Ex-mieheni ei tiedä, että lapsi on hänen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettäjätär
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettäjätär

Vieras
Olin aikoinaan Tukholman risteilyllä kavereiden kanssa ja tapasin miehen johon rakastuin siltä istumalta. Olimme kumpikin naimisissa, hänellä oli lapsia ja minulla ei ollut. Vietimme ihanat kaksi päivää yhdessä ja en saanut häntä mielestäni. Muutama päivä reissun jälkeen tein raskaustestin ja se oli positiivinen, olin 5 viikolla raskaana laskurin mukaan.
Ilmoitin mihelleni haluavani eron ja tälle laivatuttavalle laitoin kuukauden päästä viestin jossa kerroin olevani hänelle raskaana. Hän jätti perheensä ja aloitimme uuden elämän yhdessä.
Ex-mieheni ei vieläkään tiedä, että hänellä on lapsi. Meillä on suhde alkanut kariutumaan ja olen alkanut katumaan petostani. Mitä tässä pitäisi tehdä?

no kyllä mä kertoisin totuuden. jos exä on kunnollinen niin sillä on oikeus luoda suhdetta lapseensa ja lapsella on oikeus tietää kuka hänen oikea isänsä on, sitten kun hän jotain asiasta ymmärtää.

Mä en kans tajunnut. Siis eihän se lapsi ole exän vaan nykyisen (eli laivamiehen), mitä kertomista tuossa exälle edes on?

Oletteko jotain nunnia jotka epäilette provoksi? :D Tietäisittepä miten paljon tapahtuu sellaista että "isä" ei olekaan oikea isukki...

Mun mies ei ole oikeasti lapsemme isä, mutta miehet kun on yleensä todella hyväuskoisia niin ei se mitään epäile. :) Ja mä kerron totuuden vasta jos sille tulee tarvetta. Esim. jos tulee ero ja haluan lapsen kokonaan itselleni tai lapsen oikea isä rikastuu tai haluan kostaa jotain miehelle... tms...

Oletteko jotain nunnia jotka epäilette provoksi? :D Tietäisittepä miten paljon tapahtuu sellaista että "isä" ei olekaan oikea isukki...

Mun mies ei ole oikeasti lapsemme isä, mutta miehet kun on yleensä todella hyväuskoisia niin ei se mitään epäile. :) Ja mä kerron totuuden vasta jos sille tulee tarvetta. Esim. jos tulee ero ja haluan lapsen kokonaan itselleni tai lapsen oikea isä rikastuu tai haluan kostaa jotain miehelle... tms...

No ei sullakaan hyvin mene.

Yhteistyössä