Breivikin hyväkseen niin ikävästi kun sitä nyt voi käyttää. Kaksinaismoralistista narsismia tukea tätä mamuilua, terroria, raiskaamisia jne jne.

Kovastipa näyttävät saaneen aikaan, kun en ollut ennen tätä koskaan kuullutkaan mistään Army of God:ista. (Tuskinpa juuri kukaan muukaan oli). Islamisti terroristeista taas kuulee lähes joka päivä ja kuolonuhreja saattaa olla pahimmillaan tuhansia. Kuten ilmeisesti eilen tapahtuneessa Boko Haramin iskussa Nigeriassa.

Mutta selkeänä erona monien kristittyjen ja muslimien välillä onkin se, ettei Raamatulla ole useille kristityille samanlaista voimaa ns. Jumalan sanana kuin Koraanilla muslimeille, eikä Jeesus myöskään ottanut osaa mihinkään sotaretkiin toisin kuin Muhammed.

eikä jeesus mennyt lapsen kanssa naimisiin

Suomalaiset toimittajat ovat pelosta kankeina. Minunkin tähän ketjuun eilen postaamaani kaksi kuvaa Charlie Hebdosta on sensuuri vienyt. Kuitenkin juuri niiden avulla voidaan osoittaa, mitä Keski-Euroopassa sananvapaus tarkoittaa. Kaksplussan keskustelujen ylläpito puolestaan näytti, mitä se pelkää ja ketä se nöyristelee.

Linkkaan tähän kuvan Suomea vapaammasta maasta Tanskasta, tämän päivän lehdistä:

une-charia-charlie-hebdo-DR-930620_scalewidth_630.jpg

Oikein, Tanskalaiset lehdet julkaisivat Charlie Hebdo-lehden kansikuvia ja piirroksia vastauksena väkivaltaiseen painostukseen. Ylläoleva on lehden Sharia Hebdo-erikoisnumeron kansi, avustavana päätoimittajana oli profeetta itse! Profeetan hieno myyntilupaus lehden kannesta: 100 ruoskaniskua, jollet kuole nauruun!

Hassua, sensuroitu kuva ilmestyi takaisin?

Arvatkaahan, ketä tämä ottomaanitaiteen kuva esittää:
muhammad04.jpg

Viimeksi muokattu:
Ymmärsit ihan oikein. Tätähän media, äärivasemmistolaiset mamupatjat yms hylkiöt juuri yrittääkin. IL esim kirjoitti heti murhien jälkeen, että vankila kuulemma radikalisoi nämä runkkarit. Jos toimittaja olisi edes hieman lukenut läksyjään, hän olisi tiennyt, että joutui vankilaan kun yritti värvätä terroristeja Irakiin jne. Suomessa media saa varmaan tähänkin jonkun aspektin, että suomalaiset on syyllisiä. Välittömästi joku poliitikko ennätti huutamaan, ettei kukaan sitten käytä tätä vaalityössään hyväksi, olisi halpamaista. Itse nämä samaiset luuserit käyttivät Breivikin hyväkseen niin ikävästi kun sitä nyt voi käyttää. Kaksinaismoralistista narsismia tukea tätä mamuilua, terroria, raiskaamisia jne jne.

Viherpunikeille hiukan hankala rasti selittää mustaa valkoiseksi, mutta eivätköhän ne onnistu kääntämään, ainakin omassa pienessä mielessänsä, kaiken valkoisten kristittyjen syyksi ja sitä kautta vaativat Soinin päätä vadille.

Joo ei kumartele ja varmasti on kaksi tai kolme muutakin terroristia, jotka eivät ole muslimeja. Mutta jos 99,99% terroristeista on muslimeja, niin ei tarvitse alkaa saivartelemaan.

Sitten kun vaikka kristinuskon nimissä olevia terroristeja on EDES 5% suhteessa muslimiterroristeihin, niin aletaan puhua ettei jokainen terroristi olisi muslimi.

Väittämällä nyt muuta, tekee vain itsestään pellen. Ei tässä ole mitään rasistista kun sanoo vain tosiasiat ääneen. Vai tuleeko sulle paha mieli siitä, että se on niin totta? Olisiko parempi että vaiettaisiin?

Murskasin naurettavan yleistyksesi mahdollisimman pienellä vaivalla. Terrorismi ei todellakaan ole pelkästään muslimien yksinoikeus. Ennen Israelin itsenäistymistä oli juutalaisia terroristiryhmiä. Nykyään Israel harrastaa valtiollista terrorismia. IRA:ssa toimi katolisia terroristeja ja Red Army Force tuskin koostui muslimeista, puhumattakaan Sendero Luminososta.

Ongelmasi on se, että yrität niputtaa koko terrorismin laajan kirjon yhteen ja vetää yhtäsuuruusmerkin sen ja islamin välille. Jos sen sijaan olisit väittänyt muslimien olevan yliedustettuina nimenomaan uskonnollisen terrorismin saralla, niin olisit ollut lähempänä totuutta. Yhtäsuuruusmerkkiä et kuitenkaan olisi totuutta kunnioittaen voinut vetää terrorismin ja islamin välille, sillä "Toisaalta Oliveti kritisoi myös terrorismin liittämistä islamiin kokonaisuudessaan huomauttaen, että vain 5 % muslimeista on äärimielisiä ja vain 0,01 % tuosta 5 %:sta on osoittanut taipumusta terrorismiin tai uskonnolliseen väkivaltaan." Lähde: Terrorismi – Wikipedia

Ole seuraavalla kerralla tarkempi faktojesi kanssa.

Ranskan terroristit nostivat kansojen pohjamudasta hyödyllisten idioottien armeijan. Se paasaa nyt maahanmuuttoa ja islamia vastaan herättäen yhä enemmän katkeruutta maanosan muslimiväestössä, mikä johtaa yhä enenevään radikalisoitumiseen ja terrorismiin. You've been had, morons.

Viimeksi muokattu:
Ranskan terroristit nostivat kansojen pohjamudasta hyödyllisten idioottien armeijan. Se paasaa nyt maahanmuuttoa ja islamia vastaan herättäen yhä enemmän katkeruutta maanosan muslimiväestössä, mikä johtaa yhä enenevään radikalisoitumiseen ja terrorismiin. You've been had, morons.

Ja Turpojurpon kaltaiset suvikset ovat rahdanneet terroristit Eurooppaan rikastuttamaan impivaaralaista elämäämme.

Minä en ole mikään suvis eli suvaitsevainen. Minä otan jokaisen ihmisen yksilönä, enkä tuomitse tai ylistä häntä hänen etnisen taustansa perusteella. Olen itsekin ollut elintasopakolaisena toisessa maassa, joten tiedän miltä tuntuu olla B-luokan kansalainen. Jos jokin, niin minä olen hyvis eli hyväksyväinen. Annan jokaiselle mahdollisuuden osoittautua kunnon ihmiseksi. Rasistien kohdalla se on hyvin haastavaa. He ovat pahiksia eli paheksuvaisia.

Minä en ole mikään suvis eli suvaitsevainen. Minä otan jokaisen ihmisen yksilönä, enkä tuomitse tai ylistä häntä hänen etnisen taustansa perusteella. Olen itsekin ollut elintasopakolaisena toisessa maassa, joten tiedän miltä tuntuu olla B-luokan kansalainen. Jos jokin, niin minä olen hyvis eli hyväksyväinen. Annan jokaiselle mahdollisuuden osoittautua kunnon ihmiseksi. Rasistien kohdalla se on hyvin haastavaa. He ovat pahiksia eli paheksuvaisia.

Tarkoittaako tämä sitä, että esim. terroristille sinun on helpompi antaa mahdollisuus osoittautua kunnon ihmiseksi kuin rasistille?

Alemmuuskompleksi? Ai tuo B-kansalaisuusjuttu. Minun onnekseni siellä oli myös C-, D-, E-, F- ja G-luokan kansalaisia, joten tunsin olevani alemmalla tasolla vain alkuasukkaisiin nähden, enkä edes kadehtinut heitä paljoa. Se oli banaanivaltio, joka tuotti energiaa ja raaka-aineita muualla jalostettavaksi. Sitä se on edelleenkin.

Yhteistyössä