Mitä mieltä ootte tästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olemme menossa kotoamme autolle. Minä menen edellä, koska mies unohtaa jotain ja palaa asunnollemme hakemaan sitä. Musta mies kehuu pihalla maksihamettani englanniksi kauniiksi ja kerron tästä miehelleni molempien saapuessa viimein autollemme. Kerron asian miehelleni englanniksi, että se ja se sanoi noin. Musta mies nimittäin puhui englantia. Sanoin kehuun vain, että thank you.

Mun miehen kommentti on tähän seuraava: Se koittaa varmaan panna sua kohta. Afrikkalaiset miehet yleensä pitää lihavista. Kai sä tajuat kumminkin olla ylpistymättä tosta. Se on afrikassa yleinen ihanne ihannaoida lihavia ja läsimaissa ei lihavuus ole ihanne.

Olen siis oikeasti ylipainoinen.

Myöhemmin selviää, että mieheni on kuullut minun sanoneen mustan miehen kehuneen minua kauniiksi, eikä hamettani.

Mitä mieltä ootte, suutuinko mä turhaan? Suutuin ja loukkaannuin nimittäin tästä paljon.

Ööööh?

Onko sun miehesi vähän pipi noin niinku päästänsä?

Eikun miehen mielestä mä oon pipi ja ilkeä jankkaaja :( Miehellä on kuulemma oikeus sanoa totuuksia. Öö, mä tiedän olevani lihava ja siksi laihdutan. Miehen mielestä kaikki minua kehuvat vain ilkeilevät ilmeisesti. Tämä ajatus mulle tuli tuosta, kun mies kommentoi, et miksköhän ne mulle kettuili tolleen, kun kehui lihavaa. Tämä siis ennen, kuin mies tajusi mustan miehen kehuneen vain hamettani eikä minua. Mua loukkaa silti se, että miehen mielestä kukaan ei ilmeisesti voi pitää mua kauniina, koska oon lihava.

Eikun miehen mielestä mä oon pipi ja ilkeä jankkaaja :( Miehellä on kuulemma oikeus sanoa totuuksia. Öö, mä tiedän olevani lihava ja siksi laihdutan. Miehen mielestä kaikki minua kehuvat vain ilkeilevät ilmeisesti. Tämä ajatus mulle tuli tuosta, kun mies kommentoi, et miksköhän ne mulle kettuili tolleen, kun kehui lihavaa. Tämä siis ennen, kuin mies tajusi mustan miehen kehuneen vain hamettani eikä minua. Mua loukkaa silti se, että miehen mielestä kukaan ei ilmeisesti voi pitää mua kauniina, koska oon lihava.

Tollanen paska ei ole sun arvoinen. Sanot miehelle, että joko kasvaa aikuiseksi ja pyytää anteeksi, tai suksii siperiaan.

Tollanen paska ei ole sun arvoinen. Sanot miehelle, että joko kasvaa aikuiseksi ja pyytää anteeksi, tai suksii siperiaan.

Joo, kun vielä ymmärtäisi sen, että miksi se käyttäytyi noin. Tuo on nimittäin ilkeää, vaikka ois kuullutkin väärin aluksi. Ekaks ajattelin et mun mies on mustis, mut ei se kuulemma ole, tai ainakaan myönnä sitä. Sitten kun koitin kysellä asiaa mieheltä, se syyttää mua jankkaamisesta, vaikka koitan vain tajuu, et miks se noin sanoi, et ajatteleeko se musta oikeesti noin pahasti. Ristiriitaista tästä tekee myös se, että toisessa tilanteessa, kun oon kysynyt mieheltä, et oonko sen mielestä kaunis, on se vastannut mulle, et : luulenko mä et se ruman naisen kans ois.

Osaisko joku mies valaista mulle, et miks näin kävi? Mun mies ei suostu kertomaan. Jos koitan kysyy se vastaa, et älä haasta riitaa ja jankkaa. Jos se kertois kerralla ja antais mun kommentoida myös oman osani, ois tämä ohi vartissa. Nyt joudun elää varmaan ikipimennossa.

Miehesi oli vain rehellinen ja oikeassa. Mitä sitä kaunistelemaan jos on paksu niin on paksu
Turhaan siis suutut moisesta

Tiedän itsekin olevani lihava. Mies kumminkin luuli toisen miehen kehuneen minun ulkonäköäni, eikä hametta. Jos olisikin kehunut minun ulkonäköä, miksi mieheni mielestä joku ei saisi pitää minua kauniina, vaikka olen lihava?! Kyllä 20kg ylipainoinen voi olla ihan kaunis ylipainosta huolimatta. Olen saman mallinen kuin Kim Kardashian eli vyötärö löytyy ja kasvoissa ei ole rasvaa. Kyllä hyvän itsetunnon omaava mies olisi ennemmin ylpeä, jos hänen naista joku muukin kehuisi.

Olen tämän mallinen lihava.

454b19c0a0c0e9c30a75d2c55e79fcbc.jpg

Itsestänsä epävarmat miehet ei kestä että muut miehet kehuvat naistansa mitä eivät itse ikinä tehe. Eli kokevat tilanteen uhkaavana ja nousee pelko menettämisestä siksi yrittää pitää sinunkin itsetunnon matalalla ettet edes miettisis sellaista mahdollisuutta että joku toinen mies voisi olla sinusta kiinnostunut. Jos olet laihduttamassa ja jos se onnistuu niin mieshän menee ihan sekaisin (tai sieki saatat mennä) kun yhä useammat miehet pitävät sinu haluttavana.

Itsetunto

Itsestänsä epävarmat miehet ei kestä että muut miehet kehuvat naistansa mitä eivät itse ikinä tehe. Eli kokevat tilanteen uhkaavana ja nousee pelko menettämisestä siksi yrittää pitää sinunkin itsetunnon matalalla ettet edes miettisis sellaista mahdollisuutta että joku toinen mies voisi olla sinusta kiinnostunut. Jos olet laihduttamassa ja jos se onnistuu niin mieshän menee ihan sekaisin (tai sieki saatat mennä) kun yhä useammat miehet pitävät sinu haluttavana.

Itsetunto

Mä olen ollut myös ennen hoikka. Mun mies on koko tuntemisemme ajan kyllä hokenut välillä lausetta joka menee kutakuinkin näin: Sä oot kyllä kaunis, mut hsssst ei kerrota sitä sulle, ettei sulla nouse päähän se.

Kyllä tuo munkin mielestä kielii jostain miehen epävarmuudentunteesta, vaikka ei se sitä itse myönnäkään. Joo ja oonhan mä itsekin tosi epävarma, vaikka toisaalta tiedän olevani kasvoiltani kaunis. Mulla on aika huono itsetunto siis. Oon myös kokenut lihavasta hoikaksi laihtumisen laihduttuani 30kg. Silloin aluksi nousi pissa päähän, mutta lopulta en mä sen enempää huomiota saanut miehiltä, kuin nytkään. Tosta oon edelleen aika hämmentynyt. Nyt oon tosta hoikkapainosta siis tällä hetkellä 20kg painavampi. Mies oli aikoinaan hämmästynyt ja tyytyväinen, kun onnistuin laihduttamaan 30kg puolessa vuodessa.

Yhteistyössä