Ei ole töitä mulle tiedossa joten ajateltiin tehdä lapsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailijaax
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailijaax

Vieras
Tällä hetkellä olen osa-aikaisessa työssä joka kestää heinäkuun loppuun. Samalla saan ansiosidonnaista päivärahaa. Sitä saan vielä ensi vuoden heinäkuuhun.

Päätettiin tässä kohtaa yrittää raskautta niin saisin sitten äitiyspäivärahaa joka on laskettu ansiosidonnaisen perusteella. On parempi kuin minimi. Ja vaikka tulisin nyt heti raskaaksi niin kyllähän siinä ehtisi tehdä jonkun sijaisuuden jos sellaisen tulisi tarjolle tai sitten tehdä keikkahommia.

Ikää mulla on jo 36 että jos yhteinen lapsi halutaan niin nyt on sen aika.

Mitä asiaa sulla ap siis oli? Oliko kirjoituksellasi jotakin pointtia?

Provo jonka pointtina saada tällaisia kommentteja?
Yhteiskunnan pohjasakka se vain lisääntyy...

:) Ei vaan, musta ihan hyvä suunnitelma. Mutta kannattaa muistaa, että raskaus ei välttämättä heti ala. Meilläkin oli tarkoitus saada tämän vuoden puolella vauva, jotta mä saisin äippärahat 2013 verovuoden mukaan, koska tein tuolloin korkeapalkkaista työtä. Eipä onnistunut suunnitelmat, ja nyt onneksi sain töitä ja elokuussa aloitetaan tutkimukset, että mikä on vialla. Parempaa onnea teille! :)

Jos lapsen haluatte, ajoitus ihan ok. Eihän sitä tosiaan voi kovin pitkään enää lykätäkään parempaa työtilannetta odotellen. Mutta hassua että kirjoitat asiasta tuossa jos-muodossa, sillä kyllähän sen pitäisi olla "kun" ennen kuin ajatusta lähdetään toteuttamaan. Korkeampien päivärahojen perusteella ei sentään kannata lisääntyä.

Jos lapsen haluatte, ajoitus ihan ok. Eihän sitä tosiaan voi kovin pitkään enää lykätäkään parempaa työtilannetta odotellen. Mutta hassua että kirjoitat asiasta tuossa jos-muodossa, sillä kyllähän sen pitäisi olla "kun" ennen kuin ajatusta lähdetään toteuttamaan. Korkeampien päivärahojen perusteella ei sentään kannata lisääntyä.

Mitä ihmettä sä oikein selität tuosta jos-sanasta. :O Siis kyllähän tämä on JOS tulen raskaaksi. Ei mulla ole mitään kristallipalloa mistä näen, että 100%:n varmuudella raskauden.

Ei raskauden yrittämisellä ole mitään tekemistä päivärahan määrän kanssa.

Jee, onnea yritykselle ja just hyvä hetki alkaa yrittämään lasta. Itsehän tein duunia ulkomailla ja ensimmäisen lapsen kohdalla jäin äippälomalle, toinen kun ilmoitti itsestään aika pian ekan jälkeen, niin irtisanoin itseni ja palasin Suomeen :D Täällä sitä elellään kuin pohjasakka konsanaan, ilman tietoakaan duunista johon palata hoitolomien jälkeen, tukia nostellen, täydellisessä harmoniassa ja onnen tunteessa. NOH, ehkä vähän on ikävä sinne, mistä tultiin, kun siellä kumminki semmonen kymmenen vuotta oltiin. Taitaa ottaa joitakin palstamammoja päähän tää tämmöinen toiminta.

Ja nää jotka näitä pohjasakka kommentteja viljelee kai kuvitelee vähän liikaa itsestään. Se kun riippuu vähän siitä, miten asiaa katsoo, että kuka sitä pohjasakkaa oikeastaan on......

Mitä ihmettä sä oikein selität tuosta jos-sanasta. :O Siis kyllähän tämä on JOS tulen raskaaksi. Ei mulla ole mitään kristallipalloa mistä näen, että 100%:n varmuudella raskauden.

Ei raskauden yrittämisellä ole mitään tekemistä päivärahan määrän kanssa.

Häh? Sinä kirjoitit: "jos halutaan", et "jos saadaan". Sen haluamisosuuden ei pitäisi olla mitään jossittelua, kun lasta aletaan yrittämään, vaikka onnistumista ei varmaksi tiedä.

Ajattelen minäkin, että jos halutaan lapsi, pitäisi mahdollisimman pian alkaa tuumasta toimeen, sillä olen samaa ikäluokkaa kanssasi. Vaikka työtilanteeni ei ole ihanteellinen, sen perusteella ei asiaa kannata lykätä. Mutta silti, niin kauan kuin tuossa haluamisessa esiintyy jossittelua, ei lasta aleta yrittämään.

Jos päivärahan suuruudella ei ole mitään tekemistä asian kanssa, miksi siitä aloituksessa selität?

Häh? Sinä kirjoitit: "jos halutaan", et "jos saadaan". Sen haluamisosuuden ei pitäisi olla mitään jossittelua, kun lasta aletaan yrittämään, vaikka onnistumista ei varmaksi tiedä.

Ajattelen minäkin, että jos halutaan lapsi, pitäisi mahdollisimman pian alkaa tuumasta toimeen, sillä olen samaa ikäluokkaa kanssasi. Vaikka työtilanteeni ei ole ihanteellinen, sen perusteella ei asiaa kannata lykätä. Mutta silti, niin kauan kuin tuossa haluamisessa esiintyy jossittelua, ei lasta aleta yrittämään.

Jos päivärahan suuruudella ei ole mitään tekemistä asian kanssa, miksi siitä aloituksessa selität?

Voi luoja. :D Sä et nyt tainnut oikein ymmärtää lukemaasi. :D Koita nyt oikein ajatuksella lukea se viimeinen lause ja tule vasta sitten viisastelemaan. Eihän siinä sitä tarkoitettu, että ei olla varmoja omasta haluamisesta. Ei meillä ole minkäälaista jossittelua asiassa vaan asian voi ilmaista muodossa: jos yhteinen lapsi halutaan niin sen aika on nyt.

Kunhan nyt vain mainitsin tuon päiväraha-asian. Älä nyt siihenkin takerru.

Otin juuri kovana seisovan kyrpäni ulos housuistani ja käskin vieressäni olevan 14-vuotiaan somalipojan imeä sitä. Poika imee nyt erittäin innokkaasti 26 vuotta itseään vanhemman poliisimiehen kovana seisovaa kyrpää. Laukean taas pian somalipojan suuhun, kuten olen tehnyt jo kymmeniä kertoja aiemminkin lukiessani tätä keskustelupalstaa.
Uskomattoman kiihottavaa taas kerran katsoa, kuinka siemennesteeni valuu pitkin komean somalipojan mustia suupieliä, kun poika ei kovasta yrityksestä huolimatta onnistu nielemään kaikkea spermaani.

Terveisin ylikonstaapeli Marko "Fobba" Forss
marko.forss@poliisi.fi