Syylä ei lähde millään pois!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen nyt käyttänyt KAHDEKSAN kuukautta Syylend-nimistä syylänhoitolääkettä, jota laitan n. 4-5 päivän välein. Sitä ennen kokeilin aika pitkään ilmastointiteippiä. Sitä ennen kokeilin etikkaa ja sitruunaa. Mikään ei näytä auttavan. Syylä ei lähde. Minulla on ollut se jo pari vuotta. Välillä näyttää kuin se olisi vähän pienempi, mutta jo seuraavana päivänä taas samankokoinen, mitä on ollut koko tämän ajan.

Millä lailla sen oikein saa pois? Onnistuuko lääkäri poistamaan, jos ei Syylend ole toiminut? Syylä on kädessä ja hävettää tosi paljon, kun se näkyy aina ja kaikille. Pelkään myös, että se leviää tai tarttuu lapsiin.

Itsellä lähti kun nyppi pinseteillä ja yöks ilmastointiteippi

pidin teippiä päivällinen jos en mennyt minnekään. Näytti kamalalta kun oli kädessä!

Syylend ei auttanut

Tutullani saatiin sitkeä tapaus vihdoin lähtemään yksityisellä jäädyttämällä. Kävi silti varmaan kolme kertaa ennen kuin lähti. Sen jälkeen käytettiin luonnon antibioottia propolista laastarissa heti jos näkyi uuden alkua. Auttoi. Propolistippoja saa luontaistuotekaupoisra tai mehiläistarhureilta

taululiitu on toiminut minulla. Vanha opettajani ehdotti ja hänellä on myös lähtenyt sillä syylät. Kuivattaa syylän, itse pidin laastaria suojana että sai rauhassa muhia ja pari viikkoa niin lähti kokonaan. Ekalla kerralla lopetin kun syylän oli tosi pieni ja sehän kasvoi vain takaisin.

Oletko raspannut suihkun jälkeen? Syylälääke pitää saada syylän sisään eli kun se on pehmeä niin raspaa kunnolla a sen jälkeen lääkettä.

Oon joo. Aina ei syylästä edes tunnu lähtevän se pinta rikki, mutta usein lähtee ihan selvästi pintakerros pois. Silloin aina erehtyy luulemaan, että nyt syylä lähtee, mutta ei. Olen noin yrittänyt aina tehdä, että saisi sen Syylendin kunnolla syylän sisään. Joskus syylästä on jopa tullut verta, tai sen juurelta, mutta sekään ei tunnu hetkauttavan syylää suuntaan eikä toiseen. Pirun sitkeä riesa!

Itellä oli jalanpohjassa melko sitkeä syylää liki puoli vuotta. Kokeiltiin kaikkea, mm. Ilmastointiteippiä, sipuli konstia, Syylendiä ja kaikkea mahdollista. Revin pintakerroksen monesti pinseteillä rikki, ja pääsin joskus jopa niin syvälle että alkoi vuotaa verta. Kerros kasvoi aina takaisin. Lopputalvesta menimme yksityiselle, ja hän jäädytti syylän. Kävi helvetin kipeään, mutta viikon jälkeen syylä oli kuollut ja irtosi helposti. Jäljelle jäi vain kuoppa, joka myös hävisi suht nopeaan. Jalka on terve, eikä uutta syylää ole näkynyt.

Yhteistyössä