Mitä kertoo miehestä se, että hänellä on käärme lemmikkinä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minni-kiipelissä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Minni-kiipelissä;23481664:
No tolla ukolla on kyllä jotain pieniä hämäräjuttuja kans ollut, mut ei isompaa. Mielestäni sekin on vaan positiivista.

Jos "hämäräjututkin" on ihan ok, niin ei kai nyt yks käärme mitään haittaa?

Meillä oli vuosi takaperin käärme, ihan perus pariskunta ollaan.:)
Jos käärme ei olisi sairastunut ja kuollut niin se olisi meillä vieläkin, uutta ei olla otettu toistaiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Minni-kiipelissä;23481664:
No ei se mikään nyhverö ole. Iso mies (fyysisesti, henkisesti, olemuksellisesti), äänekäs, tatuointeja, moottoripyörä, kuuntelee raskasta rokkia... ja sit toi käärme. Muuten kaikki kohallaan, mutta toi käärme haittaa...

Ja olin kuulevinani, että se jollekkin sano, että on sille hiiren heittänyt tms... Onko se sitten rikollista. No tolla ukolla on kyllä jotain pieniä hämäräjuttuja kans ollut, mut ei isompaa. Mielestäni sekin on vaan positiivista.

Ehkäpä tuo muu kertoo enemmän kuin käärme joka on tuohon tyyliin sopivaa rekvisiittaa. Mutta jos vaikeuksia haluat niin siitä vaan, mutta älä sitten tule itkemään elämän vaikeutta myöhemmin.

Tiedän miehen kenellä on käärme lemmikkinä, ei edes mikään kovinkaan pieni. Ukko on mukava ja hauska + saatanan lyhyt. Petti kihlattuaan. En ymmärrä miksi kysyt tällaista, kun ei tästä oikein mitään johtopäätöksiäkään voi vetää...

Oikeesti nämä "tottakai elävää ruokaa kun luonnossakin syö sitä" ovat ihan paskaa..

Koittakaa ymmärtää että käärme joka on jalostettu syö kuolleita hiiriä ja niille ketkä valittaa käärmettä vaikeammaksi lemmikiksi kun moni muu, on väärässä, todella helppo hoidokki yleensä mutta esim.morelia viridis ja yleisestikin morelia suku on vähän vaikeampaa kiukkuisuutensa takia, viridis muuten vaan vaikea kun voi kuolla pelkkään stressiin, mutta viljakäärme, helppo ja pieni, kuningasboa helppo ja iso jne..

Meillä oli miehen kanssa 2 käärmettä ja MINÄ naisena ne hommasin, toisin se oli myös samalla
syntymäpäivä lahja miehelleni. Ja voin sanoa kyllä että ei vaikuttanut mieheni egoon sitten mitenkään xD hahaha, ehkä ihmisistä kenellä on ennakkoluuloja käärmeitä kohtaan ajattelevat et ne ovat jotain egon jatkeita, itselläni ei ole moinen käynyt edes mielessä.
Toiset tykkää kissoista, toiset koirista ja kolmannet herpeistä.

Tällähetkellä meillä on sitten kaksi koiraa ja yksi lisko..
ja tämä lisko on kääpiöparta agama ja mieheni suuri rakkaus, hoitaa ja hoivaa kuin kukkaa kämmenellä ja tästä liskosta ei saa myöskään egon jatketta tekemälläkään. :D
Nyt miehen haaveissa iguaani kun pääsemme vihdoin isompaan asuntoon jossa ylimääräinen huone ja ikävä todeta että tämäkään ei ole egonjatkeen vuoksi miehelleni mieleinen vaan mies vaan sattuu olemaan herppikansaa :)

Mistä ajatus että esim käärmeet, liskot ja hämähäkit ja muut matoset ovat jotenkin egon jatke?

huoh... juu käärmeet syö hiiriä (jopa rottia ja kaneja ja kanojakin), mutta EI ELÄVÄNÄ! Vaan ne ostetaan pakastettuna eläinkaupasta, lämmitetään mikrossa ja annetaan käärmeelle!

EIEIEI EI HIIRIÄ LÄMMITETÄ MIKROSSA KU NE RÄJÄHTAA OTSELLÄNI ON KÄÄRME JA MINÄ Ainakin lämmitän hiiroseni pakaste pussissa lämpimässä vedessä ja syötkö samasta mikrostas missä hiiret poksahtelee :D!!?

• Tykkää
Reactions: Satsuke
Alkuperäinen kirjoittaja Minni-kiipelissä;23481603:
Tiedän, että tämän perusteella ei ihmisiä pidä luokitella, mutta itseä kummastuttaa. Itse melkeinpä inhoan käärmeitä. Mutta luonnon eläimiä nekin kumminkin. Mutta en vaan ymmärrä miksi niitä hankitaan lemmikiksi. Kertokaapa viisammaat erilaisia syitä siihen ?

Ja miten niille annetaan ruokaa, ei kai sentään eläviä otuksia ?

Oma mielikuvani on tämä: Niitä pitävät ihmiset ovat yleensä sadisteja, jotka nautiskelevat siitä kun heidän lemmikkinsä nappaa avuttoman hiiren tms. Tai sitten ovat olevinaan koviksia ja erikoisuudentavoittelijoita kun ovat hankkineet moisen lemmikin. Itse tuskin voisin nukkua asunnossa, jossa olisi käärme, vaikka olisi millaisessa terrariossa.

Eräällä miehellä, joka hieman kiinnostaa mua, on käärme lemmikkinä. Siksi(kin) kyselen, muutenkin tosin kiinnostaa.

ja siks kun se joutuu oleman akvaariossa! Tekosytiä ihinen vaikka sillä ois kirppuja on mukava jos tykkäät!

[QUOTE="vieras";27302866]EIEIEI EI HIIRIÄ LÄMMITETÄ MIKROSSA KU NE RÄJÄHTAA OTSELLÄNI ON KÄÄRME JA MINÄ Ainakin lämmitän hiiroseni pakaste pussissa lämpimässä vedessä ja syötkö samasta mikrostas missä hiiret poksahtelee :D!!?[/QUOTE]

joka tuo hiiriä kotiin. Yleensä... siilet vie kun pistän pihalle!;)

Tää palsta on kyllä niin järjetön paskaa ja tuo hyvin esille ihmisten ja erityisesti muutamien naiseläjien typeryyden. Ennemmin kysyisin APltä, että mitä se kertoo ihmisestä kun kyselee jotain näin idioottimaista. Ja sitten vielä tekee itsestään totaalisen pellen jauhamalla jostain sadisteista. Että ihan lemmikki ja vieläpä käärme.
Miksi ihmiset yleensä pitävät lemmikkejä? Ovat sairaita eläimiin sekaantuvia kiduttaja sadisteja, siksi tietenkin. Tai sitten kyse voi ollakin aloittajan omista sairaista pelkotiloista,joiden hän antaa hallita maailmankuvaansa. Vika on APssä, ei käärmettä lemmikkinään pitävässä miehessä. Kukaan ei halua mielisairasta, harhaista hullua puolisoksi.

• Tykkää
Reactions: Tepadj
itse olin ainakin ennen käärmekammoinen, tapasin normaalin töissäkäyvän miehen joka nyt vain sattui omistamaan käärmeen. ennen kasvatti collieita pienimuotoisesti. nyt olemme yhdessä, meillä 3 käärmettä, koira sekä hevonen. tästä miehestä se ei ainakaan kertonut muutakuin että oli äärimmäisen eläinrakas! ja lopulta minähän meille ne kaksi muuta kinuin:D

Mä tunnen vain yhden miehen, jolla on käärme lemmikkinä. Se on ainakin tosi mukava ja sellainen huomaavainen tyyppi. Toisaalta tavallinen, toisaalta vähän "oman tiensä kulkija".

Tiedän, että tämän perusteella ei ihmisiä pidä luokitella, mutta itseä kummastuttaa. Itse melkeinpä inhoan käärmeitä. Mutta luonnon eläimiä nekin kumminkin. Mutta en vaan ymmärrä miksi niitä hankitaan lemmikiksi. Kertokaapa viisammaat erilaisia syitä siihen ?

Ja miten niille annetaan ruokaa, ei kai sentään eläviä otuksia ?

Oma mielikuvani on tämä: Niitä pitävät ihmiset ovat yleensä sadisteja, jotka nautiskelevat siitä kun heidän lemmikkinsä nappaa avuttoman hiiren tms. Tai sitten ovat olevinaan koviksia ja erikoisuudentavoittelijoita kun ovat hankkineet moisen lemmikin. Itse tuskin voisin nukkua asunnossa, jossa olisi käärme, vaikka olisi millaisessa terrariossa.

Eräällä miehellä, joka hieman kiinnostaa mua, on käärme lemmikkinä. Siksi(kin) kyselen, muutenkin tosin kiinnostaa.

En voisi kuvitella pitäväni jotain hiiriä tai rottia pakastimessa ja sit laittavani niitä mikroon tai vesisulatukseen...:sick:

Olisi aika turn off semmoinen mies.

Viimeksi muokattu:

Nimenomaan luonnon, eli niiden pitäisi olla villieläimiä.
En hyväksy ollenkaan tätä että kaikenlaisia eksoottisia eläimiä pidetään lemmikkeinä. Siinä on valtava rikollinen bisnes ja paska takana mistä ne alkuperäset eläimet on tuotu.
Eikä eläimen paikka muutenkaan ole lasikaapissa tai häkissä, pitäisi "eläinystävän" tämä tajuta. Noi jotka näitä hankkii, ei ole kyllä milläänmuotoa eläinten ystäviä, vaan keräilijöitä.

• Tykkää
Reactions: päätön ja Echo
Nimenomaan luonnon, eli niiden pitäisi olla villieläimiä.
En hyväksy ollenkaan tätä että kaikenlaisia eksoottisia eläimiä pidetään lemmikkeinä. Siinä on valtava rikollinen bisnes ja paska takana mistä ne alkuperäset eläimet on tuotu.
Eikä eläimen paikka muutenkaan ole lasikaapissa tai häkissä, pitäisi "eläinystävän" tämä tajuta. Noi jotka näitä hankkii, ei ole kyllä milläänmuotoa eläinten ystäviä, vaan keräilijöitä.
Koirilla on vielä karumpaa kun joitain rotuja on jalostettu niin paljon että niillä on periytyviä rauteja ja oikkuja esim joidenkin bulldoggien silmät kirjaimellisesti tippu päästä helpoati jalostuksen takia.

Yhteistyössä