V
vierailija
Vieras
Olemme menossa kotoamme autolle. Minä menen edellä, koska mies unohtaa jotain ja palaa asunnollemme hakemaan sitä. Musta mies kehuu pihalla maksihamettani englanniksi kauniiksi ja kerron tästä miehelleni molempien saapuessa viimein autollemme. Kerron asian miehelleni englanniksi, että se ja se sanoi noin. Musta mies nimittäin puhui englantia. Sanoin kehuun vain, että thank you.
Mun miehen kommentti on tähän seuraava: Se koittaa varmaan panna sua kohta. Afrikkalaiset miehet yleensä pitää lihavista. Kai sä tajuat kumminkin olla ylpistymättä tosta. Se on afrikassa yleinen ihanne ihannaoida lihavia ja läsimaissa ei lihavuus ole ihanne.
Olen siis oikeasti ylipainoinen.
Myöhemmin selviää, että mieheni on kuullut minun sanoneen mustan miehen kehuneen minua kauniiksi, eikä hamettani.
Mitä mieltä ootte, suutuinko mä turhaan? Suutuin ja loukkaannuin nimittäin tästä paljon.
Mun miehen kommentti on tähän seuraava: Se koittaa varmaan panna sua kohta. Afrikkalaiset miehet yleensä pitää lihavista. Kai sä tajuat kumminkin olla ylpistymättä tosta. Se on afrikassa yleinen ihanne ihannaoida lihavia ja läsimaissa ei lihavuus ole ihanne.
Olen siis oikeasti ylipainoinen.
Myöhemmin selviää, että mieheni on kuullut minun sanoneen mustan miehen kehuneen minua kauniiksi, eikä hamettani.
Mitä mieltä ootte, suutuinko mä turhaan? Suutuin ja loukkaannuin nimittäin tästä paljon.